K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-03-2010, 23:03   #11
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Nilla, hvor gammel er du da? Undskyld mit indiskrete spørgsmål. Jeg stiller det fordi jeg fik samsynstræning i starten af fyrrerne, - og det gik da helt fint.
Jeg er 39. Og det er da en god nyhed hvor meget gav du for det?
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2010, 20:21   #12
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Det foregok hos synoptik, som dog ikke har det mere. Jeg betalte for halve timer fordi jeg trænede selv og bare blev tjekket. Det var 300 pr gang, - men det er 12-14 år siden. Jeg ved ikke, om det var til dig jeg skrev om Torben Helstrup. Det er ham, der har indført den træning her. Han har klinik i Rødovre. Han er noget dyrere, men da du selv træner, er det sjældent. Han er til at snakke med. Han er faktisk en meget flink mand.
Da jeg lige aflagde en visit for et par år siden gav jeg 700 for et besøg. Det var prisen for en indledende undersøgelse. Meget grundig. Derefter bliver det billigere. Kan du finde din gamle tråd?

Sidst redigeret af mukke; 24-03-2010 kl. 20:24.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2010, 23:34   #13
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mukke Se meddelelser
Det foregok hos synoptik, som dog ikke har det mere. Jeg betalte for halve timer fordi jeg trænede selv og bare blev tjekket. Det var 300 pr gang, - men det er 12-14 år siden. Jeg ved ikke, om det var til dig jeg skrev om Torben Helstrup. Det er ham, der har indført den træning her. Han har klinik i Rødovre. Han er noget dyrere, men da du selv træner, er det sjældent. Han er til at snakke med. Han er faktisk en meget flink mand.
Da jeg lige aflagde en visit for et par år siden gav jeg 700 for et besøg. Det var prisen for en indledende undersøgelse. Meget grundig. Derefter bliver det billigere. Kan du finde din gamle tråd?
jo jeg tror du skrev til mig Men her i Århus skal jeg give 20000 kr. for det. Også selvom det er hjemmetræning
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2010, 11:27   #14
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Jeg har i dag talt med socialrådgiveren som min fagforening har henvist mig til.
Han mener vi skal satse på 4 til 5 timer om dagen i flexjob og ikke revalidering.

Han tager ikke med til første møde ved a-kassen. Men han tager med til samtaler med kommunen/jobcentret
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2010, 11:28   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Krydser fingere for dig og for at det går nemt igennem, det ville jo være alletiders hvis du kunne komme igang med noget du kan klare
  Besvar med citat
Gammel 29-03-2010, 11:39   #16
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Tak Hejdien
Ja det bliver godt.
Jeg har selv nævnt et par ting jeg gerne vil. Så det tager han med i det han vil sige til kommunen
Det er vel nok rart ikke at være alene i denne situation
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2010, 17:46   #17
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
De har sendt mig en "generel lægeattest" som skal udfyldes. Jeg er bange for den. Min læge er rimelig kold og hun gider ikke sætte sig ind i mig og det jeg fejler. Hun skriver sikkert at jeg er ok, har bare lidt ondt her og der. Jeg har overvejet at skifte læge, men det er jo et dumt tidspunkt at gøre det på
Hvor vigtig er den attest?
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2010, 18:26   #18
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej nille

har selv for nyelig været igennem sådan en.

her er det vigtigt man har en god kommunikation med sin læge, da det er en der tager tid at lave.

lægen skal svarer på nogle spørgsmåle i samarbejde med dig ( forstået på den måde, man skal så langt tilbage som man kan huske, med sygdom indlæggelse,
genoptræning o.s.v.)

min læge gav sig god tid ( lægen sagde det er ikke en man bare kan på få min. det tager tid som hun sagde. )
derefter informerede hun mig om, hvad hun havde skrevet, om jeg var enig i dette. hun sagde ydermedere, at jeg skulle forvente at sociallægen ville se mig, da mit sygedomsforløb er som det er.

håber ikke din læge bare skriver ok til alt, for så burde du skifte til en læge, der har forståelse for dig og din situation.

håber du får en god behandling hos lægen.
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2010, 18:56   #19
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af futtefreja Se meddelelser
Hej nille

har selv for nyelig været igennem sådan en.

her er det vigtigt man har en god kommunikation med sin læge, da det er en der tager tid at lave.

lægen skal svarer på nogle spørgsmåle i samarbejde med dig ( forstået på den måde, man skal så langt tilbage som man kan huske, med sygdom indlæggelse,
genoptræning o.s.v.)

min læge gav sig god tid ( lægen sagde det er ikke en man bare kan på få min. det tager tid som hun sagde. )
derefter informerede hun mig om, hvad hun havde skrevet, om jeg var enig i dette. hun sagde ydermedere, at jeg skulle forvente at sociallægen ville se mig, da mit sygedomsforløb er som det er.

håber ikke din læge bare skriver ok til alt, for så burde du skifte til en læge, der har forståelse for dig og din situation.

håber du får en god behandling hos lægen.
Tak
Jeg håber også hun skriver noget ordenligt. Hun har sendt mig til undersøgelse for leddegigt en gang. Men det havde jeg ikke.
Desværre opsøger jeg ikke min læge ret tit. Det burde jeg måske. Men har virkelig læge-fobi ;(
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2010, 19:14   #20
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej nilla

jeg talte med egen læge omkring det med, at man helst skulle gå hos lægen ofte til dette sagde hun det er ikke nødvendig,da hun kendte mig og min familie, og vidste hvordan vi havde det ang. lægebesøg.

vi har så aftalt, at hvis der er noget, tvivl eller lign. eller smerter er blevet værre eller lign slår jeg lige på tråden.

så en god og lyttende læge er guld værd
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension