K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2010, 23:45   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg er kommet ud af et fleksjob af samme grunde som du beskriver og jeg mistede IKKE min ledighedsydelse ...

Men jeg gjorde så også det at jeg ikke stoppede og sagde til dem at jeg ikke agtede at stoppe før end alle papir var i orden ...

Det endte med en fyreseddel pga vanskligheder på arbejdspladsen grundet helbred ...

Min chef og jeg var rygende uvenner og hun kom først med en hvor der stod samarbejdsvanskeligheder den nægtede jeg at skrive under og sagde at så måtte fagforeningen ind over mit helbred var forværret og det kunne dokumenteres til arbejdspladsen ...

så det endte med den anden grund og min jobkonsulent garanterede at jeg ikke mistede min ledighedsydelse det bad jeg selvfølgelig også om at få på skrift så det kan altså lade sig gøre ..

men godt at du har din fagforening med for det vil gøre det meget nemmere for dig og det vil gøre din jobkonsulent meget mere forsigtig ...


hvis der opstår forværring i helbreddet der gør at man ikke kan varetage det job man er blevet ansat i så er det jo hverken de forudsætninger man er ansat under eller dem som de har ansat dig under ... så selvfølgelig skal man kunne komme ud af det...

Men er sikker på at fagforeningen nok skal hjælpe dig med at varetage dine interesser ..
  Besvar med citat
Gammel 14-01-2010, 21:00   #12
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Havde en rigtig god snak

Først tak for Jeres svar.
Jeg har idag været til samtale med jobkonsulent og en medaarbejder fra fagforening og det blev en god oplevelse.
Jobkonsulenten ville godt nok læsse det hele af på fagforeningen, og min nuværende arbejdsgiver, men det fik hun ikke så meget ud af.
Enden på det er blevet, at dukker der et nyt job op så tager jeg det, men som hun sagde fra fagforeningen " du skal IKKE skynde dig, men tag den med ro, det har du brug for", (dette var ude for jobkonsulentens høre vidde), og ellers lader vi bare tiden gå med en evt. fyring til sidst,(også uden for jobkonsulentens høre vidde), hvor der i opsigelsen skal stå at årsagen er sygefravær, men ikke pga. de skavanker der er til grund for mit fleksjob, men pga. stress i forbindelse med dårligt arbejdsklima.
Min leder som jeg havde en god snak med bagefter, er helt enig i det vi kom frem til på jobcentret, og støtter mig 100% i at jeg selvfølgelig skal tage den med ro ... hun kunne se på mig at jeg var begyndt at få det bedre, jeg er kønnere at se på nu end før jul.... godt med en ærlig mening...
Så alt i alt tegner det jo meget fornuftigt....
Hilsen en gladere Susanne
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Visitation til fleksjob - anke en ikke truffet afgørelse igen? Cordulla Spørgsmål ang fleksjob 1 13-04-2010 08:49
Ud af et fleksjob igen.... Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 10 10-11-2009 18:55
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
Fleksjob truet igen. Stella Politik og Samfund 20 18-02-2009 12:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension