K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-12-2011, 19:24   #20
Zentamor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2011
Indlæg: 207
Styrke: 13
Zentamor er ny på vejen
Som jeg skrev, det er ikke til at finde hoved eller hale i din sag.

Men om afgørelsen er direkte ulovlig, det må kunne bevises. Sådan umiddelbart så virker det lidt underligt, at nogle af lægerne godt må udtale ingen arbejdsevne, mens en lægekonsulent i et ankenævn ikke må. Altså udtale sig om arbejdsevne.

Ikke en dyt har jeg forstand på nakker, udover min egen whiplashskade - men smerter er en personlig oplevelse, så derfor var det måske smart at også en smertelæge kom på banen.

Mit indtryk af din sag, er, at både kommunen og beskæftigelsesankenævnet ikke mener der er sammenhæng mellem diagnose og din ydelse i din arbejdsprøvning, så jeg forstår godt du er vred.

Hvad du skal gøre, har jeg ingen bud på - blot tror jeg at oplysninger kan være vigtige. Selv om borgeren ikke fik medhold i den sag jeg linker til, så har Ombudsmanden dog udtalt kritik, over den måde divergerende lægeoplysninger blev brugt på - og dèt er det jeg mener måske var brugbart i din sag.

Der er nok ikke andet for, end at tage alle midler i brug - din sag kan næppe blive værre.

Jeg håber det løser sig for dig.
Zentamor er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny lægekonsulent gøjneren Alt det andet 8 28-03-2012 17:26
lægekonsulent meriadol Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 29-12-2011 21:46
Lægekonsulent Stueplanten Dit og Dat 14 18-12-2011 22:20
Lægekonsulent Dorthemusen Dit og Dat 4 26-03-2009 11:07
Forskellen på en Lægekonsulent ansat i lokalforvaltningerne? Og en Lægekonsulent ansa @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 2 06-08-2008 01:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension