K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-02-2012, 13:31   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Fagforeninger blåstempler gratis arbejde!

"Hvad skal man gøre, når man har taget sig en lang uddannelse, ryger direkte fra universitetet til arbejdsløshedskøen og tilmed bliver tvunget til at påtage sig ulønnet arbejde?
Bed om hjælp hos fagforeningerne, ville være det oplagte svar, men de har for længst accepteret løntilskudscirkusset"

http://www.information.dk/293912

"Problemet er, at det er ved at blive kutyme, at man skal arbejde gratis, før man kan gøre sig forhåbninger om at få en reel stilling. Den forestilling kommunikeres indirekte af diverse rådgivere og sagsbehandlere, og blandt os arbejdsløse siges det ligeud.

Adskillige andre arbejdsløse har undret sig over, at vi i det hele taget har søgt stillinger i det offentlige. »Man skal da naturligvis i løntilskud, før man kan forvente at blive kaldt til samtale i det offentlige,« siger de."

Hmm..tjaaa der er måske en grund til at fagforeningerne i disse år bløder for de har LÆNGE glemt de unge.

Og måske har forældrene til denne generation været lidt for forkælede og glemt at fortælle de unge hvem og hvorfor man har det arbejdsmarked med diverse vilkår som vi har i dag?

Og så har det jo i mange år, ikke været come il faut, at være solidarisk...suk
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2012, 13:46   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Generelt har aviserne virkelig svært ved at skelne mellem en fagforenings kompetence og en a-kasses ditto.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2012, 00:32   #3
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Ha... her sidder jeg !

d. 29 Februar får jeg, sammen med min sidste løn, udbetalt rimelig stor erstatning som kompensation for at være blevet uretsmæssigt fyrret fra et offentligt fleksjob, hvor arbejdsfunktionen var blevet overtaget af folk i løntilskudsjob.

Jeg har så godtnok ingen arbejde mere, men derimod en stor pose penge !
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forskel på fagforeninger???? hvorformig Dit og Dat 16 20-10-2011 03:47
Fyr politikerne og lad dem arbejde gratis Webmaster Politik og Samfund 7 03-01-2011 20:40
Jobcentre sender flere ledige ud i gratis arbejde buster Politik og Samfund 1 29-11-2010 09:52
Gratis arbejde (praktik) Mikkelline Alt det andet 17 06-02-2010 15:50
Fagforeninger med nedsat kontingent til fleksjobvisiterede. IngerM Spørgsmål ang fleksjob 2 27-03-2007 18:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension