K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-10-2010, 13:07   #11
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Må tilstå at jeg tænkte som jer andre, men da jeg så nærlæste Hannas indlæg kunne jeg jo se at du rent faktisk er i behandling og derfor anbefalede jeg Perikon da de er ufarlige - og det ved jeg da jeg har arbejdet, som behandler, med dem og fakta kender en del til det jeg snakker om.

Da din behandler ikke har indlagt dig, Hanna - må jeg jo gå ud fra at du rent faktisk er langt stærkere end du måske selv regner med
Også derfor anbefalede jeg perikon, fordi de ville kunne hjælpe dig videre i livet men uden at du sidder fast i en osteklokke, du vil rent faktisk kunne føle glæde og dvs helt ind i din sjæl.

Hanna jeg håber virkelig du har fået det bedre, for ingen - jeg mener ingen skal være så ked og modløs som du er
sender dig en masse varme tanker og en masse
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2010, 13:11   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
PiaCP må indrømme at jeg i det hele taget syntes at K10 er et dårligt forum at sidde og anbefale medicin i af både den ene og den anden art, det kender vi alt for lidt om hinanden til , syntes også at det er for meget når jeg ser at nogen begynder at sidde og skrive hvad de mener at andre kan fejle kan godt se fidusen i det hvis man sidder med noget viden om symptomer osv , men igen mener jeg at vi har alt for lidt viden om hinanden til at kunne anbefale eller foreslå noget uanset hvor godt man kender til det ...


Bare min holdning ville aldrig selv tage noget anbefalet på en side som denne lige som jeg nok ville lade mine læger om at udrede mig for div sygdomme
  Besvar med citat
Gammel 10-10-2010, 14:30   #13
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Vær opmærksom på, at Perikon har samme aktive indholdsstof som mange antidepressiver - de må derfor IKKE tages samtidig.

Læs altid indlægssedlen grundigt, før der eksperimenteres med naturmedicin, for de kan påvirke hinanden på meget uhensigtsmæssige måder.

Og som Hejdien siger - vi skal passe på med at rådgive hinanden med hensyn til medicin og sygdomme. Vi vil jo nødigt fremstå som kvaksalvere - lad sagsbehandlere og jobkonsulenter etc. om det.

Hilsen vim
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2010, 14:44   #14
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Hanna, hvad har fået dig til at tænke på elektrochock?
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2010, 17:35   #15
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Adbib, jeg tror at når man er kommet så langt ud hvor man ikke aner sin vej frem eller tilbage, så tænker man på hvad som helst der kan bringe livet tilbage.

Depression og angst kan i den grad fange een og holde een fast i en ond ond cirkel, de lægefaglige må sammen med Hanna vurdere om elektro chok evt. kan bringe Hanna på et bedre niveau.

Held og lykke med det hele Hanna, jeg håber du kigger med og har en god læge eller psykiater der kan hjælpe dig.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 16:03   #16
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men jeg havde et fam: medlem, som havde det meget lig dig, jeg kan godt nok ikke huske hvad for medikamenter hun fik, og havde fået ,,... MEN VI TALER VIRKELIG MANGE.........

til sidst blev en overlæge enig med hendes mand (naturligvis i samråd med quinden selv), at det måske var det der skulle til E-chok.... (frygtelig beskrivelse) syntes jeg.

men efter en del oplysnende samtaler, følte de at de/hun ville give det chancen, dette til trods for hun ikke var stolt over selve "indgrebet".....

men hun fik det gjort på middelfart sygehus, og de har/hun har nu foreløbig haft 19 gode år, (skal siges hun stadig er medicineret, men ikke i nærheden af hvad hun var før e-chok......)

nu er det jo ikke alle der reagerer ens på diverse behandlinger, så jeg syntes du skal søge ALT den proffesionelle råd og vejledning som forefindes på markedet, og naturligvis have dem omkring dig som du stoler på.....

mvh eders ace dk, som ønsker dig god vind, uanset havd din beslutning måtte blive.
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 10:40   #17
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Pyyha, jeg bliver helt påvirket, når jeg læser starten på min tråd her. FØJ hvor havde jeg det dårligt.
Jeg blev indlagt på Toftehuset i Roskilde ca tre uger. Det trængte jeg virkelig til. Maden blev lavet og severet, de andre patienter var lige så blege som jeg med alle deres forskellige diagnoser. Jeg blev aet, taget alvorligt og stille og roligt stilnede gråden af. Jeg gik rundt stille og roligt og fik tingene på plads i hovedet og mange gode samtaler. Jeg kunne bruge det hele og har været hjemme den sidste uge, hvor min dreng har været her meget. Det er lykken. Min datter skriver afsluttende projekt som ingeniør på Novo Nordisk, men kommer så snart, hun får næsen oven vande.
Kh Hanna
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 14:18   #18
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Tak for at du giver dig tid til at fortælle at du har fået det bedre,det er dejligt at høre du har fået det så godt igen, det kan jo også give håb for andre om at livet kan blive godt igen.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2010, 14:22   #19
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Jeg håbede, at indlæggelse var grunden til at vi ikke hårte fra dig. Det er dejligt at høre du har det bedre. Bliv ved med det
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Egentlig burde jeg være så glad! FrkM Dit og Dat 9 04-10-2012 14:49
Mine børn er blevet såret af at se mig fuld. Hvad gør jeg ?!! Enteneller Alt det andet 53 12-05-2012 20:20
Tænk..at vågne hver morgen,,og være Glad helle4 Jeg har fået job. 21 03-11-2010 18:55
Tør jeg være glad msmv Spørgsmål ang fleksjob 5 14-10-2009 16:51
lægekonculent og mine børn pruttenQ34 Lægekonsulenternes Rolle 27 15-05-2009 16:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension