K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2012, 11:49   #41
wtfidc
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2012
Indlæg: 5
Styrke: 0
wtfidc er ny på vejen
Det værste er at du tager det til dig, og bliver ked af det...du skulle have sagt til idioten: "du tramper vel også på killinger i din fritid?" el. "den der holdning er tegn på en lille penis!"
Men realistisk, lad os sige jeg mødte dig i byen, og på spørgsmålet "hvad laver du så?", svarer jeg "profesionel Tabermand, førtidspensionist, tidligere alkoholmisbruger og 'TADA' psykisk syg".
ville du ikke tænke, ahh det kan jeg gøre bedre og hvad vil familien og vennerne dog tænke hvis jeg kom slæbende med ham? du ville sikkert være lidt mere overbærende end en hvilkensomhelst anden kvinde (som promte villle dreje om på hælene).
jeg lever heldigvis,på 6 år, sammen med en "normal", så den der med de lige børn holder ikke helt
wtfidc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 13:44   #42
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser

Jeg tror at problemet med "flotte" mænd er noget i retning af....de ved de kan få den de vil have...så hvorfor lade sig nøjes med mindre...

Det er selvfølgelig en gang crap....for græsset er altid grønnere på den anden side...og på den måde vil de jo kunne søge efter det bedste konstant og på den måde aldrig finde det de egentlig søger
Ha ha Web, vist er det da ikke noget crap, det er sgu da lige præcis, sådan det er i rigtig mange tilfælde.

Men for søren, hvor er det dog til at brække sig over, álle "de krav" det potentielle kærestefolk stiller til hinanden!
....... Så må han ikke ha sammenvoksede øjenbryn, så er han lidt for lav, så sidder det ene eller det andet øre lidt forkert, så går han i det forkerte tøj, og så kører han gudhjælpemig osse i den forkerte bil.

..... Det står måske ikke, helt så slemt til med mændendes krav til kvinder, eller gør det egentlig ikke det alligevel. Ikke så mærkeligt, at dansken er en ensom vandrer, for pokker da, find dog spejlet frem, og grib så an til landing, det er jo ikke til at bære.

Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 14:39   #43
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
syntes ikke jeg er specielt kræsen eller overfladisk webmaster... men hvis man ikke tænder på en person er det jo lidt svært at blive kærester... mine kærester har ikke været gude smukke men normale...er jo som sagt også personlighed og et glimt i øjet der kan være tiltrækkende...
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 15:36   #44
Kid2
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
Kid2 er ny på vejen
Hej Nensypige.

Kender godt dit problem med hensyn til kroniske smerter. Jeg selv lider af det samme, og synes da ikke vi to samt mange andre skal finde personer som lider af det samme. Så ligesom mange andre herinde vil jeg opmuntre dig med at selvfølgelig kan du date alle dem du har lyst til, det manglede da bare. Ham du mødte og som sagde disse nedsættende ord er forhåbentligt ikke i din venne/omgangskreds mere?
Kid2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 15:38   #45
Klep
Banned
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2012
Indlæg: 48
Styrke: 0
Klep er ny på vejen
Danske kvinder er de mest forvænte og forkælede i verden! De er, og bliver aldrig tilfredse med noget som helst. Sørgeligt........
Klep er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 17:41   #46
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
er man forvent fordi man ønsker sig en støttende partner man samtidig er tiltrukket af?
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 17:44   #47
storm4710
Føler sig hjemme på K10
 
storm4710s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2012
Lokation: Egedal
Alder: 38
Indlæg: 30
Styrke: 12
storm4710 er ny på vejen
nej man er ikke
storm4710 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 18:12   #48
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
aej hør nu her søde dig ♥ da jeg mødte min kæreste havede jeg været single i 10 år .. har været syg i alle 10 år ,og er stadig syg kroniske smerte konstant ..

mødte så denne vidunderlige mand .. han er murer og tjente massere af penge .. han havede sagt til sig selv at han aldrig skulle have en kvinde som var syg og havede et barn.. det havede han prøvet og det gik slet ikke , han ville have en som kunne forsørge sig selv osv

men han faldt for mig jeg har alle de ting som han IKKE ville have haha ,men kærlighed er størst i alt det her .. så tæn ikke på sådan en dum kommentar
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 18:38   #49
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
syntes ikke jeg er specielt kræsen eller overfladisk webmaster... men hvis man ikke tænder på en person er det jo lidt svært at blive kærester... mine kærester har ikke været gude smukke men normale...er jo som sagt også personlighed og et glimt i øjet der kan være tiltrækkende...
Det var også derfor jeg skrev at jeg ikke kender dig...så jeg har ikke dannet mig en mening om dig på forhånd...

Det jeg egentlig bare ville vide...det var om selve udseendet kan gøre at du ikke vil være sammen med en person....

Forudsat at manden havde alt det andet som du synes en mand skal have...

Jeg spørger fordi jeg kender flere mænd som altid siger at deres næste kæreste skal se sådan og sådan ud...hun skal være tynd...eller have store bryster eller havde en bestemt hårfarve.....og når de så får en kæreste....ja så er hun absolut ikke som de beskrev hun skulle være...

Altså de faldt alligevel for en som måske var tyk eller på anden måde ikke kunne leve op til det de havde sagt forinden...når de havde lært kvinden at kende...så udseendet kom ikke i vejen for deres valg...

Nåå jeg synes bare det kunne være interessant at vide om udseendet kunne være den afgørende faktor....forudsat at manden havde alt det man ellers ville havde/falde for....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2012, 18:49   #50
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
personligheden er for mig vigtigere end udseendet... desværre kan jeg ikke rigtig styrer hvad jeg tænder på og vil jo samtidig gerne have en mand jeg tænder på og omvendt at han tænder på mig.

har både haft tynde og kraftige kærester.

jeg tiltrækkes af høje danske mænd der er bredskuldret.... men har da været sammen med små splejse så man kan jo aldrig vide hvad man falder for netop fordi det er personlighed og et glimt i øjet der pludselig kan gøre man forelsker sig i en person.

blev fx engang forelsket i en fyr på 170 cm (hvilket er ekstremt lille eftersom jeg er 180) hans personlighed var bare så stor at jeg ikke tænkte på højden...

men alle har nok et billed i hoved af hvordan deres drømme mand/kvinde ser ud, og min er channing tatum......men er ikke urealistisk ved jo godt jeg ikke får en mand som ham... :-) jeg vil bare gerne blive forelsket igen har kun været forelsket 2 gange i mit liv. og det er mange år siden så er helt i tvivl om jeg kan mere:-)

kiwimor hvor er det en dejlig historie, den giver mig helt håb:-) lyder som en skøn mand du har
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Til os der leger med sjælen.... phhmw Alt det andet 2 05-02-2011 23:10
Postkasse min bedst ven!!!!! Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 28-12-2010 22:20
Hvordan formulere jeg bedst ??? MEH Alt det andet 12 03-11-2010 23:49
er der en advokat herinde man må stille et spørgsmål lige nu og få svar lige nu ? pjuske Alt det andet 2 08-04-2009 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension