K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-02-2012, 09:50   #81
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg vil mene at det er en overskridelse af deres beføjelser, da en journal, netop kan misforstås, da den ofte IKKE er forståelig for menigmand, ej heller kan de misforstå forskellig tiltag!

Det jeg mener er, at det IKKE bør kunne erstatte, en speciallægeerklæring, ved div afgørelser.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-02-2012, 09:53   #82
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Har de overhovedet ret til at se din journal ? jeg er målløs.
Selvfølgelig har de da det... Og det er da også logisk...

Det er nævnt som noget af det første i de samtykke erklæringer man skriver under på...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
For fanden da...

Kommunen har bedt om min journal, ikke en statusrapprt...
Nu er kommunen i besiddelse af min journal, hvor der står hvor sjusket de er og hvad lægen mener om dem..
Jeg syntes det er fint de henter journalerne...

Da jeg sad og sagsbehandlede i sygedagpenge, havde jeg stor glæde af det, og var der grimme latinske ord jeg ikke helt forstod, så oversatte lægekonsulenten for mig.... (men efter 2 år, havde man nu lært det meste, plus at MANGE læger nu skriver på almindeligt dansk)
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-04-2012, 14:37   #83
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Lidt update..
Er fortsat sygemeldt fra min praktik, kommunen har i mandags forlænget min sygemelding med en måned..
Og nu vil de have en statusrapport fra hospitalet..
Tjaaa bare de selv kan finde ud af det, for jeg er lost..

Påske kram fra mig Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2012, 13:52   #84
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Har et lille spørgsmål..
Er stadig sygemeldt fra praktik, kommunen har hentet journal fra hospital og intet er nyt, de sygemelder mig bare.
Har idag været på hospitalet, hvor de fortæller at de har bedt om en statusrapport (har de sagt mange gange på kommunen de ville ha, men har ikke bedt om en siden Feb 2011)
Nu har de så bedt om en med mange spørgsmål i, kan jeg være så heldig at tolke det som om de er ved at vågne nu???
For de har intet foretaget sig indtil nu.

Mange solrige knus Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2012, 13:58   #85
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, for mig lyder det til at de er ved at vågne op og komme lidt med ind i kampen!!

HUSK at bed om en kopi af rapporten - på den måde sikre du dig, at du VED hvad der står, og kommunen ikke påstår, der står noget andet.....(for det har jeg selv oplevet).
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2012, 14:24   #86
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Tusind tak
Har lige fået en mail fra hospitalet om de sender mig en kopi af rapporten, når den er færdig
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-06-2012, 22:42   #87
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Sådan.. nu er jeg endelig indkaldt til møde med sagsbehandler i næste måned...
Er godt nok spændt på hvad der sker
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2012, 20:16   #88
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Har et "mækeligt" spørgsmål...
Da kommunen åbenbart endnu en gang lavet rod i min sag som gør at jeg muligvis (håber det ikke) får stoppet min revalidering vil jeg hører om jeg automatisk ryger på kontanthjælp ligesom da jeg overgik til reva eller skal jeg søge om det???
Syntes det hele virker lidt håbløst nu.
På forhånd tak for svar.
Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2012, 21:29   #89
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Har et "mækeligt" spørgsmål...
Da kommunen åbenbart endnu en gang lavet rod i min sag som gør at jeg muligvis (håber det ikke) får stoppet min revalidering vil jeg hører om jeg automatisk ryger på kontanthjælp ligesom da jeg overgik til reva eller skal jeg søge om det???
Syntes det hele virker lidt håbløst nu.
På forhånd tak for svar.
Yanmik
Jeg synes, at hvis de snakker om at stoppe din revalideringsydelse og vil lade dig gå på kontanthjælp, så bed om en skriftlig afgørelse på stop af revalideringsydelse. For du kan her klage over stop af ydelsen. De kunne jo måske ændre din jobplan og lade dig fortsætte på samme ydelse. Hvis de nægter at give en skriftlig afgørelse med klagevejledning, så klag til jobcenterchefen. Altså hvis det kommer så langt.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2012, 21:59   #90
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Jeg synes, at hvis de snakker om at stoppe din revalideringsydelse og vil lade dig gå på kontanthjælp, så bed om en skriftlig afgørelse på stop af revalideringsydelse. For du kan her klage over stop af ydelsen. De kunne jo måske ændre din jobplan og lade dig fortsætte på samme ydelse. Hvis de nægter at give en skriftlig afgørelse med klagevejledning, så klag til jobcenterchefen. Altså hvis det kommer så langt.
Det er fordi jeg i lang tid har sagt at praktikken gjorde mig mere syg og så har de bare sygemeldt mig, intet andet gjort.
Jeg er så endelig indkaldt til møde nu, men sidst jeg ringede til dem, sagde de at jeg snart har været sygemeldt i 6 mdr og det er max på reva, så derfor ville de snart stoppe min reva.
Da jeg så siger at min jobkonsulent og læge har skrevet flere gange til dem at de skal stoppe praktikken og finde et andet sted, så påstår hun at det ikke er rigtigt, men 2 sek efter siger hun nååå ja det kunne hun godt se de havde skrevet for både 3,4 og 5 mdr siden, så nu har hun sygemeldt mig igen og bedt mig finde en ny praktikplads på meget kort tid
Konsulenten er skide sur, fordi de ikke har læst i min sag i over 5 mdr
Og jeg er ved at blive sindssyg, skal til møde med sagsbehandler, dagen før de kan stoppe min sag
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension