K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-11-2008, 20:15   #1
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Bisidder

Har søgt lidt på nettet, her kan der være nogle muligheder for uvildig bisidder, - afhængig af geografisk placering;

http://dhf-net.dk/raadgivning/?id=242

http://www.frivillighuset.net/index_files/Page544.htm

Der er sikkert mange flere hvis man googler bisidder + frivillig.

Desuden kan man kontakte

www.sr-bistand.dk

www.dukh.dk

Blot et par muligheder og et sted at starte

Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2008, 15:47   #2
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
napper lige denne tråd frem igen

Måske det kunne være relevant at få vendt hvad en bisidder er, hvad en bisidder kan, og hvad man som syg i systemet kan forvente af en bisidder.

Skal være den første til at indrømme, at jeg har haft en forkert opfattelse af hvad en bisidder er.

Når jeg har undersøgt med bisidder, har det været med forventningen om at en bisidder kan hjælpe en juridisk/sagsbehandlingsmæssigt. Tror mange har denne opfattelse.

Kan forstå af Webs indlæg, at det så er en partsrepræsentant man skal søge.

Synes det er vigtigt at få præciseret, da jeg ikke tror jeg er den eneste der har misforstået dette.

Hvad mener I?

Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2008, 16:01   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg tror også at der er mange der tager fejl af dette..

Man kan se her hvad en bisidder og en partsrepræsentant er ifølge Ankestyrelsen...

http://www.ast.dk/artikler/default.a...earch=bisidder
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2008, 16:08   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
En bisidder er meget godt beskrevet her ...4 ører er bedre en to ...hjælp til at huske det hele og ikke være helt alene.

Bisidder

Ofte føler man sig utryg eller usikker, når man skal til møde med en off. myndighed - eller hvis man skal til samtale med en læge/ sundhedsperson. Det er derfor en god ìde at tage en bisidder med - det kan være en pårørende, ægtefællen, en god ven eller bekendt, som kan støtte èn gennem mødet. Fordelen ved at være to til mødet er mange: Bisidderen kan hjælpe med at huske at få stillet alle de spørgsmål, du havde før mødet og i kan bagefter drøfte indholdet af mødet og i fællesskab komme frem til, hvad der fremover skal ske.

læs mere her

http://www.minerettigheder.dk/bisidder.asp
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bisidder.. Chas Alt det andet 3 07-02-2012 23:08
Bisidder Diddii Alt det andet 1 06-12-2010 11:23
bisidder sørensen Alt det andet 5 22-02-2010 20:00
Bisidder Gunell Alt det andet 2 08-02-2010 15:25
Bisidder frklarsen Dit og Dat 2 18-11-2009 23:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension