K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-03-2009, 10:06   #1
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Varmtvandstræning

Hej alle sammen

Sikke en smuk morgen... Solen skinner og der ligger en smule sne... Smukt syn fra mit stuevindue

Har søgt lidt i forum omkring emnet, men synes ikke rigtig der dukker noget op. Derfor spørger jeg lige... Er der nogen som ved hvor i min nærhed, der er varmtvandstræning med tilknyttet fysioterappeut? det er vigtigt at der er en sådan, ellers kan jeg ikke få en henvisning fra sygehuset til det. Synes jeg har søgt nettet tyndt, men der må da gemme sig noget derude... Jeg ved godt der er i Århus og Viborg, men jeg kan ikke køre så langt efter det, og kan ikke få tilkendt transport med falck da jeg jo godt selv kan køre bil... bare ikke så langt. Nogen i området som går til varmtvandstræning?

mimse
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2009, 18:06   #2
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Slet ingen som kan byde ind med noget på den? Trænger virkelig til at sænke min krop ned i det varme vand.... ;-)
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 09:13   #3
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
Hej Mimse

prøv at goggle varmtvandsbassin eller se på gigtforeningens hjemmeside hvor der er varmtvandsbassin


pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 09:47   #4
Tutti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tuttis avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2008
Indlæg: 137
Styrke: 16
Tutti er ny på vejen
Hejsa.

Jeg prøvede at google favrskov + varmtvandsbassin, og her kom flere forslag frem, som jeg synes du skulle kigge på. Jeg faldt bl.a. over en side fra FOF Favrskov, hvor der er henvist til et varmtvandshold for personer, som er bevægelseshæmmede. Kurset er i Hammel, måske dette er nærmere for dig? Prøv at tjekke Hensyntagende svømning / gymnastik i varmt vand - det kan da også være, at hvis du kigger nærmere på google resultatet, at du kan være heldig at finde noget som passer lige netop til dig. - Jeg vil lige sige, at her i aalborg hvor jeg bor, kan jeg som privatperson ikke selv henvende mig til en sådan varmtvandssvømmehal uden at være tilmeldt et hold fx. som nedennævnte eller gigtforeningen og lign., eller via lægehenvisning (som jeg har til selvtræning).

Tjek dette:

2397 Hensyntagende svømning / gymnastik i varmt vand


Periode: 05-01-2009 til 30-03-2009
Ugedage: Man 15:15-16:00 1,00
Start: Mandag d. 05-01-09 kl. 15:15
Pris: 345,00
Alt. pris:
Underviser: Birthe Linnet Møller
Sted: Hammel Svømmehal

For personer, der af én eller anden grund ikke kan deltage på FOFs eller HGFs almindelige varmtvandshold (bevægelseshæmmet, behov for hjælp/støtte eller lignende). Vi arbejder med gymnastik, bevægelsestræning, udstrækning samt flydeøvelser o.l. for de, der måtte ønske det.

Underviser
Kursussted

Birthe Linnet Møller

Hammel Svømmehal
Thorsvej 6
8450 Hammel
Telefon: 869 3506
Tutti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 09:54   #5
Tutti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tuttis avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2008
Indlæg: 137
Styrke: 16
Tutti er ny på vejen
Her er en mere i Viborg:

Idrætsforeningen
KSF (Krop og Sind i Favrskov Kommune) er en idrætsforening, der er åben for alle – også dig med psykiske problemer eller lidelser. Du kan komme som du er og dyrke idræt på dit eget niveau.

Hver tirsdag fra 13.30 – 14.45: Hockey, volleyball, badminton, softtennis og stavgang.
Hver torsdag fra 13.30 – 14.45: svømning, varmtvandsbassin og boblebad. Kontingent: 200 kr./halvårligt.

Du er velkommen til at prøve et par gange gratis.


“Vi har en kat – HOLGER. Han holder næsten altid til i dagligstuen. Den får opmærksomhed og stiller ingen krav – så den elsker vi!”
(Mette Lilholt, afdelingsleder Bofællesskabet)Region
Region Midtjylland, Skottenborg 26, 8800 Viborg, 8728 5000, fax 8728 5001

Det var hvad jeg kunne finde lige nu - god fornøjelse med at søge det sted, som er nærmest din egen bopæl, der er mange links du kan kigge igennem, når du selv søger via google på "favrskov varmtvandsbassin" - hilsen Tutti, der selv skal i det varme vand i morgen (hver torsdag- skønt)
Tutti er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-03-2009, 12:02   #6
mimse
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2008
Lokation: Randers
Alder: 43
Indlæg: 366
Styrke: 17
mimse er ny på vejen
Tusinde tak for jeres svar..

Der er da noget at gå videre med. Kan godt se jeg har googlet de forkerte ord....

Hammel er nærmest mig, så det skal da lige undersøges. Tak :-)

Mimse :-)
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig
mimse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension