K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-11-2009, 00:37   #1
DorteG
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2009
Lokation: Slagelse
Indlæg: 16
Styrke: 15
DorteG er ny på vejen
Sygedagpenge stoppet

Allerførst skriver jeg på vejne af min bror, som er sygemeldt. Han har ikke mere overskudet til, at snakke eller skrive om dette her mere.

Han har været sygemeldt et år, pga. en arb.skade. Han står for en forestående operation i morgen.

Alt hvad der drejer sig om papirer fra læge, hospital osv. det har sygedagpenge kontoret.

Men - nu efter han har skiftet adresse til en haveforening (skal lige nævnes, at han har fået lov af kommunen, så de er indforstået med dette, da han ellers ingen steder har at bo, ligeledes er hans sygesikringskort med navn adresse osv. på denne adresse i kolonihaven)

Nu har posten så skulle aflevere et brev til ham, men det er ikke kommet frem, da posten åbenbart ikke kører post ud, når havesæsonen er slut. Dette kunne han ikke få oplyst gennem post danmark, da det er en hemmelighed HVOR og HVONÅR posten kører ud!!!

Dvs. sygedagpengekontoret mener, at de ikke har kunnet træffe ham hverken pr. brev eller pr. mobil. Sidst nævnte passer ikke - da ALLE andre har kunnet træffe ham - selv i dag har jeg kontaktet TDC for at få oplyst tidspunkter hvorpå det fremgår, at jeg har været i kontakt med ham, omtrent på det tidspunkt, hvor sygedagpenge kontoret påstår, at de ikke har kunnet træffe ham..... (undskyld vis for mange gentagelser, frustration over utallige breve samtaler osv. frem og tilbage på det sidste gennem jobcenter og sygedagpeneg kontoret)

Syge dp er nu stoppet, pga. at de ikke har kunnet træffe ham. Også selvom en foreståenede operation i morgen og de har alle relevante oplysninge fra sygehuset.

Han har ikke kunnet få sine penge - men blev bedt om, at søge kontanthjælp. Det sagde han nej til, da han har en sag kørende i arb. skade styrelsen plus han er på sygedagpenge. Nu fik han så et "straks beløb" på 3000 kr, der skal række fra d. 16.10.09 til ja.... engang????

Hvad skal vi snart gøre?? Sagen er anket - men det kan vist tage sin tid....

Den ene sagsbehandler ved ikke hvad den anden snakker om - vi er kørt fuldstændigt fast i dette system.... manden ejer ikke en krone og har et lille barn hver anden weekend han skal brødføde - svært uden penge.....

Er der nogen herinde der kan gi' os et super råd???
DorteG er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygdagpenge stoppet den trætte Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 22 05-03-2012 01:10
Arbejdsprøvning stoppet Diablo Alt det andet 19 18-11-2011 12:02
Sygedagpenge stoppet! STOR misforståelse sara7 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 38 06-11-2011 21:42
Sag er stoppet på ubestemt tid Mille3 Alt det andet 8 15-09-2011 09:41
mine sygedagpenge er stoppet mettekragesand Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 14-02-2011 15:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension