K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2009, 12:17   #21
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja jeg ville skamme mig over at have et job som deres....
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 09:49   #22
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
NU håber jeg, det rykker.

I går var jeg inde i Nyropsgade Jobcenter, som Baldersgade jo havde sendt mig til. Først måtte jeg tale med 3 forskellige, fordi Baldersgade havde 'afsluttet' min sag temmeligt ureglementeret, så de kunne ikke helt finde ud af, hvor jeg hørte til. Men det var HELT tydeligt, at de allesammen var forargede over, at Baldersgade igen-igen havde "afsluttet" en ikke-færdig sag og kastet den på deres bord, for selv at have en pæn afsluttet-statistik.

Da jeg kom hen til den rigtige, nærmest kogte han indvendigt. Han sagde direkte, at han adskillige gange havde fået sager på den måde fra Baldersgade, og at det ville de ikke finde sig i - MEN at det selvfølgelig ikke skulle gå ud over mig.

Derefter kiggede han mine papirer igennem, og han var målløs. Især da han så lægeudtalelserne. Så sagde han, at han plejede ikke at sende folk i arbejdsprøvning, hvis resultatet var givet på forhånd, og han var virkelig harm over den måde, jeg var blevet behandlet på. Han lovede, at han ville tage det op med sit team og få en jurist også til at se på min sag.

Allerede et par timer senere ringede han igen. Der havde han allerede haft sagen oppe at vende sammen med hele teamet. De var allesammen dybt forargede over den behandling, jeg har fået, og meget uenige i de afgørelser, der var truffet. Han mente dog, at når visitationsudvalget een gang har afslået at give mig pension pga. manglende arbejdsprøvning, så var det bedst at få lavet en for en sikkerheds skyld. Men han lovede, at stedet ville blive informeret på forhånd om, hvordan jeg havde det, så der ikke bliver forventet for meget af mig.

Han lovede også, at det ville blive iværksat hurtigt - jeg skulle ikke regne med, at der gik 3-5 uger, før han kontaktede dem (bemærk venligst uger, ikke måneder! ), så jeg føler virkelig, at der sker noget nu.

Jeg fortalte om oplevelsen til een, jeg kender, som udbrød: "Fedt! Du mødte et MENNESKE!" og sådan har jeg det virkelig nu. For første gang i mere end et år, begynder jeg at nære lidt optimisme igen.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 10:18   #23
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Morgause kan kun sige som din ven ... FEDT DU MØDTE ET MENNESKE

Nu håber jeg at det hele kommer til at gå godt og at det ikke mindst kommer til at gå hurtigt ..

Jeg er selv så heldig at have mødt et menneske, jeg skulle have været til samtale på ravecenter i går mhp arbejds prøvning men da indkaldelsen kom var det til et kursus på 3 uger fem timer om dagen og så efterfølgende praktik i nær området (som de anbefale at jeg selv fandt )

Skrev til min sagsbehandler (mennesket ) om hvad der foregik for det var da ikke det vi havde talt om , fik svar tilbage at hun ville ringe til dem med det samme og et par dage efter fik jeg besked om at mødet var aflyst da man havde fået besked på at lave et individuelt forløb målrettet mig om mine skånehensyn ... også mit er mhp pension ...

Men nu har du selv oplevet hvordan man har det når man møder et menneske og selv om man er glad tænker man også hmmm kan det nu virkelig passe er det ikke for nemt det her


Krydser fingere for dig og for at det går nemt og hurtigt og der snart er noget afklaring til dig ...
  Besvar med citat
Gammel 29-03-2009, 15:12   #24
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Jeg har været lidt fraværende her på siden på det sidste - har ikke haft det så godt. Var inde på hospitalet for at få noget ekstra binyrebarkhormon, hvilket interagerede med noget anden medicin, jeg får, på en uheldig måde, så jeg har været indlagt af 2 omgange den sidste uge. Jeg er bare så træt, jeg har ondt, og så skal jeg starte i arbejdsprøvning i morgen af alle tidspunkter, hvilket jeg også går og har helt ondt i maven over. Jeg må heller ikke tage det smertestillende medicin, der hjælper mig bedst, da det kan påvirke mit system igen i uheldig retning, og tallene stadigvæk ikke er helt gode.

Men nå ja - de kan vel ikke æde mig, og man skal jo heller ikke male fanden på væggen etc. etc. Men hvis I har nogle krydser til overs, kunne jeg godt bruge et enkelt eller to i morgen.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2009, 16:19   #25
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du får 2 herfra....håber at det alligevel kommer til at gå godt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2009, 16:32   #26
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Du får også krydser og tanker fra mig...

Pas godt på dig selv...

.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2009, 16:54   #27
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Men nå ja - de kan vel ikke æde mig, og man skal jo heller ikke male fanden på væggen etc. etc. Men hvis I har nogle krydser til overs, kunne jeg godt bruge et enkelt eller to i morgen.
Du kan tro jeg har krydser tilovers til dig, - jeg krydser alt hvad der kan.
Håber det ender med at blive en god dag, hvor du passer godt på dig selv.
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2009, 17:36   #28
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg krydser også alt hvad der krydses kan!

Nu passer du VIRKELIG godt på dig selv og lytter til din krop!! Endelig ikke noget med at overskride dine grænser så du får det værre!!!!

Og nej, de æder dig jo nok ikke, men hvis du rækker dem hånden, kan de godt finde på at æde hele armen. Så tag det stille og roligt.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2009, 21:32   #29
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Jeg sender dig masser af gode vibs. Pas på dig selv Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2009, 22:02   #30
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Tak, skal I have allesammen.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
københavns kommune chikanerer østerbro Politik og Samfund 6 01-06-2012 20:13
københavns kommune østerbro Politik og Samfund 2 13-05-2012 17:45
Langtidssyge i Københavns Kommune afrodite Et godt link! 3 21-08-2008 21:03
Ny hjemmeside fra Københavns kommune. Stella Den nyttige viden vi alle har 0 19-10-2007 14:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension