K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-10-2012, 15:11   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Jasch...

Man skal netop ikke gøre mere end man kan...da det giver et misvisende billede...og næsten sikkert en forkert afgørelse...

Man skal arbejde helt frem til grænsen...så man kan se hvad man kan...men ikke ud over grænsen....

Tro mig...der er ikke nogen der kommer og takker dig når du ødelægger dit helbred mere end det er i forvejen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2012, 15:46   #12
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
@Jasch...

Man skal netop ikke gøre mere end man kan...da det giver et misvisende billede...og næsten sikkert en forkert afgørelse...

Man skal arbejde helt frem til grænsen...så man kan se hvad man kan...men ikke ud over grænsen....

Tro mig...der er ikke nogen der kommer og takker dig når du ødelægger dit helbred mere end det er i forvejen...
det er en svær balance gang

jeg brugt mine ressourcer 112 procent og er stadig ikke kommet op på samme funktionsevne som før min arbejdsprøvning. der kan godt gå ydeligere noget tid. men er glad for jeg brugt mig selv lidt ud over kanten.
da stedet netop kunne se min grænse og lidt til.
der stå ikke et negativt ord om min indsats, men konklusionen var jeg skulle bruge mine få ressourcer på livskvalitet
men er godkendt af min sagsbehandler
venter selv på svar en gang i denne måned om indstiling til førtidspension, da alle behandlingsmuligheder er udtømte.

men nej man kan ikke sige hvad man skal gøre i en arbejdsprøvning
for alle har være sin grænse.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2012, 20:48   #13
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Putte2 Se meddelelser
Nu jeg er kommet igang herinde, dukker der utallige spørgsmål op.

Min sagsbehandler venter på tilbagemelding fra læge og psykiater. Ud fra hvad de skriver, vil hun afgøre, om jeg skal i arbejdsprøvning.

Hvis jeg kommer i arbejdsprøvning, hvordan takler jeg det?

jeg er en meget pligtopfyldende person, som måske godt kan mande mig op til at møde op på arbejdspladsen i begyndelsen, men efter et stykke tid går det altid galt. For hver gang jeg bliver udsat for stress, bliver min tilstand yderligere forværret.

Jeg tænker også, at hvis man kan klare at komme i begyndelsen, tror de vel ikke man er syg nok til førtidspension?

Hvordan takler man ligeledes møder på kommunen, eller hvis de foreslår at sende mig i en form for et behandlingsforløb - er man nødsaget til at melde sig syg, for ikke at miste mulighede for førtidspension?

Jeg ender altid med at melde mig rask for at slippe for presset fra kommunen, men bliver desværre mere syg for hver gang.
Hej Putte2,

Hvilken ydelse er du på nu?

Det bedste du kan gøre for dig selv er, at prøve at lade være med, at tænke for meget på hvad andre tænker i forhold til hvor syg du er eller ikke er.

Mht. arbejdsprøvning, der er det endnu mere vigtigt, at du er under behandling og stationær i forhold til dine lidelser, alternativt kan du risikere at skulle ud i en ny arbejdsprøvning, når alle behandlingsmuligheder er udtømte, som de jo skal være for at få en førtidspension.

Held og lykke med det, håber at du vil følge den vej, der er bedst for dig.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
førtidspension ansøgning bb girl Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 14-05-2010 09:01
førtidspension-ansøgning Margrethe09 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 21-02-2010 09:48
Ansøgning på førtidspension? popiae At søge førtidspension 54 19-05-2009 20:13
ansøgning om førtidspension nov. 96 bobo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 29-06-2008 20:02
Ansøgning om førtidspension via § 18 Nefer Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 18-09-2007 12:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension