K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-09-2012, 00:14   #21
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Modspil - har du det rette modspil, kan det være fuldommen ligemeget, hvor gammel du er eller om du er uden arbejde, hvad enter det skyldessygdom eller arbejdsløs?
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 00:51   #22
0401AMvB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2011
Indlæg: 94
Styrke: 14
0401AMvB er ny på vejen
Kære Nensypige,
Først et stort knus.
Dernæst må jeg sige at din kammerat tydeligvis er af dem, der mener at sygdom, ulykker, problemer og død KUN rammer naboen!! Deri tager naturligvis fejl...
Desuden har du ret i at det er MENNESKET man falder for - og ikke dets sociale status (hvilket jo sådan set var, hvad han mente)...!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
HØRT
NEMLIG!! Og det samme gælder venskab!
0401AMvB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 02:56   #23
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af tumnus Se meddelelser
Modspil - har du det rette modspil, kan det være fuldommen ligemeget, hvor gammel du er eller om du er uden arbejde, hvad enter det skyldessygdom eller arbejdsløs?
Sjovt lige med det modspil...

Da jeg var yngere ville jeg gerne have modspil....men efter jeg er kommet LIDT op i alderen synes jeg nu at medspil er bedst...

Lige i øjeblikket har jeg det dog lidt som Helene...at jeg virkelig godt kan lide min frihed...og mit eget selskab...

Med hensyn til det med....syg/syg eller syg/rask forhold...

Personligt tror jeg ikke det betyder noget...da det er mennesket bag man falder for....

Jeg tror dog desværre at der findes rigtig mange overfladiske mennesker derude....som tænker mere på udseendet, penge, kvalifikationer, arbejde osv osv...

Jeg kender flere kvinder som ligefrem har lister med hvad en evt udvalgt skulle have/besidde/kunne....

Kender også flere mænd som udelukkende går efter udseendet...

Jeg tror dog at de vil få det svært med at finde en som de faktisk kan li....sådan ud over deres "krav"
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 08:18   #24
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Sjovt lige med det modspil...

Da jeg var yngere ville jeg gerne have modspil....men efter jeg er kommet LIDT op i alderen synes jeg nu at medspil er bedst...

Lige i øjeblikket har jeg det dog lidt som Helene...at jeg virkelig godt kan lide min frihed...og mit eget selskab...

Med hensyn til det med....syg/syg eller syg/rask forhold...

Personligt tror jeg ikke det betyder noget...da det er mennesket bag man falder for....

Jeg tror dog desværre at der findes rigtig mange overfladiske mennesker derude....som tænker mere på udseendet, penge, kvalifikationer, arbejde osv osv...

Jeg kender flere kvinder som ligefrem har lister med hvad en evt udvalgt skulle have/besidde/kunne....

Kender også flere mænd som udelukkende går efter udseendet...

Jeg tror dog at de vil få det svært med at finde en som de faktisk kan li....sådan ud over deres "krav"
He he, jeg tror, der er mange der har "lister", men når man falder for en person, så blegner alle kravene og så elsker man personen uanset!
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 10:57   #25
flexjober
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2012
Indlæg: 106
Styrke: 12
flexjober er ny på vejen
Modspil-medspil giver krydderi men samarbejde giver sammenhold og det er det der tæller for mig.
Jeg mødte min kone for snart 10 år siden under et besøg hos en ven som bor i Malmø
jeg var "alene" med min søn som var 2,5 og et eller andet sagde klik alt gik fantastisk og vi har bare være "fælles" om alt lige siden vi har nu været gift i 8,5 år og jeg elsker hende mere og mere for hver dag der går, min søn betragter hende som hans mor
hun er en super stjerne aldrig sur eller trist altid et stort smil og massser af overrskud
også på de dage hvor jeg har underskud.

MEN jeg er stadig i andres øjne en som udnytter en stakkels fattig udlænding.
når vi er ude ser folk skævt til os specielt kvinder og mænd der går med deres kone er slemme.
og alt det selv om jeg har mødt hende i Malmø og vi er 3 uger fra hinanden i alder

Problemet ja min dejlige kone er oprindeligt født i Thailand
flexjober er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 12:11   #26
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
tjaaa - jeg kunne nu ikke tåle at være sammen med syg person.... jeg har brug for en der bakker mig op, bortset fra det er alder og udseende af mindre betydning det er kemien i den sidste ende der tæller.

Men er man alene og "nyder" sin frihed er den svær at blive frarøvet.

Jeg skal aldrig mere have og bo sammen med en mand, da jeg selv er fuld bevidst om hvilken belastning jeg er - mange dage, det vil jeg ikke byde nogen.

Har det så os godt alene sagt på en anden måde keder jeg mig ikke i mit ejet selvskab.

Jeg har affundet mig med tingenes tilstand omkring migselv og det kan jeg godt leve med, det ville osse være svært for mig med en mand og vulvodynien.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 15:05   #27
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
tak for alle jeres fine svar.. må håbe jeg kan finde en mand derude der vil mig på trods af jeg ikke arbejder...for det er egentlig min største barriere,... jeg ser normal ud, og agerer normalt omend en smule genert, og falder i en dels smag da jeg er stereotyp høj, slank og lys..

jeg ville i grunden elske hvis jeg kunne få lov og være hjemmegående husmor, passe børn og hus og mand,. men det jo svært økonomisk. jeg er nok lidt af en pleaser så skal passe på den dominerende mand ikke udnytter mig. Har jo været sammen 3 år med min eks ham der var ludoman osv.. har stadig svært ved at slippe ham fordi han er manipulerende...Jeg var igang med en bachelor da jeg blev syg så vil da også mene jeg er ok intelligent. Har bare mistet al skygge af selvtillid.

tror jeg ville passe bedre ind i 40erne hvor kvinderne gik hjemme..

og ja tror i har ret i han var en idiot ham der sagde det... han sagde iøvrigt også at ellers kunne jeg jo altid bare blive stripper! og at han gerne gav 1700 som den første når jeg smed tøjet..8-0 gid jeg havde haft en kæreste til at give ham en på skrinet der... jeg går mere bare i chok og trækker mig.
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 17:16   #28
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
glem ham for altid og hvis du møder ham igen, ignorere ham totalt som han ikke var i rummet
hvis du var rask, var der sikkert noget andet galt
hvis man har et behov for at nedgøre andre, så har man selv problemer i sit liv

god weekend
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 17:43   #29
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Grænsen mellem høj intelligens og alvorlig psykisk sygdom, er før blevet beskrevet som værende flydende, lidt a la geni eller bare binde gal.....

Har aldrig haft meget tilovers for dem der har sådan en indre liste over, hvordan en evt partner skal se ud. Min egen erfaring har ofte været, jo flottere, jo dummere, eller jo mere lækker, jo mere tom inden i......desværre er mange flotte fyre temmelig bevidste om at de ser godt ud, og det gør dem nemt enormt overfladiske. Det samme kan sikkert siges om kvinder.

Nogle mennesker kan være direkte modbydelige, hvilket gør dem både grimme og frastødende - også selvom de måske ser godt ud. Omvendt kan en måske knapt så flot fyr, virkelig skinne igennem alene på charme, godt humør og venlighed, og derved fremstå som utrolig smuk.....
Så man kan fænges og væmmes på rigtig mange niveauer.

Det aller vigtigste er, om man føler en god kemi med en evt kandidat, og så er udseendet sgu lidt lige meget. Med god kemi, mener jeg både mentalt, følelsesmæssigt og seksuelt. Faktisk som et kinder æg for voksne med hele TRE overraskelser bag den yder skald.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2012, 17:45   #30
storm4710
Føler sig hjemme på K10
 
storm4710s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2012
Lokation: Egedal
Alder: 38
Indlæg: 30
Styrke: 12
storm4710 er ny på vejen
Wink

Nensypigen
puha
jeg havde godt nok sagt noget til ham, hvis jeg havde hørt det også selvom jeg ikke kendte personen

personligt er jeg gladere for den tid,
hvor mænd behandlede kvinder med respekt og seje mænd var rolige og respektfulde over for alle, :-)
ikke ligesom mange på min og din alder hvor det desværre er sejt at være en ballademager,

hilsen
Martin
ps: så for du lige et kram

Sidst redigeret af storm4710; 02-09-2012 kl. 17:54.
storm4710 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Til os der leger med sjælen.... phhmw Alt det andet 2 05-02-2011 23:10
Postkasse min bedst ven!!!!! Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 28-12-2010 22:20
Hvordan formulere jeg bedst ??? MEH Alt det andet 12 03-11-2010 23:49
er der en advokat herinde man må stille et spørgsmål lige nu og få svar lige nu ? pjuske Alt det andet 2 08-04-2009 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension