K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob Når du er visiteret til fleksjob og skal igang med at søge "JOBBET" er der nogle ting der er værd at vide!

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2009, 17:58   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
fleksjobber mister 116.000kr....

"L.K. fik ødelagt ryggen på job i café og har ret til erstatning. Men ejerne kan ikke betale"

"En erhvervsansvarsforsikring burde være lovpligtig"

http://www.e-pages.dk/3f/250/

-tænk at jeg kunne være så naiv at tro at den ikke var lovpligtig! Det var da bare noget jeg gik ud fra.
Herefter skal man åbenbart som arbejdssøgende fleksjobber OGSÅ lige huske at stille de rigtige spørgsmål.
Var da også så naiv at tro at det var da noget kommunen havde tjek på
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 11:05   #2
l-kold
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2009
Indlæg: 9
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
l-kold er ny på vejen
Hej
Med hensyn til overstående!
Vil jeg lige kommentere at både kommune og fagforening var til stede ved ansættelse, og der blev spurgt mht. forsikring hvortil der blev svaret at det var iorden!
Så heller ikke der kan man være på den sikre side desværre.
mvh
l-kold
l-kold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 20:41   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej l-kold og velkommen til siden (regner lidt med at du er l kold fra artiklen )

jeg kan ikke lade være med at tænke på hvis det forholder sig sådan at hvis kommune og fagforening var til stede ved ansættelse og fik at vide at det var i orden , er der så ikke mulighed for at Kommunen kan kompensere dig , der er jo ingen der kan forvente af en fleksjobber at de kan tænke på det hele og se papir på at forhold er i orden osv , jeg vil da mene at det er kommunens ansvar ....

Har du snakket med en advokat eller med fagforeningen om muligheden for at kommunen feks lagde ud og det så kan være et mellemværende mellem dem og arbejdsgiver ...

Det er jo desværre nemt for arbejdgiver at åbne nyt sted feks i ægtefælles navn eller andet og på den måde komme ud af det økonomiske mellemværende ....
  Besvar med citat
Gammel 05-04-2009, 15:32   #4
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Så skal man jo virkelig se det på skrift, at arbejdsgiveren har den forsikring.

En arbejsgiver er åbentbart ikke ærlige på det punkt.

Så godt artiklen i 3F, rystede også mig at en arbejdsgiver kunne slippe afsted uden forsikring.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2009, 17:58   #5
l-kold
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2009
Indlæg: 9
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
l-kold er ny på vejen
Hej
Jo jeg er den det hele drejer sig om, og jo vi har prøvet det hele har virkelig en stor hjælp af min fagforeningsmand han knokler på med at se om der kan findes en løsning på det hele, men det tyder ikke meget på det strengt men sådan er det
l-kold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Mister jeg mit job skønnehjerte Spørgsmål ang fleksjob 1 19-09-2013 19:09
mister 10.000 kr pr år som FTPer ? nille60 Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 16-08-2012 07:08
21 mister sygedagpengene hver dag... Multe Politik og Samfund 3 03-05-2012 11:36
Hvis jeg mister mit fleksjob Humlebi07 Spørgsmål ang fleksjob 11 04-01-2012 15:57
Fleksjobbere tjener 700.000kr Susanne2412 Politik og Samfund 1 23-08-2010 08:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension