K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-10-2008, 12:59   #1
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Wink Så fik jeg endelig den rigtige ...

sagsbehandler til alle mine fleksjob spørgsmål...
Jeg var havnet hos en forkert sagsbehandler og han kunne åbenbart ikke selv se den var gal.
Jeg er nu blevet fjerne fra den job mentor ordning han anbragte mig i, og jeg skal faktisk ikke foretage mig noget siger hende den nye, jeg er fredet i klasse A.
Ingen kan tvinge mig til noget jeg ikke mener jeg magter og jeg kan næsten gøre hvad jeg vil.
Jeg får 4 ugers praktik hos den mulige arbejdsgiver jeg selv har fundet, for selvfølgelig skulle jeg da have det sådan når jeg ikke havde arbejdet i 2 år.
Jeg har fået bevilliget 2 "fridage" så vi kan komme lidt væk hjemmefra her sidst i oktober, og ja tilsyneladende er jeg kommet fra helvede til himmelen med hende den nye, jeg er bare så glad....
Tak til alle dem der har fulgt mine spørgsmål, og givet gode svar
Jeg skal i november til en neurolog hvor hun skal finde ud af om det er Kronisk trætheds syndrom jeg fejler.... så må vi jo se...
Knus til Jer alle fra mig Susanne
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2008, 15:50   #2
Tino
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Indlæg: 80
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
Tino er ny på vejen
Stort tillykke, Susanne! Godt at høre at du (endelig) har fået en god sagsbehandler og en anstændig behandling!!!! Det giver da også håb og opmuntring til os andre herinde

Tillykke igen! Og ha en go ferie/2 "fridage" sidst i oktober!
Tino
Tino er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Et skridt i den rigtige retning... FrkNorden Alt det andet 283 06-12-2011 15:29
Hvis disse tal er rigtige. mik16 Fremtiden for fleksjob og førtidspension 22 06-03-2011 10:39
Ondt i maven, er det nu den rigtige vej. Mickey Alt det andet 2 28-10-2010 00:29
Støjberg: Starthjælpen er det rigtige Webmaster K10 Nyheder 0 12-08-2009 08:10
Fleksjobbere vil være rigtige kolleger Stella Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 0 19-01-2008 16:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension