K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-10-2008, 00:08   #1
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Kender du det?

Kender du det, jeg bliver sq så træt og ked af det.. når jeg læser om alle de skæbner herinde?

Jeg orker nogengange ikke at læse herinde, i en dag eller 2, men så kan jeg alligevel ikke holde mig herfra ( er vel lidt k10 narkoman?)

Men for filen da hvor jeg bliver trist ( og ja.. jeg er sq lidt deb.)

Jubii for Vores herlige Velfærds Overflods Danmark, ak ak.

Nå men ellers har jeg det meget godt, slås stadig med kommunen, og har intet hørt angående min anke.. hehe

Mega knus fra Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2008, 01:09   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
helle4 du er bestemt ikke alene om det, jeg har også perioder hvor jeg er møj K10 træt, og når jeg sætter mig ned og læser kan jeg sidde og sige nå der skal jeg lige svare og der og der og der ...

Men svarene kommer ikke for man orker det ikke, det kan virkelig få en ned i kælderen når man sidder og læser de her historier ....

Jeg lader som reglen min galde gå ud over en politikker eller to så .. ikke at det hjælper en skid, men jeg får luft...

men det kan være så frustrende at sidde og læse og desværre så er der nogen der kommer tættere på end andre , jeg syntes at alle historier er hårde, men kors det kan få mig ned når det er de unge mennesker, hvorfor hulen er det dog at man syntes at det er ok at de går til i et system... tænk på hvor meget man kunne bygge op omkring dem hvis man gad at sætte ind i tide ...

men godt at det går stille og roligt og god kamp... men nogen gange skal man lige tage en tænke pause fra k10 (også selv om man er blevet afhængig )
  Besvar med citat
Gammel 10-10-2008, 10:26   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sådan er vi nok flere der har det.

Jeg tager også k10 pauser, nogen gange kigger jeg bare med fra sidelinjen, andre gange har jeg ikke overskud til at logge mig på, og så er der perioder hvor jeg er på hele tiden.

Det man søger efter her på K10 er jo også håb og fortrøstning, en sag der kan minde om ens egen, og som endte lykkeligt.
Men engang imellem går der langt imellem de lykkelige historier, de fejlfrie sagsbehandlinger, den gnidningsløse pensionssag, det venlige klap på skulderen og den medfølende sagsbehandler, og den hurtige jobkonsulent med fleksjobs i ærmet.

Og når det er sådan, og man læser alle de tragiske historier, så får men en kedelig fornemmelse der hedder ,,jamen hvor 'heldigt' der er andre der har det værre end mig'' ,,hvor fedt at jeg ikke er alene''.....
Det er jo sørgelig erkendelse. At vi er en stor gruppe af mennesker der må finde trøst i andres lige så ulykkelige historier, og finde håb i andres sagsbehandlinger, fordi ens egen situation er så frygtelig og ubærlig....og ensom. Man bliver hurtigt ramt af sådan et parallelsyndrom hvor man hele tiden sammenligner sin sag med andres, og hvordan det gik, hvad de gjorde så sagen skred hurtigere frem, hvilke brølere blev der begået osv.

Og så pludselig skinner solen, så var der en der blev fleksvisiteret, en der endelig fik sin førtidspension, en der fik drømmejobbet, nogen der blev hørt, læst og blev forstået. YES! Og så SUUUUGER man til sig indtil man atter kan se lyset for enden af tunellen....

Godt vi har K10, og godt vi er mange! Men omvendt er det jo sørgeligt når brugertallet stiger...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2008, 16:59   #4
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Tusinde Tak for jeres svar Heidi og Helene

I har sq så evigt ret, ja det hjælper og trøster også herinde

Sender alle på k10 en hilsen og ønsker om en fandens god week-end

Lad os alle, "glemme" problemerne bare for 1 dag xxx
Mange kys fra Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kender I ham ? Stjernen Alt det andet 5 05-05-2012 20:50
Kender i dem ??? aasted Alt det andet 1 16-07-2011 23:13
Kender I det mor2 Accept fra vores omgivelser 9 10-05-2010 22:22
jo jo , ingen der kender nogen , der kender.. o.s.v. helle4 Politik og Samfund 7 06-12-2008 16:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension