K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-08-2009, 17:59   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nejaaa, men det er da bare rart at man er med i udarbejdelsen af ens speciallægeerklæring!!

Da min psykiater havde skrevet den færdig, efter vores samtale, så sendte han den til mig via mail, så jeg kunne komme med input eller kommentarer INDEN han sendte den til sagsbehandleren. Jeg havde så intet at tilføje, men var da glad for at jeg havde muligheden for det.
Det var også dejligt at vide hvad han havde skrevet, FØR sagsbehandleren så det. Og så kunne jeg også holde øje med om hendes udtalelser og påfund, matchede det han havde skrevet......

Det er MEGET VIGTIGT at du får talt ordenligt med psykiateren på Torsdag!
Og får sagt, at din sagsbehandler tolker hans erklæring som, at du godt kan arbejde og at du stiller dig uforstående og bliver dårlig og utryg af det - måske kan han redde det på målstregen?!

Sidst redigeret af Ninja; 17-08-2009 kl. 18:02.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2009, 18:05   #12
Fuffi
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Indlæg: 17
Styrke: 15
Fuffi er ny på vejen
Jeps, jeg er da også lidt halvskuffet og det stresser mig HELT vildt og så undrer det mig at jeg ikke har fået lov at tjekke dem, som du skriver, men det må hun så råde bod på på torsdag!

Bare da sagsbehandleren nævnte ordet "arbejdsprøvning" blev jeg sprængfyldt af angst, i virkeligheden ved jeg at jeg vil få det ulideligt svært ved at komme ud af døren på torsdag og at det bliver et mareridt! Meeen igen, så er det jo godt jeg er velmedicineret og kan hugget et par piller i mig og derved holde mig oprejst...

Takker og takker
Fuffi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2009, 18:08   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, og fortæl ENDELIG psykiateren om din angst vedrørende arbejdsprøvningen, og fortæl åben og ærligt at du ikke kan/tør/magter det.....og føler du går ti skridt tilbage, blot ved at tænke på det!!!

Sådan havde jeg det nemlig også selv!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2009, 20:00   #14
Fuffi
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Indlæg: 17
Styrke: 15
Fuffi er ny på vejen
Ejjjj, puha, jeg sidder total påvirket af situationen, og kæmpe græder....
Kommunen er ved at udarbejde en ressourseprofil og jeg har talt med en anden sagsbehandler end min egen idag og han fortalte at det nye i sagen er det, at jeg skal henvises til et sted der hedder Springbrættet eller noget i den retning, er der nogen der kender det sted og hvad går det ud på?
Jeg ved at min sag skulle læses igennem af kommunens læge konsulent, men jeg regner med at få brev i morgen fra min sagsbehandler, så håber jeg der er yderligere detaljer for jeg er godt nok helt nede....det påvirker mig SÅ meget at jeg ikke ved hvad der skal ske og jeg er nødt til at fylde mig med oxabenzer for at holde livet ud, dette er kommunen også klar over, men jeg føler de presser mig alligevel...Jeg har også fortalt dem, at hver gang jeg skal til møde på kommunen eller noget andet er jeg nødt til at ty til beroligende medicin og det kan jeg simpelthen ikke forstå de vil gøre ved mig, jeg er pisse bange for at blive afhængig af det skidt og min psykiater er ikke meget for at udskrive recepter på den medicin...

Er der nogen der kan komme med nogle trøstende ord, jeg har brug for det netop idag....
Fuffi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2009, 23:32   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg blev også tilbudt det der springbræt, men kunne altså ikke møde op til det. Men andre før dig har været der, og dem kan du læse mere om her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=5624

Ja, det er en frustrende omgang at cykle rundt i systemet!!
Så du må hellere få nogle kram med på vejen...

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-11-2009, 23:48   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er det jo nemt nok for os andre at sige at du bare skal tage det roligt...og at du ikke skal tage det personligt...når du føler at de behandler dig skidt...

De skal jo følge nogle regler og have folk igennem de ting som reglerne forskriver...

De aner ikke hvordan du lige har det...og det kan jo være med til at gøre det hele værre...

Hvorvidt dette er trøstende ord...ved jeg ikke...men jeg ved at du skal passe på med at fylde dig med medicin...

Det går kun ud over dig selv...og det fortjener du ikke...

Jeg håber for dig at du snart finde ud af noget...og at du kan evt finde noget andet at tænke på og/eller foretage dig...

Jow...jeg ved godt at det er svært...og nemt nok for os andre at sige...men det hjælper faktisk at fortage sig noget andet så man kan få tankerne lidt på afveje...

Jeg ved ikke om du kan finde trøst i at alle andre der skal igennem dette system...faktisk går igennem mere eller mindre det samme som du selv gør....

Det er en dum situation at stå i....men det vil blive lettere hen af vejen...selvom man ikke lige tror det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 00:11   #17
WilloW
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2009
Indlæg: 18
Styrke: 16
WilloW er ny på vejen
HMMM..

Hæfter mig ved at du skriver at du skal i " arbejdsprøvning " ??.... Har din sagsbehandler en begrundelse for det ? . . for så vidt jeg véd , er formålet med en arbejdsprøvning at " afklare " arbejdsevnen, for herefter at placere dig= flex, pension, revalidering....

man skal hele tiden bede dem, om skriftligt begrunde sådan noget.. OG MENER SKRIFTLIGT !!!... hvis din sagsbehandler mener at du skal " afklares" mht. feks. flex, så må hun jo samtidigt også mene at du > med tiden skal kunne blive selvforsørgende< !!

Ved af erfaring at du bliver NØD til at være et skridt foran.... og er det helt skidt.. så vil jeg gerne hjælpe dig.. smid evt. en PM.
WilloW er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 15:32   #18
Fuffi
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Indlæg: 17
Styrke: 15
Fuffi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg blev også tilbudt det der springbræt, men kunne altså ikke møde op til det. Men andre før dig har været der, og dem kan du læse mere om her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=5624

Ja, det er en frustrende omgang at cykle rundt i systemet!!
Så du må hellere få nogle kram med på vejen...

HELENEKR;

TAK FOR KRAM!!!!
du skriver du ikke kunne møde op, vidste du det på forhånd? Eller var det da dagen kom? Jeg ved på forhånd jeg ikke kan møde op, men hvad gjorde du?
Fuffi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 16:34   #19
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
WillioW

du har helt ret, men desværre deler mange kommuner alså ikke den holdning
bare se denne sag

http://www.e-pages.dk/3f/401/
se side 3
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-01-2010, 16:04   #20
Mizzunderstood
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2009
Lokation: København
Alder: 41
Indlæg: 23
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Mizzunderstood er ny på vejen
Smile

fuffi har du hørt nyt i sagen? eller hvor er du henne i forløbet nu?
jeg sidder lidt i samme situation og kunne godt tænke mig at høre sagens udfald.
Mizzunderstood er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu tager jeg chancen og spørger jer! ladytass Alt det andet 25 11-06-2013 11:55
Hvordan er chancen for Ftp. Nana M Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 29-01-2013 16:05
Hvordan er chancen for førtidspension? Najah At søge førtidspension 7 01-11-2012 20:39
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53
Hvor stor er chancen for ftp. MorWettendorff At søge førtidspension 153 07-09-2010 11:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension