K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2014, 00:47   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Dampvæske e-juice.....og en sludder for en sladder!

Hvor meget damper i ca om dagen??

Jeg synes jeg damper rigtig meget i øjeblikket, og fylder nok på min iclear 30 3-4 gange i løbet af en dag + det løse i de små CE4'ere.....

Tror også det svinder hurtigere med MOD og stor tank, men synes alligevel der ryger en del....også selv om jeg forsøger at holde mig kun til CE4'eren.

Er det bare mig der er kommet ud i et reelt overforbrug, eller damper i det samme??

Noget andet er, at jeg har læst flere steder, at man ikke skal købe rygevæskerne fra fasttech, men hvorfor egentlig ikke??
Sad i dag og så de har den autentsike LIQUA som jeg selv damper en del af, og de har også Hangsen som er et udmærket produkt, og deres egne Dekang væsker plejer også at komme med batchnummer osv, og er også nogle jeg altid har på hylden (købt rundt omkring på nettet).

De har så også væsker jeg ikke kender, og som jeg så heller ikke tør købe selvom de har fået fine anmeldelser. Men mener i også LIQUA, Hangsen og Dekang er ''suspekte'' (kopier), eller er det kun de ukendte mærker.....

Sad og så, at den vanilje jeg ALTID damper fra LIQUA, og som jeg giver over 129 kr for, for 30ml 11 mg, kan købes hos fasttech for omkring 25-30 kr

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 01:33   #2
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hvor meget damper i ca om dagen??

Tja, jeg troede at jeg dampede omking 4-6ml om dagen, men har de sidste par dage holdet mere øje med forbruget, som reelt er 10ml/6mg om dagen...

Det ville nok være sundere at gå op i styrke og tilsvarende ned i mængde, men tror bare ikke det vil virke for mig...

Citat:
Jeg synes jeg damper rigtig meget i øjeblikket, og fylder nok på min iclear 30 3-4 gange i løbet af en dag + det løse i de små CE4'ere.....
Hvor meget bliver det i ml?

Citat:
Tror også det svinder hurtigere med MOD og stor tank, men synes alligevel der ryger en del....også selv om jeg forsøger at holde mig kun til CE4'eren.
Ja, med VV/VW stiger forbruget, både fordi den fordamper mere når man skruer op, og vel også fordi det smager bedre, så skal man jo lige ha' et hiv mere...

Citat:
Er det bare mig der er kommet ud i et reelt overforbrug, eller damper i det samme??
Måske er du gået for langt ned i styrke, måske de der iClear ikke afgive/fordamper nikotinen lige så effektivt som det du brugte før...

Citat:
Noget andet er, at jeg har læst flere steder, at man ikke skal købe rygevæskerne fra fasttech, men hvorfor egentlig ikke??
Primært fordi det er meget forbudt at importere nikotin fra ikke-EU lande, og bøden skulle være ret hæftig, læste på et e-cig forum at den er omkring 2500.- første gang...

Og fordi Kineserne har en lidt alternativ tilgang til hvad man putter i ting...
Som f.eks. disse kunstige æg http://www.chinahush.com/2009/04/24/...-chicken-eggs/

Citat:
Sad og så, at den vanilje jeg ALTID damper fra LIQUA, og som jeg giver over 129 kr for, for 30ml 11 mg, kan købes hos fasttech for omkring 25-30 kr
Jeg tror såmænd at Fasttech er reele nok, men pga. nikotinen løber man en ret stor risiko...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 03:23   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha JA, det kan sgu da være det er pga nikotinen at man ikke skal bestille derfra - den har jeg da ikke skænket en tanke!!! Gys.

Jamen der kan være ca 3 ml i min tank, så jeg damper sgu nok de der små 10 ml om dagen lige som dig, måske lidt mindre, eller måske lidt mere.....men den væske jeg damper i øjeblikket er også meget tyk, og svinder altså ekstremt hurtigt - også fordi den smager godt, og man - som du nævner - lige skal have et hiv mere!!

Syntes bare pludselig jeg damper enormt meget væske, men det er garanteret fordi jeg er gået over til en meget stor tank, at jeg nu mere lægger mærke til det.
Men jeg vil fortsat holde lidt øje med det.

Æv hvor der ærgrer mig med det dejlige billige væske i Kina, mig ha', mig ha'!!
Men kan godt se den ville være dum at få en 25 kr væske, med en påhæftet regning på 2500 kr
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 07:16   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg læste lige i et ugeblad om en hund der havde spist noget væske, så nu skulle der beder kontrol på, i næste uge er det et barn, der spiser/ drikker væsken og derfor skal det lukkes ned,

Der er sjovt fordi der findes 2 idioter, der ikke ved sådan noget skal ud fra børne/hunde højde så skal alle straffes.

Læste også at man ikke måtte sælge væske med negutin i dk men fordi der ikke var straffe for det blev det solgt alle steder. Hvad koster væske, ser det tit på en hjemme side jeg kender men ved ikke om det er billigt
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 07:24   #5
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Jeg fylder op 1-2 gange om dagen. Og blander i øvrigt selv min væske, hvilket er billigere end hvis jeg skulle købe rygeklar væske. Jeg køber færdig VPG væske og putter menthol aroma i. Jeg var selv skeptisk, tænkte at det er alt for meget bøvl for mig, men det er faktisk overhovedet ingen bøvl. Jeg hælder VPG væske over i min 60 ml's beholder og propper noget aroma i, og så er det klar til damp. Og det er jeg glad for, for så kan jeg lave mig en stæææærk menthol blanding som virkelig sparker røv, og det er lige noget jeg kan li
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 08:48   #6
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg bruger også mods med en iclear30 tank....damper ca 5-6ml om dagen,

tror også forbruget af væske er større med et mods....har aldrig tænkt over det,

men ved min iclear30 er mere tørstig end andre tanke jeg har i brug...
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 10:38   #7
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Hvad er MOD?
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 10:58   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
jeg læste lige i et ugeblad om en hund der havde spist noget væske, så nu skulle der beder kontrol på, i næste uge er det et barn, der spiser/ drikker væsken og derfor skal det lukkes ned,

Der er sjovt fordi der findes 2 idioter, der ikke ved sådan noget skal ud fra børne/hunde højde så skal alle straffes.

Læste også at man ikke måtte sælge væske med negutin i dk men fordi der ikke var straffe for det blev det solgt alle steder. Hvad koster væske, ser det tit på en hjemme side jeg kender men ved ikke om det er billigt
Ja, de er ikke rigtig kloge - tænk på alle de kemikalier de fleste folk har stående mellem rengøringsprodukterne, som er 100 gange mere farlig end rygevæske. De bruger enhver chance til, at gøre rygevæske til noget EKSTREMT farligt som nærmest skal holdes i specialdesignet og forseglet cointainer, langt væk fra mennesker
Vil da hellere selv få rygevæske på hænderne end kaustisk soda, afkalkningmidler osv osv.....
De VIL bare skræmme befolkningen, unødigt.

Citat:
Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
Jeg fylder op 1-2 gange om dagen. Og blander i øvrigt selv min væske, hvilket er billigere end hvis jeg skulle købe rygeklar væske. Jeg køber færdig VPG væske og putter menthol aroma i. Jeg var selv skeptisk, tænkte at det er alt for meget bøvl for mig, men det er faktisk overhovedet ingen bøvl. Jeg hælder VPG væske over i min 60 ml's beholder og propper noget aroma i, og så er det klar til damp. Og det er jeg glad for, for så kan jeg lave mig en stæææærk menthol blanding som virkelig sparker røv, og det er lige noget jeg kan li
Ja, det må også være dejligt at blande selv!!

Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Jeg bruger også mods med en iclear30 tank....damper ca 5-6ml om dagen,

tror også forbruget af væske er større med et mods....har aldrig tænkt over det,

men ved min iclear30 er mere tørstig end andre tanke jeg har i brug...
Ja, de væger der suger nok en god slat væske - de første par ml sidder sgu nok i vægerne!!!

Citat:
Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
Hvad er MOD?
Det er den kraftigere model der kører med almindelige batterier, typisk genopladelige.

Har selv lige købt denne her store satan (men hold kæft man damper som en drøm på den!).

https://www.google.dk/search?q=itast...w=1366&bih=572
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 13:28   #9
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
wow er ryger noget væske igennem ved jer

Jeg synes jeg damper ret meget .. men jeg fylder min ce4 max en gang i døgnet og det jo kun 1,6 ml væske så det jo ikke så galt endda

Jeg blander også selv, det er utrolig nemt og billigt
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 14:23   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er der også stor forskel på om man bruger en enkelt coil eller en dual coil....da en dual coil suger og brænder noget mere...

Den hund der døde...ja den havde selv snuppet flasken fra stuebordet og bidt hul i den....så man bør vel gå efter ejeren...da han burde kende sin hund...

Har man børn, hunde, katte eller demente mennesker til at færdes rundt i sit hjem ja så skal man ikke have alle mulige farlige kemikalier stående fremme til fri afbenyttelse...

I øvrigt blev hunden kørt til en dyrlæge som ikke havde nogen ide om hvordan han skulle behandle hunden...

Først efter han havde læst en gammel bog ja så gav han den steoid behandling...som han "håbede" ville være den rette behandling...

Så man kan jo have sine anelser om at hunden er død af selve behandlingen....specielt da den jo var i live 12 timer efter indtagelse....og nikotin ville have slået den ihjel meget hurtigere da det er hurtigere om at optages i kroppen...

Men rigtig synd for hunden og man kan da håbe at folk de så lige vil tænke sig om med deres væsker...uanset hvad så end hunden er død af...

Fasttech...man kan ikke bare regne med at fordi der står at det er originalt at de så ikke har pillet ved det...

Dette plus den bøde man kan risikere at få...ja det gør at man køber sine væsker andre steder...

Det der med at mange danske forhandlere sælger væske...tja både og...for nogle af dem sælger det...men det er ikke væsker der kommer fra DK...det er noget de formidler videre fra andre lande...feks england...

Nu forstår jeg 100% grunden til at alle forhandlere hvis de vil sælge den nikotin væske....for det giver jo ikke mening at de ikke skal....

Nææ sundhedsstyrelsen har bare besluttet....helt uden logisk grund at væsker med nikotin i ja det er et lægemiddel....hvilket det ikke er...

De sælger jo nicorette og nicotinell produkter alle vegne....det er sjovt om ikke forbudt at sælge hos alm forhandlere...og dermed åbenbart ikke et lægemiddel..

Så et eller andet sted ja der forstår jeg godt at de er ligeglade med det forbud...

Men nu er der nok også en god grund til at de ikke knalder alle disse forhandlere...for det ville jo være så nemt når de nu sælger det....men de ved nok at det ikke vil holde i en retssal...da man sælger alle mulige andre nikotin produkter ved alm forhandlere...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension