K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-11-2011, 22:15   #1
PiaTT
Hvor skulle jeg ellers være
 
PiaTTs avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Lokation: Vestjylland
Alder: 50
Indlæg: 151
Styrke: 13
PiaTT er ny på vejen
Ventetiden er dræbende.....

Ja så er jeg sat på den evige ventetid igen igen, kommunen kan/vil ikke træffe afgørelse i min sag da deres lægekonsulent har lavet et utal af modsigende udtagelser.

Fra en vurdering: Der er ingen tvivl om et varigt nedsat arbejdsevne. Men er ikke stabil.
Til den sidste: Kun få sygedage på måned.

Nu afventer de nok en sygehus undersøgelse før de vil gå videre i sagen.

Har bedt om fuld aktindsigt, har fået en kopi af ressourceprofil, journaloversigt, og læge udtagelser, sygehus journal kopier fra de sidste 3 år. Men INGEN kopier af mails fra mig og arbejdsgiver, og udtagelser fra andre instancer. Altså har jeg ikke fået hele min sag (kan også godt huske hvor tyk den var ved sidste samtale).
Så nu skal jeg bede om det hele IGEN - det jeg har fået har taget 1 måned at få, og først efter en rykker......

Ventetiden er efterhånden SÅ dræbende, føler mig i et mærkeligt vakum hvor andre har den totale magt over min fremtid. Men det kender i jo sikkert alt for godt selv.

Prøver om jeg kan sætte et link ind til min første tråd - er første gang.....

http://www.k10.dk/showthread.php?t=18740

Sidst redigeret af PiaTT; 29-11-2011 kl. 22:56.
PiaTT er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 22:40   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
PiaTT, kunne du ikke linke din tråd så vi kunne se hvordan din sag har været eller hvad den handler om ?? Jeg syntes at kunne huske den lidt, men alligevel.

Jeg vil sige at jeg nogle gange syntes at det er ok at kommunen graver lidt i ens sag og sørger for at den bliver den tilrettet til indstilling hvad enten det er det en eller det andet. Der skal naturligvis ikke ske overbelysning af ens sag, men "better safe than sorry".
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 22:59   #3
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaTT Se meddelelser
Ja så er jeg sat på den evige ventetid igen igen, kommunen kan/vil ikke træffe afgørelse i min sag da deres lægekonsulent har lavet et utal af modsigende udtagelser.

Fra en vurdering: Der er ingen tvivl om et varigt nedsat arbejdsevne. Men er ikke stabil.
Til den sidste: Kun få sygedage på måned.

Nu afventer de nok en sygehus undersøgelse før de vil gå videre i sagen.

Har bedt om fuld aktindsigt, har fået en kopi af ressourceprofil, journaloversigt, og læge udtagelser, sygehus journal kopier fra de sidste 3 år. Men INGEN kopier af mails fra mig og arbejdsgiver, og udtagelser fra andre instancer. Altså har jeg ikke fået hele min sag (kan også godt huske hvor tyk den var ved sidste samtale).
Så nu skal jeg bede om det hele IGEN - det jeg har fået har taget 1 måned at få, og først efter en rykker......

Ventetiden er efterhånden SÅ dræbende, føler mig i et mærkeligt vakum hvor andre har den totale magt over min fremtid. Men det kender i jo sikkert alt for godt selv.

Prøver om jeg kan sætte et link ind til min første tråd - er første gang.....

http://www.k10.dk/showthread.php?t=18740
Det lyder sgu som om de har gang i en ordentlig gang rod i din sag!


Håber du kan finde hoved og hale i det...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2011, 23:01   #4
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Det lyder sgu som om de har gang i en ordentlig gang rod i din sag!


Håber du kan finde hoved og hale i det...

Ricky, det er du nok nødt til at vænne dig til herinde . Desværre.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ventetiden er overstået Pipper Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 25-11-2011 23:58
Ventetiden på pensionsnævnet.... Pip Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 28 30-10-2011 16:46
Ventetiden er så hård MissSwitchie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-10-2011 23:07
Ventetiden er ovre :O) Gaaab Dit og Dat 17 29-09-2011 10:40
Ventetiden gør mig trist Løvetand Spørgsmål ang fleksjob 5 12-06-2008 08:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension