K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2012, 17:19   #11
hej123
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2012
Indlæg: 17
Styrke: 12
hej123 er ny på vejen
Hej.

Mit problem efter 15-16 år i det her system er nemlig at jeg har flyttet kommune 4 gange igennem årene....

BLIV ENDELIGT BOENDE I DIN KOMMUNE IMENS SAGEN KØRER...

Hvis jeg var dig ville jeg bare finde en lille lejlighed eller et værelse imidlertidig indtil det er overstået, bid tænderne sammen og flyt endelig ikke kommune..
Jeg vil garantere dig for at du starter forfra igen, altså 3mdr inden det første rigtige møde med dine nye sb. derefter 3 mdr. til den nye ressourceprofil selvom du har en ny i forvejen fra den kommune du bor i nu osv.

Ved godt det lyder total pessimistisk men sådan er det gået mig igennem årene, og jeg tror ikke det er blevet bedre her de sidste par år...

Jeg har boet i den kommune jeg bor i nu i 2 år og nu er jeg først endeligt blevet indstillet af pensionsteamet til fp.

Du er tæt på nu, hvis du bliver indstillet til fp. i august ca. så kunne det være at du bliver tilkendt senest til november... Vent for guds skyld med at flytte kommune, det er ikke værd at starte forfra i en ny, tro mig, taler af erfaring...
Håber det bedste for dig. mvh
hej123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 19:28   #12
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
HEJ123

VAR det ikke en stavefejl - at du skrev 15-16 år i systemet

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 21:40   #13
hej123
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2012
Indlæg: 17
Styrke: 12
hej123 er ny på vejen
Hej Stribe.

Nej, de sidste 20 år har jeg været sygemeldt on/off i 14 år af dem, så jo jeg har ikke været 15-16 men KUN 14 år samlet....

8 operationer i ryg knæ skulder, manio dep. skitzofreni, angst nievau 4 (det højeste) osv.
Har som skrevet flyttet meget rundt da jeg har svært ved at være det samme sted for længe (add).. Tror snart det er overstået, min nye sagsbehandler græd da hun læste mine papirer igennem, det er så lang en historie at jeg ikke har orket at skrive den fuld ud i tidligere indlæg, tæsket som barn (50 gange af min far) Massivt narko misbrug, masser af kriminalitet, indlæggelser osv. Men har holdt mig clean de sidste 3 år fra alt narko og kriminalitet og indlæggelser..

Så går bare og venter på at få den fp. så jeg ikke skal spekulere på det mere, frustrerende... Også når jeg kan se hvilken grundlag hvad andre herinde har fået tildelt deres fp. på....

Nå men nok om det, jeg har bare prøvet for meget i mit forløb ang. at flytte kommune, og starte forfra hvergang, min nye sb siger også at havde jeg bare for mange år siden , blevet boende i en af de tidligere kommuner som jeg har boet i. Så havde jeg forlængst fået tildelt fp.
Men det har bare været så svært for mig at blive et sted pga. min opvækst hvor jeg altid stak af hjemmefra, så har altid haft det i mig desværre...

Derfor syntes jeg ikke at vedkommende skal flytte kommune uanset hvad. mvh
hej123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 21:48   #14
hej123
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2012
Indlæg: 17
Styrke: 12
hej123 er ny på vejen
Jeg var forresten for et år inde på en hjemmeside på nettet og se hvor mange steder jeg har haft adresser i de 4 kommuner jeg har boet i. 71 steder på 20 år... Mener det var igennem skat,s hjemmeside man kan se det. Det siger ligesom lidt om hvordan min ungdom har set ud....
Nå nok om det, vi skal ikke skrive om det her på denne tråd, det er jo ikke derfor den er lavet...... mvh.
hej123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2012, 23:33   #15
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
det vil jeg klart fraråde.. min kæreste gjode det da hans sag var klar til afgørelse..
men det resulterede i en ny omgang arbejdsprøvning fra start af i den nye kommune..

så hvis det var mig ville jeg finde nogen jeg kunne have en co adresse ved midlertidig hvis det er helt op over afgørelsen.. :-)
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2012, 01:41   #16
Spandav
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-02 2012
Lokation: Danmark
Indlæg: 27
Styrke: 13
Spandav er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hej123 Se meddelelser
Jeg var forresten for et år inde på en hjemmeside på nettet og se hvor mange steder jeg har haft adresser i de 4 kommuner jeg har boet i. 71 steder på 20 år... Mener det var igennem skat,s hjemmeside man kan se det. Det siger ligesom lidt om hvordan min ungdom har set ud....
Nå nok om det, vi skal ikke skrive om det her på denne tråd, det er jo ikke derfor den er lavet...... mvh.
Men tak for info og råd
Jeg tror det er cpr.dk.. der kan jeg ihvertfald se de mange steder jeg har boet
Og jeg håber du snart får tilkendt din fp
Spandav er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2012, 13:39   #17
hej123
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2012
Indlæg: 17
Styrke: 12
hej123 er ny på vejen
Hej spandav.

Tak og i lige måde. mvh
hej123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2012, 14:55   #18
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
da jeg i sin tid var ved at få mit fleksjob og stod til at flytte - grundet kærlighed...sagde sb-en at hun syntes at jeg skulle vente med at flytte til det var gået igennem,da alle kommuner måske ikke tænkte ens...

ved godt det var fleksjob og ikke ftp........men jeg tror jeg var blevet boende

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Boligydelse og flytning inden for samme kommune canvas Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 06-03-2012 09:09
Sagsbehandlingstid INDEN de sender ansøgning til pensionsnævnet? Mor-damen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 02-02-2011 23:52
Hvis du går på pension inden 2020, bør du læse videre her. phhmw Den nyttige viden vi alle har 0 12-01-2011 13:44
Hvad sker det hvis man flyttet til en anden kommune ? Yasmin Alt det andet 1 29-12-2009 13:54
Hvad sker der hvis jeg flytter kommune? Marianne Spørgsmål ang fleksjob 3 18-07-2006 22:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension