K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2011, 18:43   #1
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
Exclamation Adhd diagnose .

Hej alle.
Jeg er ny her , men skal prøve kort at forklare min sag.

Jeg har i 5 år været på sygedagpenge først og siden hen kontant hjælp , efter jeg desværre har måttet stoppe på mit job i Kommunes hjemmepleje , hvor jeg havde med praktiske opgaver at gøre , såsom rengøring , tøjvask , indkøb osv..

Jeg har en medfødt scheuermann siddende i lænden og en mindre i nakke regionen. Det er den i lænden som giver mig flest smerter .
Jeg blev i sin tid kasseret til militær tjeneste pga ryggen , men fik først rigtigt diagnosen da jeg fyldte 30 år hos en special læge i ryg lidelser.

Jeg søger nu om ret til fleksjob , og i den forbindelse har jeg været igennem diverse psykologer , neurologer olign da især min korttids hukommelse driller mig i dagligdagen og derfor ifølge mig burde tages med i en vurdering af min arbejdsevne.
Problemet er jo at jeg glemmer arbejds opgaver lige så hurtigt som de er givet groft sagt ...

Kommunen har sagt god fpr at jeg har ryglidelsen , men de vil ikke anerkende at jeg har et hukommelses problem , fordi ingen af de undersøgelser jeg har været til har haft en linie hvor der klart står at det skal tages med i min sag , til trods for at de alle siger jeg har et problem !

Jeg har nu fået øjnene op for at jeg nok har en vis grad af Adhd , da jeg kan nikke genkendende til en del af de ting man kan kæmpe med til dagligt.

Jeg fandt ud af det , da jeg var sendt på et aof kursus , hvor en af lærerinderne selv kom ind på at hun kunne genkende nogle tegn på det fra hendes erfaringer fra egne børn med adhd.

Så nu har min sags behandler sagt at jeg skal finde en der stille diagnosen adhd ( hvis jeg altså har det ) , men det skal være en der er virkelig dygtig , så den rette diagnose bliver stillet !

Jeg bor i Rødovre , så det skal være en der bor tæt ved !

Nogen der kan hjælpe mig her og beklager det blev lidt langt alligevel..

Mvh Manse
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jer med ADHD / ADD KatrineB Alt det andet 2 13-09-2012 14:03
ADHD og hva så ? Erfurt Spørgsmål ang fleksjob 3 15-11-2011 16:14
ADHD KatrineB Dit og Dat 5 31-08-2010 11:23
ADHD Enteneller Alt det andet 5 13-03-2009 23:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension