K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-07-2009, 20:20   #21
Bodil
Elsker at være her på K10
 
Bodils avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Lokation: vestjylland hvor jeg bor med min mand
Alder: 77
Indlæg: 61
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Bodil er ny på vejen
UNDSKYLD EntenEller....det var ikke min mening det skulle have været skrevet så hårdt, det jeg skrev i det forrige indlæg.
Jeg mener det jeg skrev, men jeg ville have rettet det så det lød knap så hårdt.
Men det kunne jeg ikke finde ud af, så ville jeg slette det, men det kunne jeg heller ikke finde ud af, du kan nok høre jeg er ikke en it nørd.
UNDSKYLD-----------UNDSKYLD-----------god held med det du har gang i med hensyn til behandling af jeres datter.
Venlig hilsen Bodil
__________________
Tit må øjet græde, læber le, for at skjule det indre som ingen må se.
Bodil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 21:15   #22
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej,

Helt i orden Bodil. Vi vil jo alle os kun det bedste.

Vi er jo der igen ved alkoholen, det er dog vigtig del for os at vores datter også lære at det er en del i vores verden, det skal jo ikke være sådan at hvis hun er på resturant eller lign. ikke kan tåle at se af nogle drikker vin eller lign. Eller at folk der indtager alkohol på almindeligvis er nogle grumme mennesker. Man skal ikke stemples og blives bange for "blot" herfor.

Pt. er hun er hun dog meget optaget af at hun bliver bange om aftenen. Hun bliver bange for at blive bange og bange for at sove, bange for mareridt osv. Som jeg siger til hende det du søger kommer til dig, så hun skal prøve at tænke på noget godt.. Heldigvis har hun en god hverdag med venner og aktiviteter og så skal vi snart igang med privat psykolog, så der håb mener jeg..

Endvidere bliver vi skrevet op til udredning på børnepsyk, da der jo kan være risiko for at hun har optaget noget arveligt generaliseret angst som jeg har. Jeg ved ikke om man kan blive anvist en privat psykiater for udredning der, da der jo er ventetid på det off ?!.


Mvh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2009, 23:05   #23
Bodil
Elsker at være her på K10
 
Bodils avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Lokation: vestjylland hvor jeg bor med min mand
Alder: 77
Indlæg: 61
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Bodil er ny på vejen
Tak E E det er jo netop det . Jeg vil dig og dine børn det bedste, med mine råd, godt der snart sker noget, for hun har det jo rigtig skidt din datter, kan jeg forstå.
Hvis hun er bange til nat kan hun så ikke ligge sammen med dig, måske det kunne skabe lidt ro.
Venlige tanker fra Bodil
__________________
Tit må øjet græde, læber le, for at skjule det indre som ingen må se.
Bodil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 00:17   #24
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Bodil
Du skriver om man ikke kan gøre alt for sine børn, jeg har ikke alkohol-
problemer, jeg ryger heller ikke, jeg har ingen depression eller angst,
men jeg har arbejdet med mennesker med forskellige problemer, og nej,
man kan ikke bare blive rask, fordi man vil sine børn det bedste, alkoholisme
er en sygdom, enkelte slipper det dumper i igen, måske flere gange og
nogle stopper for altid, mht. rygning, det er ingen sygdom, men for mange
meget svært at ophøre med, depressioner og angst, jeg har mødt folk,
som har grædt og grædt, nogle anede ikke hvorfor, folk med angst, kan
heller ikke altid slippe det, personligt ville jeg gerne være glad og aktiv
dagen lang, men sygdom og døsende piller forhindrer mig i det, så jeg
håber jeg er en god mor på trods af det, men alt er bestemt ikke sort
og hvidt.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 08:36   #25
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Bodil og Tanja,

Jeg gør bestemt også alt for at være en god mor. Desværre har jeg måtte komme til kort over at jeg ikke kan have mine børn sovende hos i det store hele, så de bor hos deres far primært og sover der. Jeg bliver simpelt hen angst og dårlig når jeg har dem og arbejder meget hermed hos min egen psykolog. Tillige ønsker de også at være og bo hos deres far, men elsker mig højt lige så. Vi laver så noget sammen i løbet af dagen og jeg er med til fritid aktiviteter og lign.

Jeg kan ikke sove ved min datter, men hun er også meget tryg ved sin far og vil umiddelbart heller ikke sove hos mig. Jeg ved hun elsker mig, men vi skal have arbejdet med en utryghed som hun ind i mellem også har ved mig og af og til sin far. Det er en hård omgang for os alle og vi må stå sammen og få bearbejdet det hele. Jeg har sagt til min datter at hun bliver stærkere af denne process og, at der noget hun skal igennem, det er noget alle skal igennem. !!

Jeg elsker mine børn ubetinget, men har det også godt alene. Min egen barndom var ikke meget kys og kram, den var nærmest "stille", der var ikke mange følelser. Derfor kan jeg også have svært ved at vide om jeg er nok kærlig mor for mine børn, men når jeg ser dem smelter jeg og kysser og krammer dem. Selvfølgelig er det også hårdt for mig at der er angst i mig når de er hos mig, men det er en form for ansvars belastning tror jeg og mangel på selværd. Det hjælper at jeg kan dyrke noget sport og meditation.

Nu gør jeg hvad vi kan for vores datter og så må vi tage den en dag ad gangen. Jeg håber at vi hurtigt kommer til ved en børnepsykolog, så hun kan føle sig lige så lettet hen ad vejen når hun har været der som jeg selv er ved besøg hos min psykolog.

Ha en god dag.

Mvh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 14:56   #26
Bodil
Elsker at være her på K10
 
Bodils avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Lokation: vestjylland hvor jeg bor med min mand
Alder: 77
Indlæg: 61
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Bodil er ny på vejen
Hej Tanja !

Jeg ved godt, at alkoholisme er en sygdom, men jeg troede heller ikke det var decideret alkoholisme vi snakkede om her, mere en forbruger af alkoholiske drikke, der måske på grund af medicinindtagelse samtidig, har fået for stærk virkning og dermed blevet ” fuld ”

Jeg er ingen engel, for da jeg var gravid, havde små børn, endda dagplejemor var jeg storryger.
Fyda jeg synes det er væmmeligt at tænke på. Men dengang blev man ikke advaret eller tænkte på det var farligt. Øv hvor er jeg flov over jeg gjorde det.

Samtidig har jeg hele mit liv lidt af angst, frygt, manglende selvær, depressioner. Men ingen af delene blev der taget hånd om, dengang jeg var under opvækst. Derfor er jeg måske også mere obs. på at der skal gribes ind i tide, hellere i dag end i morgen, når jeg hører om børn der ikke er glade og frie.

Åh nej det hele var nok nemmere, hvis alt var sort eller hvidt, men, men, men, jeg tror det ville fjerne nuancerne i tilværelsen.

Derfor ville jeg da gerne vi var nogle der kunne leve på nogle lysere skyer end vi gør, men det er altså vores plads i livet.

Håber også du er en god mor, men jeg tror bestemt på, de fleste af os gør vores yderste for at være gode forældre, men derfor kan man godt fortryde nogle ting eftersom man bliver mere erfaren.





Hej EntenEller !

Efter min mening er du en god mor. Hvis ikke du var det ville du ikke åbent indrømme, at dine børn har det bedst med at bo og sove hos deres far.

Det er måske også for hårdt for dig at have dem boende, ansvaret øges jo når de er hos dig, jeg tænker på, hvordan mit ansvars niveau stiger straks, ligeså snart jeg har et af mine børnebørn her uden deres forældre, tror godt man kan sammenligne det lidt.

Synes det tegner godt for jeres datter og måske får du det også bedre når hun får det bedre. For det er helt klart det er hårdt for dig/jer dette her.
Men som du siger til din datter modgang gør stærk, så håber også det gælder dig.


Sender gode tanker til jer begge to Tanja og EntenEller fra Bodil
__________________
Tit må øjet græde, læber le, for at skjule det indre som ingen må se.
Bodil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 15:43   #27
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Bodil
Jeg ved ikke om der overhovedet er tale om alkoholisme, men der
blev i en tidligere tråd, skrevet til ovenstående at hun skulle søge hjælp
til problemet, men jeg tror bare jeg tænkte på, at mange ønsker at gøre
alt for deres børn, men det er bare ikke muligt, jeg kan ikke løbe og spille
fodbold med mine børn, og meget andet, en gang sagde jeg til dem, at jeg
var ked af, at jeg ikke kunne gøre noget mere sammen med dem, da jeg var
syg, de kiggede mærkeligt på mig, og sagde det har vi slet ikke tænkt på, du
har jo altid været sådan, det vil sige, at jeg nogle gange har brug for et hvil
på sofaen, og ikke helbredsmæssigt kan klare for megen aktivitet, de var
ikike så gamle da jeg blev syg, og i dag er de teenagere, det går dem rigtig
godt, og jeg har en god mand, de siger jeg er en god mor, men man vil nok
altid være bedre.

Eteneller
Jeg synes det er så flot at du vil dele dine bekymringer med os,
og jeg håber vi kommer til at høre meget mere fra dig/jer.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
OBS! Medicinering tvang abejdsprøvning sygedagpengestop phhmw Politik og Samfund 7 13-10-2013 16:55
udtalelse fra Mette F. ang. mer medicinering? neemos Politik og Samfund 5 11-10-2013 15:01
Tvungen medicinering? Marie1983 Politik og Samfund 61 18-12-2012 00:51
Tilvænning til ny medicinering Gekko Dit og Dat 3 29-08-2012 10:54
Kørekort og medicinering? Anne C. Dit og Dat 8 24-03-2008 16:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension