K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-01-2015, 19:17   #1
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Diskriminering som følge af "udefineret" handicap.

Jeg er faldet over denne side på FB og undrer mig over hvis en arbejdsgiver kan nægte at ansætte en person, der samtidig for støtte til fleksjob ?
Arbejdsgiveren har forklaret mig at det er af "Interne årsager" !
Men hvis vedkommende arbejdstager kommer som aftalt og kan udføre opgaverne, så synes jeg faktisk det minder mere om diskrimination pga. handicap, end noget andet.

FB:
Citat:
BeadsNdrops
I går kl. 09:08 ·
BUTIKSMEDHJÆLPER- ca. 6-10 timer ugentligt - tidsbegrænset
BeadsNdrops mangler en butiksmedhjælper med praktisk viden om Lav-selv-smykker. Du skal ekspedere kunder, pakke internet-ordre, være i stand til at afholde smykkekurser samt i dagligdagen rådgive og vise kunderne løsninger på hvordan man laver sine egne smykker. Du kan arbejde 100% selvstændigt, er udadvendt, serviceminded, glad, smilende og energisk og har et profil, som gør at vores kunder nemt kan se sig selv i dig.
Arbejdstiderne ligger i tidsrummet fra ca. kl. 12-17.00 samt en enkelte lørdage per måned. Tiltrædelse snarest - men vi venter gerne på den rigtige. Jobbet kan ikke kombineres med FLEX-job. Skriv en mail og fortæl om dig selv og dine erfaringer - gerne vedhæftet foto med eksemplarer af de smykker du selv har lavet - skriv til xxxx

Sidst redigeret af pif; 22-01-2015 kl. 21:22.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 13:02   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Man kan også mene job med flekstid.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 20:42   #3
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Man kan også mene job med flekstid.
Det er ikke det der menes, der menes fleksjob !
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2015, 14:20   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Måske - men ordet bruges desværre i flæng.

Det er arbejdsgiverens lod, at bestemme, hvem han/hun vil have ansay.
Indebærer jobbet ikke, at der kan tages individuelle hensyn til en fleksjobber, er det vel ok at angive det. Måske tidligere dårlige erfqringer.

Surt men der ulejliges så heller ikke en masse mennesker, som alligevel ikke vil blive ansat.

Dog er man virkelig god til at lave smykker og opfylder kriterierne, håber jeg da, man vil søge jobbet og evt vedlægge info om, hvordan fleksjobordningen fungerer i dag.

Man ved jo aldrig.......
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension