K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2009, 15:50   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Trold ja den er nu også meget godt og ja man skal i den grad huske at sige fra...

Jeg har selv lige fået at vide at jeg skulle til møde på ravecenter den 3 marts så kom der et brev fra bomi og i det stod der at jeg skulle starte op med et kursus i tre uger fem timer hver dag .. jeg hoppede højt men det var i stole sædet he he ...

allerede da jeg blev visiteret til fleks var jeg på kursus og det blev reduceret til tre timer om dagen da jeg for det meste ikke fatter en meter når jeg når ud over et par timer ...

ellers ville jeg dengang være en klar revalidend da det var det både kommune og jeg helst ville men hovedet ville ikke ...

og da jeg havde fået at vide at jeg skulle i arbejds prøvning for at se om jeg skulle visiteres til færre timer i fleks eller pension (som man mener det skal være ) så fattede jeg ikke det brev ... skrev til min sagsbehandler hvad hulen det var der skete og fik beske på at der måtte være en kommunikations brist og nu venter jeg så igen igen igen igen på at de skal finde på noget nyt til mig .... og jeg selv kan finde ud af hvad jeg kan og ikke kan .....

Min første tanke var ellers at tage til mødet på bomi og der få afklaret hvad det var der foregik men kunne ikke rende med det i hovedet så længe så skrev og det var jeg så glad for

men ellers har du ret , jeg samarbejder også så meget som overhovedet muligt , men med respekt for mig selv og mit helbred jeg kender mig de gør ikke ....
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Antal timer? Tanjuda Spørgsmål ang fleksjob 11 08-08-2012 23:09
Antal timer jeca13 Spørgsmål ang fleksjob 1 22-11-2011 13:19
Antal timer Mcavforfanden Spørgsmål ang fleksjob 2 23-02-2011 09:53
Flexjob og antal timer Peter lor Spørgsmål ang fleksjob 4 19-11-2010 19:48
fleksjob/antal timer mamba Spørgsmål ang fleksjob 2 22-11-2006 02:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension