K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-05-2012, 11:21   #21
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
wauw nielsen 17...flot skrevet..det skal nok give hende noget at tænke over...undrer mig over der altid skal være sådan en kamp - for sine rettigheder..
da der i sin tid var tale om jeg skulle i arb.prøvning - kom jeg dog ikke..tilbød sb mig selv en taxa ,men det skyldtes jeg er dopet og ikkeka holde mange timer uden at hvile,så ville jeg nå frem og kunne starte hjemturen.....men loven er for f.... vel den samme..
et lille råd..bare et tip..hvergang sb ringede til mig,det kunne være opfølgning,beskeder og lign..sendte hun et brev om hvad vi havde snakket om,som jeg skulle retunere.var jeg uenig,rettede jeg i det...det sparede en for mange misforståelser - som sb sagde....var heldig havde en sb er,som selv havde prøvet at skarpe bunden og var vældig sød.........
god søndag
ftp 201
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 11:58   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er et rigtig godt brev!!

Super godt formuleret, ikke for langt, ikke for kort. Meget beskrivende.

DET sender du pr omgående afsted enten pr mail, eller mod aflevering med kvittering for overdragelsen, eller pr anbefalet post.

HVIS du har nerver til det, så kan det også stærkt anbefales at du også sender en kopi til jobcenterchefen. En arbejdsprøvning må IKKE forværre din tilstand. En arbejdsprøvning SKAL være realistisk.
Dette ser jeg ikke som værende opfyldt. Tværtimod.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 16:34   #23
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
Så er den sendt.

Jeg vender tilbage når jeg får svar fra hende.
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 18:39   #24
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nielsen17 Se meddelelser
Så er den sendt.

Jeg vender tilbage når jeg får svar fra hende.

Du skal huske at få en eller anden form for kvittering på, at de har modtaget den.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 18:45   #25
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Du skal huske at få en eller anden form for kvittering på, at de har modtaget den.
Jeg har sendt den som alm. post idag og så sender jeg den også som anbefalet i morgen når posthuset åbner.
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 18:48   #26
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nielsen17 Se meddelelser
Jeg har sendt den som alm. post idag og så sender jeg den også som anbefalet i morgen når posthuset åbner.
Du kan evt. vente et par dage og så maile din sb og spørge, om de har modtaget dit brev.

Ellers kan du overveje, om det er mere besværligt for dig, at gå på jobcenteret end på posthuset.
Ellers kan det jo være lige så let, at aflevere det på jobcenteret, mod kvittering. Og så er det gratis.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 19:14   #27
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Du kan evt. vente et par dage og så maile din sb og spørge, om de har modtaget dit brev.

Ellers kan du overveje, om det er mere besværligt for dig, at gå på jobcenteret end på posthuset.
Ellers kan det jo være lige så let, at aflevere det på jobcenteret, mod kvittering. Og så er det gratis.
Ja det er gratis men jeg bor 25 km fra jobcentret så alm post eller email er det nemmeste.
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-05-2012, 20:59   #28
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af nielsen17 Se meddelelser
Ja det er gratis men jeg bor 25 km fra jobcentret så alm post eller email er det nemmeste.
Det kan jeg godt se.

Men så sender du sb en mail om nogle dag, f.eks. på onsdag, og spørger, om hun har modtaget dit brev.

Hvis hun svarer tilbage, at hun har modtaget det, så gemmer du den mail, som bevis på, at brevet er modtaget.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2012, 11:38   #29
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
så er der nyt

Hej igen

Så sendte jeg en mail til hende hvori jeg spurgte om hun havde fået mit brev. 10 min. senere kom svaret:

Ja,tak jeg har modtaget dit brev.i forhold til transport vil der blive taget stilling herom når tiden for optagelsen på xxxx nærmer sig.

ok tænker jeg så må jeg jo bare vente igen igen.

og spekulerer så på hvorfor hun bruger ordet "optagelse" som om jeg er blevet udvalgt specielt.Føler mig pludselig meget betydningsfuld
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-05-2012, 14:58   #30
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaa hahaha, kender ingen som kommunen der kan få en almindelig besked, til at lyde som et helt korstog i gangsat for den enkelte.....

Godt brevet er modtaget. Så må vi senere se, om det også er forstået


Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor lang tid tager det? Nucca Spørgsmål ang fleksjob 5 21-02-2011 15:32
Tager de min pension???? logikeren Politik og Samfund 15 29-11-2010 14:26
sagsbehandlerer tager pis på os Ole-Oliver Dit og Dat 0 06-12-2008 13:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension