K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2014, 10:11   #1711
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nja, de har ret, man kan kun købe 10 ml fremover - jeg har også fået deres mail her til morgen, og de andre dage har jeg ligeledes modtaget mails om, at jeg fremover kun kan købe 10 ml flaskerne (fra England, Tyskland, Spanien og Polen).

Dog kan deres emailsystem ikke se at jeg er dansker og bosat i Danmark, så de tror jo jeg er fra pågældende land.
Så jeg er ret usikker på fjernsalget, og om man forsat vil kunne købe 10 ml fra andre EU lande??

De e-cig forretninger i DK jeg har talt med, siger at jeg fremover vil kunne købe 10 ml flasker med op til 20 mg nikotin, og at den eneste forskel bliver, at flaskerne skal børnesikres og mærkes tydeligt, at det er et giftstof - flaskerne med 10 ml hører ind under genopfyldelige tanke.
En gangs tanke bliver med et ampulsystem, så man smider hele ''cigaretten'' ud når den er tom.

Synes alle er enormt skråsikre på nær mig

Hvis det passer man forsat kan købe væske af 10 ml a 20mg, så er det jo ikke noget der rammer mig, da jeg damper et sted mellem 0 og 12 mg.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2014, 11:31   #1712
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg ved det ikke Helene....

men jeg tror ikke det holder, det med at vi stadigvæk kan købe 10ml flasker med nikotin

og at det er Danske forhandler undre mig lidt da de slet ikke må sælge nikotin....

hvis det er rigtigt så ved de åbenbart et eller andet som ikke er vedtaget ved lov.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2014, 14:02   #1713
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hvis det passer man forsat kan købe væske af 10 ml a 20mg, så er det jo ikke noget der rammer mig, da jeg damper et sted mellem 0 og 12 mg.
Det kommer til at ramme os alle, om ikke andet så på prisen, lige nu kan du købe 1 liter 100mg/ml for omkring 1200 Kr, prøve at købe samme mængde nikotin i 10 ml flasker, og se hvad regningen ender på...

En andet ting er smagen, du vil kun kunne købe de famøse 10ml med nogle få godkendte smagsvarianter...

Og vær evig sikker på at de 10ml flasker bliver endnu dyrer når de skal godkendes, et realistisk bud vil være en 10ml/20mg flaske vil komme til at koste det samme som en pakke cigaretter...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2014, 16:06   #1714
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Da jeg startede med at dampe kostede 10 ml 45 kr, så det kommer måske derop igen. Det er dyrt men stadig billigere og sundere end smøgerne, så prisen er ikke det største problem - jeg røg jo 2-3 pakker om dagen, og nu kan jeg have 10 ml 3-4 dage.

Men irriterende at det nok kommer til at stige igen, men mest for de nye der måske gerne vil dampe, jeg har jo e-væske til de næste mange år....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2014, 16:24   #1715
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Når man siger at det ikke kommer til at ramme mig...så skal man lige tænke over at det sagtens kan komme til at ramme en...

For hvis dem der ryger ikke kan komme over på damp fordi nikotin mængderne er for små....plus alle dem som damper på højere doser...ja hvis disse grupper ikke kan blive på damp fremover....ja så vil dette marked ikke vokse....men det vil derimod falde...

Hvad sker der så...ja dem der laver mods...tanke.....væsker osv....de vil måske ikke bruge samme energi på at blive på et marked som er svindende...

Jo jo det er er nok nogle meget mørke meninger om hvad der måske vil ske....men det gør jo ikke at det ikke vil ske...

Man skal jo også selv om man har væsker nok...have tanke at hælde det i....

Husk lige at når dem som skal lave disse mods....tanke....væsker....ja så skal dem der laver disse anmelde dem 6 måneder før de skal sælges....det vil koste dem en masse penge at gøre dette...

Samtidig...hvis nu...lad os sige DK....at de forbyder fjernesalg....tja hvor mange tror i så vil forsætte med at dampe...hvis ikke folk kan købe deres væsker på nettet...

Ang tanke....ja så må disse ikke kunne lække....hvilket vil sige at mange af de tanke der findes nu....ja de vil ikke kunne sælges/bruges under de nye regler...

Så det er desværre ikke nok at sidde herhjemme med sine mange L væsker....og sige at det ikke rammer en....det vil det sagtens kunne gøre...

Ang priser....tja det har jo også en del at sige om hvor mange der starter på damp....da det jo er en af de motivationer man har...at man samtidig kan spare penge...

Jo flere dampere der er inden for et område som damp...jo mere vil området rykke og udvikle sig....

Jo færre dampere der er inden for området....jo mindre vil det udvikle sig....til skade for alle dem som damper...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2014, 09:43   #1716
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hæhæ, jeg fik mine e-væsker fra Kina her til morgen - det gik fandeme stærkt!! Altså forhold til da jeg ventede på iclear 30S grejet.
Nu har jeg lige været inde og bestille flere e-væsker, samlet 300 ml fordelt på flere pakker. Nu er der gået lidt sport i det......haha, det koster jo ikke noget (indtil jeg bliver knaldet!)

Så EU, fuck you!!!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2014, 10:51   #1717
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hæhæ,
Nu har jeg lige været inde og bestille flere e-væsker, samlet 300 ml fordelt på flere pakker. Nu er der gået lidt sport i det......haha, det koster jo ikke noget (indtil jeg bliver knaldet!)

Så EU, fuck you!!!!

Kan virkelig godt lide din måde at sige nok er nok på ... fortsat god vind fra mig, der stadig er damper ... men ikke med en lagerbeholdning der kommer i nærheden af din ... Samtidig holder du godt gang i e-handel, postvæsen og GLS ... hvilket betyder arbejdspladser, løn og skat til vores allesammens nuværende velfærdsmodel ... for ikke at glemme formindskelsen af sygehusvæsenets udgifter på os nikotinafhængige. God vind med projektet Helenekr
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2014, 14:13   #1718
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Hvad hedder de væsker du har købt Helene, tænkte er det Hangson eller ?

de smager sikkert godt nok....står der noget om hvad disse væsker indeholder( deklaration ) på flaskerne.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2014, 18:06   #1719
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har kun fået originale Liqua væsker denne omgang, men har i dag bestilt rigtig meget Dekang (samme som Pink mule også fører!) til omkring 6 kr for 10 ml...og fri porto.

Jeg har givet omkring 28 kr for 30 ml Liqua - normalt giver jeg omkring 120 kr for de samme...

Etiketten på Liqua er nøjagtig den samme som dem jeg har i forvejen med dødningehoved inde i en rød firkant, og så står der en masse på engelsk og italiensk om at man skal bruge handsker mm...

@Maruus
Tak for supporten. Og man kan jo også sige, at mine metoder jo heller ikke skader andre end mig selv, og så synes jeg det er okay
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2014, 09:04   #1720
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Ang alle de nye ting der kommer til at ske med dampning nu, det er bare så træls! Også fordi dampen får jo folk væk fra rigtige smøger og hjælper en i den største krise at stoppe med rygning.

Jeg har bestemt mig for, at jeg vil ikke hamstre osv. Går det galt med dampen, så vil jeg tage det sidste skridt og stoppe helt. Men jeg vil også være ærlig og sige at jeg er pisse bange for at falde tilbage til smøgerne. Vi både kæresten og jeg arbejder på at kvitte helt, så sidste væsker vi købte var kun 6 mg og håber at kroppen lige så stille vender sig til den lave mængde niko
__________________
"I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves."
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension