K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2010, 18:01   #251
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Viper Se meddelelser
faktisk mere betydningsfuld end du nok nogensinde har tiltroet dig selv at være HeleneKr, så jeg vil lige gå ind og sekundere Hyanna i sin meget rigtige beskrivelse af din betydning for dine omgivelser og din familie.

Jeg tror godt jeg kan udtale mig for et stort antal mennesker her på K10 når jeg siger følgende;

Alle de gange hvor du kommer ind med egne indlæg eller svarer på andres, er noget der har enorm betydning for os alle.

Du hjælper med råd, du hjælper med støtte i en svær tid, du er bisidder for nogle af os der ikke magter at slås alene, du er vittig og bringer os mangen et godt grin, Du er intelligent og har empati for andre hvilket du viser i både ord og handling, kort sagt; Jeg ville ikke have undværet at lære dig at kende nu hvor jeg ved at du er til.

Eller for at skære det helt ud i pap. Du er en af de personer om hvem man siger at de er jordens salt. De udretter måske ikke store spektakulære bedrifter der kommer i nyhederne, men de er disse hverdagens helte der giver os andre lige det ekstra der gør at vi kan komme videre i vores eget liv.

Du er liv, du er håb, du er dejlig, DU ER BETYDNINGSFULD.

Vid dette og vid at vi ikke vil undvære dig. Er det tydeligt nok, min kære Helene?

Mega Viper
....tak Hyanna og Viper!!

Disse indlæg var gået min næse forbi, Hyanna briefede mig i anden tråd.
1000 tak for jeres søde ord, jeg bliver helt svedt af så megen ros og mister fuldstændig - og mod sædvane, ord!!

Så derfor vil jeg bare suge det til mig i stilhed og nyde det, og reflektere over det....sikkert resten af aftenen

Det betyder uendeligt meget for mig, så tak for de dejlige varme ord
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt til dem der vil vide lidt mere om merudgifter Pyt Den nyttige viden vi alle har 5 13-08-2014 11:28
Lidt om mig ziggy Din historie 20 16-03-2011 11:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension