K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-02-2012, 21:27   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Headhunter Se meddelelser
så er det afleveret !!!!!!!!
underskrevet/stemplet
af den meget forstående dame ved skranken
som tog en kopi til mig
der faldt en sten fra mit hjerte
mange mange mange tak
Forudsat at du har skrevet på ansøgningen at du søger en §17 på det foreliggende grundlag

Så skal du være opmærksom på at det eneste de må og skal gøre....det er at få opdateret din ressourceprofil og partshøre dig...

Skulle du selv ligge inde med oplysninger, lægepapirer osv....så har du frem til partshøringen til at få afleveret disse papirer...

De skal lade din sag overgå ret hurtigt efter du har ansøgt om førtidspension til behandling efter reglerne om førtidspension....

Efter dette er sket...ja så har de kun 3 måneder til at få sagen afgjort...

Nogle kommuner prøver trods det at man har søgt på det foreliggende....at sende en videre ud i arbejdsprøvning eller til en speceallæge eller andet....

Dette skal du ikke gå med til...men derimod minde dem om at du søger førtidspension på det foreliggende grundlag og at de bare skal se at få sagen afgjort..

Nogle kommuner prøver også at skræmme deres borger fra den ansøgning ved at fortælle dem at det bare bliver et afslag...

Dette skal du heller ikke lade dig skræmme af...

De kan jo ikke tage din ydelse da du allerede er på kontanthjælp..

De er nød til at få bare nogenlunde orden på din sag...specielt igennem din ressourceprofil...for hvis denne ikke er i orden...ja så er der stor chance for at deres afgørelse bliver dømt ulovlig hvis du klager over et evt afslag..

Sker der ikke noget i løbet af en uge eller to....så tag kontakt til dem og mind dem om at de kun har 3 måneder til at blive færdige da du har søgt førtidspensionen på det foreliggende grundlag...

Og hold for alt i verden fast i din kvittering for afleveringen af ansøgningen...da den er guld værd i form af dokumentation...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension, hvad nu, hvad må jeg/hvad må jeg ikke ? Lupo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 30 24-01-2013 22:41
Hvad gør jeg? Hvad er mine chancer? Suzy Jensen Alt det andet 7 17-06-2011 17:32
Forste mode med en sagsbehandler -Hvad skal man taenke på? /Hvad bliver der spurgt? Tessa Alt det andet 2 10-12-2009 02:26
Hvad Er Kvalitet??? Hvad Er Forebyggelse? zuza Politik og Samfund 0 21-08-2007 15:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension