K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2009, 16:01   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Vedr Bennys tråd

Dem som har læst Bennys tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=2564&page=39 har nok set at jeg har lagt en mail ind som jeg har sendt og at jeg anbefaler alle der har overskud til det at følge mit eksempel , skriv jeres helt og aldeles uforbeholden mening om Bennys sag til alle politikkere på listen , kom gerne med foreslag til andre man kan skrive til og læg det ind ...


Jeg laver den her tråd for at vi ikke skal okkupere Bennys tråd som jo må siges at være mere end vigtigt i sig selv ...

Derfor får i også lige mailen her og så håber jeg at i har enten ideer til hvem vi kan sende til eller at i selv har lyst til at sende jeres mening , det skal jo ikke være sådan at hvis og så frem der til-støder Benny noget (gud forbyde det ) så skal der stå en hel flok mennesker og vaske hænder og sige , jamen vi vidste det jo ikke ,... det er på tide at de folkevalgte vågner op og gør noget ved de forholder der bydes ikke kun Benny men alle handicappet (og ja er man syg er man handicappet , også selv om vi ikke betegner os selv sådan, men det er vi vel reelt )

Håber nogen er med på en højlydt protest , de skal sq ikke blive ved med at sparke til dem der allerede ligger ned....




Her er mail og adresser i kan også skrive jeres egen historie til de omtalte mennesker hvis i ikke har noget at sige omkring Benny

Og har i frygten for at det kan få konsekvenser for jer og jeres sag (som jeg ved en del af jer har ) så opret en hotmail til formålet det vigtigste er ikke hvem i er men hvad der sker ... i det her velfærdssamfund ....

Nedenstående er fra Bennys Tråd


Citat:


Benny jeg har tilladt mig at sende en mail til politikkere om din sag og din varme , jeg har lige rettet stavefejl i den nu inden jeg sætter den ind her (var sq så gal da jeg sendte den af sted at jeg glemte det he he )

Jeg ved ikke lige om jeg har glemt nogen politikkere men har jeg og der er nogen der opdager den så må i meget gerne sende den til dem der evt er glemt...

Jeg opretter en anden tråd og skriver i den hvem jeg ellers kontakter og sender mailen til i håb om at nogen gider at gøre noget og snart finder ud af at holde de forskellige politikkere i Gladsaxe kommune ansvarlige for deres lo*** politik ..

Men lige nu skal jeg vist væk fra den her puter men vender tilbage ... Benny jeg starter en anden tråd med det her så jeg ikke roder for meget i din , jeg har en hel del ideer om hvem mailen skal til , og evt noget andet af din historie håber det er ok ...





Citat:
Nu skal danskere også dø af kulde ...


Nej helt ærligt er det ikke snart på tide at nogen inde på borgen vågner op og gør noget, den ansvarsforflygtigelse der er omkring personsager tæller ikke...

Vi hørte i den forgangen uge at mange mennesker i Europa var døde af kulde nogen endda i deres egene hjem, ja det var ikke i Danmark eller slige steder men det kan det meget vel blive hvis og så frem at der kommer en omgang kulde af den kaliber igen ...

Jeg taler om Benny Gerhard en handicappet mand i Gladsaxe Kommune , en mand som hvis og så frem de ærværdig politikere har læst deres mail og henvendelser til Christiansborg så udmærket kender til , manden som fik frataget sin handicaphjælp uberettiget af kommunen på usandfærdige udsagn , en mand som måtte belåne sit hus til skorsten måtte bruge hele sin erstatning på at hyre de hjælpere han var så afhængige af ...

Og som da hans sag endelig var færdigbehandlet og han fik 110 % medhold i at han var berettiget til den hjælp og fik den tilbage... IKKE fik alle de penge han havde brugt på selv at betale lønninger i den periode, og hvorfor gjorde han ikke det er det ikke sådan i vores fantastiske velfærd at når man uberettiget tager noget fra en borger og bliver dømt for det så aflevere man de penge tilbage , er det ikke sådan det fungere for borgerne , får jeg uberettiget nogen penge af kommunen så skal de betales tilbage MED DET SAMME, men der er åbenbart forskel på mand og system, hvor i hulen er retssikkerheden henne i dette her ... ???

Gladsaxe Kommune mener ikke at han skal have alle de penge tilbage som de har sparet og han har betalt , ud fra som de sagde til medierne han valgte det jo selv han havde ikke behøvet det ... JO det er netop det han havde behøvet det, og det er jo gjort helt klart for dem efter ankestyrelsen har talt, hvordan er det at man som politikere tror at tingene køre, fordi der er smøl og årevis sagsbehandlinger i div instanser , så gror man ben og arme og helbred mens man venter ?

Jeg er ked af at sige det , men sådan foregår det ikke herude i vores virkelighed ...

Jeg forventer at nogen tager fat i sagen om Benny at nogen GØR noget , jeg ved at flere har valgt at se den anden vej jeg ved at Karen Jespersen har valgt ikke længere at svare Benny på hans henvendelser nok ud fra devisen om at han er da en irriterede lille mand som bliver ved at forstyrre hendes virke som politikker og hun kan jo ikke gå ind i person sager , men jo vel kan hun så det kan alle og enhver , det kan vi jo se på den tuneser lov der lige er kommet, vil man det nok så kan man ...

Og ville det ikke være en fantastisk ide hvis en politikker ville det nok til at hjælpe Benny i hans mere end ulige kamp mod Gladsaxe Kommune ...

Hvad hulen er der galt i det her samfund hvor man den ene gang efter den anden oplever de syges retssikkerhed bliver undermineret af kommunerne og oplever en larmede ligegyldighed fra politikerne på Christiansborg , det er kommunerne ansvar lyder det , nej venner det er jeres ansvar vi har stemt på jer og tvivler i på at der er noget helt galt så kig dog endelig ind på www.k10.dk hvor der hver eneste dag kommer flere og flere medlemmer, hvem er de? de er vel et eller andet sted også mennesker med rettigheder selv om de har formastet sig til at gå i mod systemet og blive syge, jeg beklager men ingen af os gjorde det for at ligge politikere eller stat til last...

Men når man så ser at handicappet mennesker er i fare for at dø af kulde og i STADIG ikke griber ind så står verden ikke længere , nu er det på tide at nogen gør noget også selv om det er en enkelt sag, jeg for min del skal dedikere hver vågen time og hver time jeg er i stand til at sidde ved computeren på at fortælle Bennys historie hvis der sker noget med ham, jeg skal fortælle om Karen Jespersen der i stedet for at gribe ind valgte at sende en mail om at hun ikke ville svare på flere henvendelser og jeg skal få alle jeg kan med mig til at fare rundt i alle blogs og aviser om et velfærdssamfund som krænker retssikkerhed , som overser de syge , som i det hele taget kun ser de syge som en ting og det er en udgift , men glem ikke vi er mennesker vi har børn og familie og vi har folk som virkelig holder af os ...

Og det her bliver ikke ved med at gå..

Her er hvad Benny selv skriver i dag ....


Gladsaxe Kommune
Social- og Sundhedsforvaltningen
Rådhuset
2860 Søborg.


Kære Elinor Kyhnauv

I næste uge bliver der lukket for gasforsyningen, og dermed for varmen i mit hus.

Min gasregning med betalingsdato d. 08.12.2008, er nu på 20.667,21 kroner. Jeg kan ikke betale.

Jeg har nu fået at vide af HNG, at der bliver lukket for gassen i den kommende uge. Det betyder så, at jeg som følge af Gladsaxe Kommunes tilførsel af "løgnagtige oplysninger", i min personsag om mit handicap og funktionsniveau, hvor sagsbehandleren i 2001 rent "administrativt" fjernede mit handicap, må se frem til, at skulle fryse til jeg går helt ned og bliver indlagt.

Mine handicaphjælpere som skal bistå mig med den nødvendige hjælp i døgnets 24 timer, vil således blive udsat for så ekstreme og uacceptable arbejdsvilkår, at jeg må afskedige dem på grund af kritisable arbejdsforhold, jeg som arbejdsgiver kan blive lastet for!

Det Sociale Nævn har i 2005 omgjort Gladsaxe Kommunes nedskæring af hjælp fra daværende 128 timer til 39,5 timer om ugen til, at jeg ufravigeligt er berettiget til døgnhjælp med 168 timer om ugen.
Det Sociale Nævns begrundelse herfor var, at Gladsaxe Kommune ikke har godtgjort (bevist), at jeg kan klare mig med mindre!

PS. Gladsaxe Kommune bliver nu politianmeldt, hvis jeg ikke fryser ihjel. Hvis jeg får lov til at fryse ihjel, er det misrøgt af handicappet med drab til følge!




Jeg ved at nogen af jer politikere der får den her mail har læst hvad Benny skriver nogen har endda udtalt sympati for hans situation men lige nu og her kan Benny ikke bruge sympati til noget , han kan ikke bruge pæne ord...

Benny har brug for varme og hjælp til at få de penge tilbage som uretmæssigt er blevet taget fra ham ...

Sådan at han igen kan få et værdigt liv et liv hvor han heller ikke er afhængig af den mad som hans handicaphjælpere giver ham men kan købe sin egen ...

Tag nu og kom op af stolen og lad ikke Danmark være det land der bliver kendt for at lade de handicappet dø af sult og kulde...

Føler du dig som politikker truffet af denne mail gør den dig harm over måden den er skrevet på ,ja så kan jeg kun sige den harme har vi syge ude i vores velfærdssamfund hver evig eneste dag ...

Den harme føler vi når vi ser hvordan vil bliver gjort til syndebukke for en forfejlet syge politik (udgifter stiger der bliver flere og flere syge, men nej der er ikke flere syge , der er nok bare en forfejlet sygepolitik ) men endnu er det ikke lykkedes at pille hår af en skaldet lige så lidt som det kan lykkes at gro ben på en der ikke har , få et godt helbred ud af et menneske som ikke kan gå eller stå for smerter , eller at true syge mennesker til at bliver raske ved at tage deres økonomiske hjælp , det eneste der sker er at dem der ligger ned og bliver sparket får nok, og begynder at bide fra sig , mennesker kan mange ting i overlevelsens navn ...

Jeg glæder mig til at se hvilke politikker der gør noget og kommer Benny Gerhard til hjælp ....

Hilsen
xxxx

PS denne mail vil blive sat på www.k10.dk i denne tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=2564 den er lang meget lang og den omhandler hele Bennys forløb, der er dokumentation for at alt hvad han hævder er sandt , der er hele hans forløb med link til div udsendelser (også der hvor hans hjælpere fortæller at de betaler Bennys mad ud af deres løn ) og der er breve fra en ligegyldig kommune ...

tillige er der mulighed for at læse hele Bennys sag med alle breve på denne hjemmeside www.benny-g.dk

denne mail vil også blive sendt til alle medier og en medie liste vil blive lagt på i Bennys tråd efterhånden som den kommer af sted , så i har mulighed for at se hvilke steder der har fået denne mail ... SÅ GØR NOGET vi ved at i ved hvordan det står til ....
Her er listen over hvem den er sendt til , jeg har kun fået en tilbage med forkert adresse så de skulle være rimlige gangbare de adresser der er på, bare sådan i tilfælde at andre har lyst til at skrive til de samme mennesker...

De skal sq ikke have lov til at blive ved med at vade på os, og når vores lidelse fæller i form af andre handicappet risikere at dø af kulde så syntes jeg faktisk at det er vores pligt alle sammen at gøre noget og lade de politikkere vide at nu er der sq sparket nok, er der ikke andre der sidder tilbage med den fornemmelse ...

For kors hvor ville det have været meget nemmere for de politikkere hvis Benny havde gjort alvor af det og havde taget sit eget liv , og jeg ved at det er hårdt ved dig Benny men jeg er sq glad for at du valgte at give dem kamp til stregen og det kommer os alle sammen til gavn i sidste ende , så keep on fightting ...

Nå listen ...

Citat:
"Marianne Jelved" <[email protected]>, [email protected], [email protected], [email protected], "Thomas Adelskov" <[email protected]>, [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
Skal i bruge adresserne så kopier blot hele møjet og smid det ind i adresse feltet på din mail jeg har lavet skille tegn i dem ..

God fornøjelse håber nogen af jer har noget at sige skrive til dem ...
  Besvar med citat
Gammel 10-01-2009, 16:06   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Buster skrev i anden tråd

SÅDAN Hejdien, jeg er fuld af respekt.

Lige pt har jeg ikke overskud desværre, men så snart jeg kommer op i omdrejninger igen, lover jeg at være på.

Hm, ang øvrige at sende til: var det ikke noget for hjælpernes fagforening at tage fat i?
Tænker her på arbejdsmiljøet mm.
Var der måske ikke blot en enkelt af dem som har mod og mandshjerte til at kontakte fagforeningen og fx lave en artikel om denne tragiske måde at behandle vores syge medborger på, ja blot en tanke
Rigtig god ide buster, dem sender jeg mailen med et par andre ord også ... og glæder mig til du får overskuddet om det så bare er at skrive en skam jer mail så ville det være fint ...

Men er sikker på at du er med når du har energien det plejer du jo at være
  Besvar med citat
Gammel 10-01-2009, 17:25   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg tænker om hvis vi tæppebombardere alle politikkere at de så ikke gider læse bunkerne og sagen igennem. det ville jo være skrækkeligt.
men det må da være en sag for tv2 lorry at følge op på... og som andre siger, fagforeningen som medarbejderne hos Benny er i.
Var der nogen mulighed for at vi laver en fælles mail til de folk der, og skriver under alle sammen??
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2009, 19:11   #4
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

Tak til dig Hejdien for dit opråb til foketingets mdl. m.fl.

Jeg vil som andre sende dem min mening om den umenneskelige måde man har behandlet Benny på.

Og finder jeg andre der skal ha' en mail om dette? Så vil jeg kigge efter disse og indskrive dem her på.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2009, 19:33   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Ps: hvilken fagforening er Bennys hjælpere mon i, nogen der ved dette?

Tænker om det vil være til nogen hjælp om vi hver især forsøger at råbe vagt i gevær til dem om arbejdsvilkårene hos Benny?

Øhh, hvad med også at orientere...hm, mon ikke det må være arbejdstilsynet?

Er der ikke noget om at hvis man er vidende om elendige forhold, så har man pligt til at oplyse -er der nogen der ved noget om det?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2009, 21:09   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
jeg tænker om hvis vi tæppebombardere alle politikkere at de så ikke gider læse bunkerne og sagen igennem. det ville jo være skrækkelig.
men det må da være en sag for tv2 lorry at følge op på... og som andre siger, fagforeningen som medarbejderne hos Benny er i.
Var der nogen mulighed for at vi laver en fælles mail til de folk der, og skriver under alle sammen??
Huldra jeg kan godt se hvad du mener, men jeg for min side har ingen illusioner om at alle politikkere gider at læse noget som helst over hovdet, mit håb går mere på at hvis vi alle skriver til dem , så finder de ud af at der sidder mere end kun en og følger den sag , og der sidder mere end kun en og er dårligt behandlet af systemet ...

De skal se deres stemmer ved næste valg flyve af h til, jeg tror at det er det eneste der kan hjælpe ...

Hvad ang fælles mail så tror jeg at der er nogen praktiske problemer omkring det, men ideen er god jeg prøver at høre web om man kan gøre det på en eller anden måde... og hvordan vi nemmest gør det, jeg tror også at det ville være en god ide med en fælles mail ...

Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
Ps: hvilken fagforening er Bennys hjælpere mon i, nogen der ved dette?

Tænker om det vil være til nogen hjælp om vi hver især forsøger at råbe vagt i gevær til dem om arbejdsvilkårene hos Benny?

Øhh, hvad med også at orientere...hm, mon ikke det må være arbejdstilsynet?

Er der ikke noget om at hvis man er vidende om elendige forhold, så har man pligt til at oplyse -er der nogen der ved noget om det?
Ved ikke hvilke fagforening det er , men ved at der i forvejen har været problemer omkring handicaphjælperes arbejdsforhold, løn og ferie så mon ikke det er til at finde ud af og mon ikke de er interesseret i at kigge på det også , jeg for min del vil da mene at det er umenneskelige arbejdsforhold hvis jeg var handicaphjælper og vidste med mig selv at jeg måtte stoppe jobbet fordi en handicappet borger ikke havde varme og dermed ikke kunne opfylde krav til mine arbejdsforhold , ja så ville jeg sgi ikke kunne sove om natten af bekymring for hvordan denne borger havde det (psykisk arbejds stress ) Jeg prøver at finde ud af hvilke fagforening det kan være...

Min søn er socialpædagog studernede og ved at han har venner der arbejder som handicap hjælpere så de må vide det ...

Perchr skrev
Citat:
Tak til dig Hejdien for dit opråb til foketingets mdl. m.fl.

Jeg vil som andre sende dem min mening om den umenneskelige måde man har behandlet Benny på.

Og finder jeg andre der skal ha' en mail om dette? Så vil jeg kigge efter disse og indskrive dem her på.
Det var så lidt ville bare ønske at det hjalp og at de ikke blev ved med at sidde virkelige problemstillinger overhørig.

Det lyder godt at du vil skrive og at du sætter det ind her, jeg overvejer om jeg skal lave en facebook gruppe på Bennys sag er der nogen der ved om der er sådan en ... ?

I hvertfald vil jeg gå i gang med at skrive til div jeg medier og hjemmesider det skal ud så mange steder som overhovdet muligt .. jeg har snakket med en i dag som har ringet til EB om det, men om EB gør noget eller skriver noget om det, ja det er jo ikke til at vide,...

Men jeg er bare kommet frem til at den sag med Benny er grotesk men ikke enestående men yderst veloplyst så måske den kunne være det der vækkede omverden .. vi skal i hvert fald gøre forsøget for Bennys skyld det er helt sikkert ....

Jeg har et par ideer til hvem man ellers kan skrive til og nogen af dem er lidt langt ude i hampen , men de kommer sgi af sted alligevel


Lige som Perchr tror jeg at det ville være en god ide at skrive her i tråden hvem man henvender sig til ikke fordi de ikke må få mere end en henvendelse men det kunne være rart at se hvem der bliver kontaktet og hvem ved det kan være en af os finder det gyldne korn og få fat i lige netop den person der kan gøre noget for at hjælpe Benny og ingen tvivl om at hjælp til benny det må være det vigtigste nu og her ....
  Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 11:17   #7
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
Ps: hvilken fagforening er Bennys hjælpere mon i, nogen der ved dette?

Tænker om det vil være til nogen hjælp om vi hver især forsøger at råbe vagt i gevær til dem om arbejdsvilkårene hos Benny?

Øhh, hvad med også at orientere...hm, mon ikke det må være arbejdstilsynet?

Er der ikke noget om at hvis man er vidende om elendige forhold, så har man pligt til at oplyse -er der nogen der ved noget om det?

Det er kun enkelte af mine hjælpere der står i fagforening.

Jeg selv stiller ikke krav om det, da Gladsaxe Kommune ikke har nogen overenskomst.

Hvis der lukkes for varmen, vil de blive opfordret til at henvende sig til fagforening.

__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 14:08   #8
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg forsøgte at finde Karen Thisteds mail adr. igår efter jeg havde læst i EB tror jeg, hendes torden tale omkring forholdet for den 13 årige pige i Mou...
for da talte KT med store ord også omkring Karen Jespersens handlemåde eller mangel på samme..
jeg havde ikke held med mig, dvs jeg opgav.. men måske I andre nethajer har mere held..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 17:56   #9
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up Skrivelsen til politikere m.fl

Hej Hejdien. Har tilladt mig og udlagt mail skrivelsen der er skrevet af dig, da den dækker hvad jeg selv føler om Benny sagen og i en lidt revideret udgave.
Den er på min egen blog: http://blog.depweb.dk/ og http://avisen.dk/blogs/Webpermand/ På avisen blog er der allerede svar inkl. afgivelse af stemmer i afstemning der på.

Har også sendt skrivelsen til de nævnte mailadr. her i tråden.
3 stk kom retur.
[email protected]
#550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found ##
[email protected]
#550 5.7.1 The person you are trying to reach is no longer attached to the Folketing (FT) ##
[email protected]
#550 5.7.1 The person you are trying to reach is no longer attached to the Folketing (FT) ##

--------------------------------
Huldras forslag:
En fælles mail? Tja det kan være meget godt, men mener dog at en mail fra hver af os vil nok virke bedre.
Så er de jo klar over, at vi er mange der følger Benny sagen og at vi ønsker en fyldesgørende retfærdighed så han kan få et mere "normalt" liv igen.

Hejdien!
Må jeg også bruge dit indlæg på politikens (kroniken)? Hvor jeg så vil prøve at få et indlæg på og hvor jeg også vil komme med mine egne yderligere synspunkter m.v. vedr. Benny sagen.
Jeg har jo været med inde over den fra starten hvor Benny søgte hjælp til sagen da han fik frataget sin hjælp.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2009, 23:46   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Per underligt du har fået tre tilbage jeg har kun fået en tilbage på samme adresse liste

Du skriver bare og bruger alt du kan og hvis du kan bruge noget af min mail så gør endelig det, bare smid en besked her så jeg ikke selv bruger samme mail samme sted ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
vedr anden tråd ... Hejdien Politik og Samfund 25 20-03-2011 12:37
vedr røde tråd imellem 2 indlæg ceps Hjælp til Forum Brug 1 17-10-2010 15:22
ny tråd c.l.e.o. Hjælp til Forum Brug 1 21-04-2010 01:37
Bennys, Lenas sager - retssikkerhed - sagsbehandling zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 0 03-10-2007 11:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension