K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-09-2013, 07:30   #11
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af TimeGuest Se meddelelser
Hvis ikke jeg husker forkert, var det muligt for alle interesseorganisationer med berørte medlemmer at komme med partsindlæg før lovens vedtagelse.

En del organisationer sov vist i timen ... og dermed blev de/medlemmerne overhørt.

Man behøver mig bekendt ikke underskriftsindsamlinger for at komme med partsindlæg til kommende lovforslag eller for at sidde og sove i timen ...

Men jeg kan være forkert på den, så korriger mig i så fald venligst.
TimeGuest partsindlæg har det med at drukne i så meget andet. Mens en underskriftindsamling med lidt medie bevågenhed hvis man er heldig, måske kunne få nogen til at tænke sig om en ekstra gang. I mine drømme i hvert fald.

Men jeg syntes bare ikke at vi skal finde os i mere nu, for hvis vi ikke råber op så det bliver hørt, så bliver det kun værre og værre. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2013, 13:54   #12
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 18
TimeGuest er rigtig godt på vej
Hvis man skal forstå, hvorfor meget ageren er en fis i en hornlygte, skal man ind og se på, hvad der grundlæggende vægter i dansk og udenlandsk politik.

Alt andet er lidt en omgang beskæftigelsesterapi med at flytte lidt lommeuld fra den ene lomme til den anden.

Hvad er så det centrale omdrejningspunkt i dansk og udenlandsk politik?

Big business med det sigte at akkumulere magt & værdier på de fås hænder.

Det meste andet er en følgevirkning af ovennævnte ...

Jeg har tidligere henvist til den lille video: Wealth Inequality in America, ( https://www.youtube.com/watch?v=QPKKQnijnsM ) der også er vejledende for hvad der sker på globalt plan.

Fx skriver de i den 6.september 2013 på tekstTV:
Citat:
FLERE DANSKERE TJENER MILLIONER
En ny bog fra Danmarks Statistik om
danskernes indkomster i 2011 viser, at
fra 2000 til 2011 er antallet af
danskere, der har en årlig indkomst på
mere end en million kroner,fordoblet.

I år 2000 var tallet godt 25.600
danskere, mens tallet var steget til
knap 60.000 danskere i 2011.
...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-09-2013, 23:11   #13
janlennie
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2012
Indlæg: 1
Styrke: 0
janlennie er ny på vejen
Underskrift

Der køre en underskrift indsamling på skrivunder.net lige nu så hvis i prøver at gå ind på "SYG I SYGTSYSTEM" der er de første 2000 underskrifter fra face.
janlennie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvornår starter en sag? kamma Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 25-08-2010 15:16
hvor dan starter man en ftp sag op?? cosol At søge førtidspension 8 27-06-2009 01:21
Hvor starter jeg - Hvad gør jeg? Klund Alt det andet 3 13-04-2008 23:03
Underskriftsindsamling guffii Dit og Dat 6 08-01-2007 19:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension