K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2012, 08:18   #11
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg opfatter Te-Pigen's indæg sådan, at når selveste beskæftigelsesminister Mette Frederiksen udtaler, at man skal kunne arbejde min. 12 timer for at kunne få et fleksjob, så må den med de min. 12 timer være gældende.

Men jeg opfatter også indlægget som værende ironisk.
Nemlig....... det er helt rigtigt....

Jeg har jo selv været det hele igennem, så ved udemærket hvordan det er.....
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 08:26   #12
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
ja man skulle jo også mene at når hun siger sådan at så er det...det der gælder....

Men igen...der er ingen mindstetid hvor der er en overgang til førtidspension...

Der findes mange derude som er visiteret til alt fra 2 timer til og op til 12 timer...

Der er dog visse kommuner der har besluttet at man automatisk får en pension hvis man kommer under feks 15 timer....eller 12 timer...

Men der er ingen lov på det...
BAN og Ankestyrelsen har haft mine 9 timer til revurdering og principafgørelse, men ingen af dem mener at sagen, få timer, har en principiel betydning for fleksafgørelser i kommunerne
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommunerne er bedre til at vurdere, hvornår et fleksjob er berettiget buster Alt det andet 2 06-09-2010 19:14
Kommunerne er blevet bedre til at vurdere, hvornår et fleksjob er berettiget Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 30-06-2010 08:10
Det var en af de bedre..... Skovgård Alt det andet 6 10-05-2008 22:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension