K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-08-2013, 09:46   #11
wonsyld
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 21-06 2013
Lokation: Horsens
Indlæg: 23
Styrke: 11
wonsyld er ny på vejen
hej Popiae

hej
mange tak for dit svar
Hilsen Karin
wonsyld er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2013, 11:58   #12
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af wonsyld Se meddelelser
Hej
jeg skal nok fortælle dig det når vi får af vide om kommen går med til ressouseforløb men det plejer de at gør siger min sagbehandler

men bla. skal der klages at der kun var 2 fra Beskæftigelsesområdet med til mødet foruden min sagbehanler og en til at tage nota

når der står citat start :
Rehabiliteringsteamet har tværfaglig sammensætning med repræsentanter fra relevante dele af kommunen, herunder:

• Beskæftigelsesområdet
• Socialområdet
• Sundhedsområdet
• Undervisningsområdet, hvis det er relevant.

Derudover deltager der fra 1/7-2013 en repræsentant fra regionen, en såkaldt sundhedskoordinator, som f.eks. kan være en socialmediciner.

og at de ikke lytter til lægekonsulent


jeg har en bisidder jeg kender men ikke brugt i sagen der vil hjælpe mig og hun mener det skal ankes

Hilsen Karin
Som der står har teamet medlemmer fra relevante områder dele af kommunen... og der må man jo i dit tilfælde have skønnet at det kun er relevant at se på beskæftigeses delen, siden det kun er dem der deltager.

Det betyder så at de ikke mener der kan gøres noget socialt eller sundhedsmæssigt.

Ud fra dette må mankonkludere at dit ressourcerforløb KUN må være indenfor beskæftigelses området, idet der ikke var andre fagpersoner repræsenteret, samt at det er en medarbejder fra jobindsatsen som bliver din kontaktpersoner i forløbet.

Begynder de at putte alt mulig andet, eks. om sundhed og det sociale ind i forløbet, så må der klags.

Som jeg læser det har kommunen blot undladt at bland flere instanser ind i processen end nødvendigt for at netop du får belyst din situation korrekt.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2013, 12:04   #13
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Ja mødet virker i nogle tilfælde som rent show...
Det var det samme med mit tværfaglige, blev så syg så jeg intet kunne svare på, men stadigvæk havde de på mirakuløs vis en plan selvom de ikke havde snakket med nogle af de personer der var på mødet......

OG nej de tager slet ikke stilling til ens sygdom, hørte dem sige til mig at det er det samme med tværfaglige teams som rehabiliterings team, der skal kun lægges vægt på hvad kan du af arbejde, de behøver ikke engang at få afvide hvad de fejler fysisk..
Og hvordan pokker kan de så udarbejde en plan...???
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2013, 07:15   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Det er en af de nye tiltag, at der SKAL være en sundhedsfaglig person til stede, på disse møder, hvorfor der selvsagt bør klages over dette, hvis en sådan ikke er representeret.

Det er dog først trådt i kraft fra den 1.7.2013, så hvidt jeg ved.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-08-2013, 10:46   #15
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Jeg synes ikke jeg kan se nogle steder hvad hvad teamet er kommet frem til at dit forløb skal indeholde.
De skal oplyse dig dette umiddelbart efter mødet, det er det der er formålet med at gå ud imens de kommer med en afgørelse.

Idet beskæftigelsesdelen var præsenteret, skulle det jo være let nok at afgøre det... når man har vurderet at de øvrige instanser end ikke behøvede være til stede.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
møde Susanne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 18-03-2013 01:53
Møde Jeanett Alt det andet 10 10-01-2012 10:56
Møde med SB! FrkSilverfox Alt det andet 24 13-07-2011 17:34
til møde men syg nille60 Spørgsmål ang fleksjob 8 04-02-2010 22:42
Møde med Pensionsnævnet D9N Alt det andet 1 13-02-2009 00:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension