K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-12-2011, 16:55   #11
Dysis
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-08 2011
Lokation: assens
Alder: 36
Indlæg: 61
Styrke: 13
Dysis er ny på vejen
Det er sgu enten en prolaps eller en rævne i brusken rundt udposningen, så det siver ud lidt væske... Jeg skal ind til rygcenteret i middelfart, så bliver jeg opfulgt af fysioer, kiroer etc... Så håber jeg at de finder ud af noget.
Dysis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2011, 17:21   #12
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
Ang slidgigt i lænden

Los kan se at du skriver at du har en slem slidgigt i lænden. Jeg har lige fået papirer fra scanning hvor lægen har skrevet degenration af 5 lumbale discus i moderat til kraftig grad,slidgigt i den nederste bruskskive. Og måske derfor jeg har alle de smerter i mine ben, døjer med at gå på trapper, og kan ikke holde til at gå ret langt uden at jeg skal hvile.

Har også fået konstateret fibromylegi, så er svært at finde ud af om det er det som giver mig alle de smerter i ben.

Men skal til lægen på mandag og så tager jeg papirer med så han kan tyde dem for mig. Ved nemlig ikke om der kan komme en arbejdsskade på tale, da ejg har været på samme arbejde i ca 30 år og har siddet ved den samme maskine i alle år.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
For meget tid mimse Spørgsmål ang fleksjob 63 29-06-2013 11:29
får jeg for meget? jw1983 Spørgsmål ang fleksjob 11 30-08-2012 11:28
Det er FOR meget ! Karo Dit og Dat 0 24-05-2011 18:50
Det er for meget Kims Alt det andet 5 24-10-2007 17:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension