K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2012, 14:38   #11
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
GØR OPMÆRKSOM PÅ DET ER EN GAMMEL TRÅD

Men er der ikke nogle der laver undersøgelsen for fribo mod betaling.

Jeg fik en hendvendelse til bispebjerg for nogle år siden og efter 8-9 måneder fandt jeg ud af at den lå i en korkert afdeling,og de sendte den retur til min med besked om at egen læge skulle sende en nu.
Og jeg havde i mellem tiden blevet bekændt med at fribo ikke opfattes som en sygdom blandt sagsbehandler og nogle læger så tænte det var lige meget med at få det undersøgt.

Nu er det bare sådanne at jeg får mindre og mindre arbejdsevne,og så er det måske mere annerkendt at have fribo idag end før i tiden.

Jeg klare mig jo i dagligdagen med det jeg skal,men lige så snart der sker/skal gøres noget eks eller ikke planlagt i forhold til hvad jeg har lavet dagen før så bliver jeg banket af banen med smerter og træthed i flere dage.

Der må være noget andet end bare nedslidningerne af ryg og nakke jeg har dog også slidegigt i knæ og fødder-men jeg har jo ondt over det hele ind i mellem.og har mange symtomer på bribo
Egen læge er iøvigt lidt rystende på hovde af iden den gang så måske det der for hendvisningen blev sendt forkert.

Jeg har søgt på siden efter tråde for der liger en med et naven på en hvis nok på fyn,men jeg staver jo af H til så finder sjældent hvad jeg søger

Tænker også at hvis jeg fik undersøgt og konstateret bribo ville det kun være til eget brug hvis man betaler selv er man vel ikke forpligtet til at underatte om det.
Hejsa. Du må gerne sende en pm til mig med hvad du specifikt søger efter, så skal jeg prøve at google det for dig.
Du kan også bare skrive i denne her tråd, så kan det være andre er hurtigere på aftrækkeren end jeg. Problemet med de computere er jo at alt skal være stavet helt rigtigt.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 21:03   #12
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja, tak skal du have men jeg har fået Navne på dem jeg søgte,så jeg vil lige forhøre mig om hvor lang ventetid der er og priser og sådanne noget.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 23:18   #13
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Cleo, Bente Danneskiold-Samsøe er på Frederiksberg Hospital og har også privat praksis på Østerbro - det er jo tæt på dig, rejse til Fyn eller Jylland løber hurtigt op...
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 19:24   #14
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Jeg fik min diagnose, Fibromyalgi hos Hening Blihdal, der husere på Frederiksberg Hospital.
Han har også privat praksis.

Jeg havde mistanke om ME, og betalte tog selv til Isager på Fyn, men han var i tvivl, men lavede et rigtig godt papir, der var godt at have i min ansøgning om ftp.

Der er et utal grader af Fibromyalgi, lige fra passe et helt alm job, til total uarbejdsdygtighed, fra ingen medicin til heftig medicinerig.
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 18:38   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Fik kontaktet Danneskioldt og det bliver ikke foreløbig 3000kr


TAK for alle ind put
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 31-05-2012 kl. 18:42.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fibromyalgi??? Nucca Alt det andet 30 27-09-2011 09:16
Fibromyalgi Dinky67 Et godt link! 2 14-08-2011 18:34
Ny med Fibromyalgi frupastorinde Alt det andet 9 23-03-2011 11:53
Fibromyalgi og ASK !!!! Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 04-06-2010 20:59
Fibromyalgi og TMJ Ragdoll Den nyttige viden vi alle har 0 02-08-2009 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension