K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-09-2008, 12:48   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Zuza skrev
En arbejdsgiver bør heller ikke tjene på at ansætte en flekser.
Desværre er ikke alle arbejdsgiver enige i dette

Kan huske da jeg måtte ned på 18 timer der gik ikke mange dage imellem at jeg fik at vide af min chef at nu måtte jeg snart se at få det bedre for ellers ville hun miste penge på at have mig , hvis jeg lavede lidt logisk hovedregning så kunne jeg se at hun var meget langt fra at miste penge på at have mig ...

Men det var så også lidt lettere for mig da jeg var i en virksomhed hvor de ordinæreansatte var provisionlønnet, så jeg kunne jo bare kigge på mit salg og så se hvor meget hun skulle have betalt til en provisions lønnet for det salg kontra hvor meget hun betalte minus refusion på mig...

men pointen er at hvis en arbejdsgiver skal have den utryghed der også mange gange følger med at have en syg ansat (i form af sygdom osv) så føler de for det meste sig i deres gode ret til at tjene lidt på det , i hvert fald vil de ikke sætte penge til ....
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Deltidsjob overgå til flexjob ? MT3 Spørgsmål ang fleksjob 2 21-11-2011 12:41
deltidsjob som ftp`er knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 24-01-2011 02:53
Førtidspension og deltidsjob michael schrød Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 01-12-2010 11:08
FTP og deltidsjob (skånejob) ??? andersand10 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 16-04-2010 22:00
Deltidsjob på kontanthjælp ?? Jøsses Alt det andet 11 20-06-2009 18:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension