K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-02-2014, 10:50   #11
zaza
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2014
Indlæg: 27
Styrke: 11
zaza er ny på vejen
tak til Webmaster for at fortælle mig hvor jeg gør noget forkert.
jeg er helt ny her og ved ikke rigtig hvordan man gøre tingene på en rigtige måde, håber jeg snart kan finde ud af det.

hvis man bare vil sige noget pænt om et andet svar et sted, skal man så gå i egen tråde og skrive der, eller hvad? nu er jeg blevet rundtosset.
du må meget gerne fortælle igen hvis jeg går galt i byen, og bære lidt over med mig i starten. indtil jeg finder vejen. tak
zaza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2014, 12:16   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vi skal nok finde ud af det...så tag det helt roligt...

Nej man kan godt kommentere på et svar i en andens tråd....

Men når man begynder at stille egne spørgsmål til en der svare i en anden tråd...og det ikke er ens egen tråd....ja så har det ikke noget at gøre mere med den der har startet tråden...

Selvfølgelig kan man kommentere på et svar eller andet i andres tråde...

Men generelt skal man bare når man har sine egne spørgsmål....stille dem i egen tråd...for ikke at aflede en andens tråd...

Tro mig det vil og kan gå helt galt...

Forstil dig at bruger 1 stiller et spørgsmål i sin egen tråd som bruger 1 selv har oprettet...

Bruger 2, 3 , 4 ,5 svare så på det spørgsmål som bruger 1 har stillet....

Bruger 6 kommer ind i tråden og stiller spørgsmål til bruger 3....bruger 3 svare så dig bruger 6...hvilket får bruger 7 til at komme ind i tråden og lige stille et spørgsmål til dig bruger 6.....og sådan kan det blive ved og ved...

På dette tidspunkt er bruger 1 fuldstændig afsporet i sin egen tråd ...

Derfor er det meget nemmere hvis man bare stiller sine egne spørgsmål i sine egne tråde...og kun svare eller kommentere i andres tråde...

Ha ha ved ikke om det forklare det bedre...og gør det til at forstå ...men ellers skal vi nok finde ud af det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2014, 20:19   #13
zaza
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2014
Indlæg: 27
Styrke: 11
zaza er ny på vejen
Tak til WM for opmuntrende svar

ha ha - tror jeg lige skal forbi lægen, hovedet har det ikke så godt efter denne tur med bruger 1,2,3 - 6 osv.

Jeg var lidt nedtrykt i en dags tid og følte jeg havde dummet mig
men føler det fint nu efter dit meget behagelige og pænt svar.

det er lidt svært at forstå i starten, altså det med egen tråde og overtage en andens tråde osv. men sådan er det jo med alt nyt.

Nu tager jeg det bare helt rolig!
zaza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2014, 22:49   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det kan du roligt også gøre...tage den med ro...

Der er ingen der bider hovedet af nogen herinde....og man skal altid huske på at man ikke skal oversætte små korte beskeder til sure eller dumme beskeder...

Jeg skriver til enormt mange både her og i privatbeskeder og mails osv...så mine beskeder kan godt være meget meget korte...kun lige det der skal med....

Så der er desværre en del som ser disse som om at jeg er sur eller på anden måde irriteret....men det er jeg ikke....det er af tidshensyn jeg kun skriver det jeg skal og meget kort for hovedet...

Og ja sådan er det med alt nyt...man skal lige lærer det...det kan sagtens se uoverskueligt ud...men det er nemt nok når man lige lærer hvordan
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2014, 23:45   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og ellers er der en kategori hvor man kan stille spørgsmål til brug af forum, hvis nu man sidder HELT fast

Håber ellers du er okay zaza
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2014, 16:43   #16
zaza
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2014
Indlæg: 27
Styrke: 11
zaza er ny på vejen
tak for dit svar helenekr.
Nej jeg har det ikke godt, men dejligt at vide at der er nogen som er sød ved en.

jeg har været til det forbandet rehab. møde nu, og fik det som jeg frygtede, nemlig resourseforløb med mentor på. jeg brugte dit råd og tog en bisidder med som var en enorm hjælp for uden hende var jeg brudt sammen.

jeg har nu forsøgt flere gange at skrive om mødet herinde men kunne ikke klare det, og har ligget fladt i 3 dag nu, for jeg har fået det meget dårligt. En måned før mødet har jeg ligget med daglige angst anfald og måtte ringe til psykiatrisk skade stue også, og nu efter mødet har jeg brug for psykolog hjælp. der blev peget på min over vægt og blev spurgt til mine spise vaner, som hyllede mig helt ud, for hvad har vægten med min angstlidelse og depression at gøre?
skriver senere om mødet for at få nogle råd af jer, når jeg har det lidt bedre.

tak for dit omsorg.
zaza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2014, 18:00   #17
aeroebo
aeroebo
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2014
Lokation: Ærø
Indlæg: 1
Styrke: 0
aeroebo er ny på vejen
Pyha sikke da et langt forløb du har været igennem

Jeg har været til rehab møde
Det var stille og fredeligt og slet ikke så slemt som jeg havde frygtet.
Jeg havde bisidder med mig,men fik alligevel fornemmelsen af,at medlemmerne i teamet havde taget,deres beslutning om at indstille mig til en fp på forhånd.

Mit bedste råd: forbered dig,kig dem dybt i øjnene og spørg dem om hvad de havde forstillet sig med dig...

Det skal nok gå...tro mig jeg var også hundenervøs
aeroebo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2014, 19:55   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zaza Se meddelelser
tak for dit svar helenekr.
Nej jeg har det ikke godt, men dejligt at vide at der er nogen som er sød ved en.

jeg har været til det forbandet rehab. møde nu, og fik det som jeg frygtede, nemlig resourseforløb med mentor på. jeg brugte dit råd og tog en bisidder med som var en enorm hjælp for uden hende var jeg brudt sammen.

jeg har nu forsøgt flere gange at skrive om mødet herinde men kunne ikke klare det, og har ligget fladt i 3 dag nu, for jeg har fået det meget dårligt. En måned før mødet har jeg ligget med daglige angst anfald og måtte ringe til psykiatrisk skade stue også, og nu efter mødet har jeg brug for psykolog hjælp. der blev peget på min over vægt og blev spurgt til mine spise vaner, som hyllede mig helt ud, for hvad har vægten med min angstlidelse og depression at gøre?
skriver senere om mødet for at få nogle råd af jer, når jeg har det lidt bedre.

tak for dit omsorg.
For fanden da også!!

Du skriver bare når du kan og er kommet lidt oven på - jeg var netop også lidt nervøs for, om dit fravær måske skyldtes et dårligt møde

Det skal nok gå det hele, zaza
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension