K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-04-2011, 14:02   #1
Mølgaard
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mølgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2007
Lokation: Almind, Kolding
Indlæg: 161
Blog Indlæg: 103
Styrke: 17
Mølgaard er ny på vejen
hurtig hjælp fra Jer

Jeg prøver lige at gøre historien kort.

Jeg skrev en klage på kommunen Facebook side. Jeg skrev så lidt frem og tilbage med borgmesteren. Jeg skrev at jeg var blevet kontakte af en en avis, og jeg havde sagt ja tak til dem. Efter lidt tid får jeg en mail fra borgmesteren at jeg skal ringe til hans mobil. Han fortæller at han har kigget på min sag og at min sagsbehandler var blevet fyret. Det var jo rigtig godt...

Jeg bliver ringet op af jobcenter om jeg vil kommer til et møde med arbejdsmarkeds chefen og afdelingschefen. Vi snakkede om min sag, og de bekræfter også at det var godt at min sagsbehandler ikke er her mere.

Afdelingschefen fortæller at hun vil stå på sidelinjen og holde øje med min sag. Da jeg kommer hjem fra mødet, ligger der et brev fra kommunen som er skrevet d. 28/3 at de vurderet at stop af sygedagpenge var korrekt. Jeg skriver til afd. chefen, hvor jeg får af vide at jeg vil høre fra hende.

så får jeg et brev at hun mener det er korrekt behandlet, hun skriver pga. mine papir fra Glostrup hovedpine center skal jeg til kontrol om 3 måneder. Men hvis de nu gjorde deres papir arbejde ordentlig, så ville de jo se at jeg skal indlægges d. 26/4... De oplysninger de havde var for gamle, de havde slet ikke opdateret min journal....

Jeg har skrevet igen til afd. chefen.

Kan det virkelig passe, at de kan give et afslag på falske oplysninger??
__________________
Vh Maj-Brit M. Nielsen
Skriver i Blogs

Førtidspensionist d. 1/4-13
Mølgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2011, 15:41   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ja, desværre, er det noget vi ser igen og igen.
Vi ser også at korrekte oplysninger lige vurderes af kommunen til at være / betyde noget helt andet.
Lige som vi siger, borgerenes udtalelser laves om til noget andet.

Den kan jeg skrive under på, jeg blev spurt hvad selvforsørgelse betyder, altså det jo ikke særlig svært at svare på, det blev så lige lavet om til at JEG mener at jeg er i stand til at blive selvforsørgende, jo de s q dygtige de skiderrikker... det var jo slet ikke det jeg svarede på, jeg svarede udlukkende på hvad det betyder, ikke på om jeg mener jeg kan blive det, eller er det for den sags skyld, hvilket jeg ikke svarede på fordi det ikke var det jeg blev spurt om.

Hvad gør man så ved det?? klager, der er ikke meget andet at gøre, ikke at det garentere at man så får ændret (dvs man får det ikke ændret men ændringen bliver indført i sagen) men der er altså bare ikke meget andet at foretage sig.

Er man så, så heldig at ændringen bliver indført i sagen, forhindrer der desværre staig ikke brugen af det ukorekte, for SB´erene må og kan jo gå tilbage i sagen og tage det de (syntes de) kan bruge. Det ser vi sørme ohgså ske.

Med den type af sager er det vigtigt at holde tungen lige i munden, og have styr over sine ting, og ikke mindst styr over sine beviser.

Desværre bor vi ikke i et retssikkerhedssamfund, men i en banan-stat når det kommer til syge handicappede oa uarbejdsdygtige.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2011, 16:58   #3
Mølgaard
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mølgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2007
Lokation: Almind, Kolding
Indlæg: 161
Blog Indlæg: 103
Styrke: 17
Mølgaard er ny på vejen
Jeg har lige fået svar fra afd. chefen og hun vil ringe på mandag og drøfte sagen med mig.

Jeg bliver selvfølgelig sur over at de ikke laver deres arbejde ordentlig. Det kræver de jo af os.

Det er skide hårdt.. Hvad skal man sige til børnene? De forstår jo ikke hvorfor lige de ikke kan få det de plejer.

Mine forældre og svigermor hjælper til. Men vi vil jo gerne forsørge vores selv.
__________________
Vh Maj-Brit M. Nielsen
Skriver i Blogs

Førtidspensionist d. 1/4-13
Mølgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2011, 22:40   #4
Mølgaard
Hvor skulle jeg ellers være
 
Mølgaards avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2007
Lokation: Almind, Kolding
Indlæg: 161
Blog Indlæg: 103
Styrke: 17
Mølgaard er ny på vejen
Er der nogen gode råd, som jeg skal sige i morgen????

Ønsker virkelig et råd

Jeg har mailet de papir om indlæggelsen til afd. chefen, så hun kan se at det er rigtig.
__________________
Vh Maj-Brit M. Nielsen
Skriver i Blogs

Førtidspensionist d. 1/4-13
Mølgaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hurtig hjælp THJ Alt det andet 12 21-10-2013 18:26
Hurtig hjælp Mølgaard Alt det andet 6 04-04-2011 21:59
hurtig hjælp. Mølgaard Alt det andet 2 24-09-2010 15:10
Hurtig hjælp!! Maj-Britt Alt det andet 5 23-03-2009 22:17
Hurtig hjælp søges. Lenep Alt det andet 3 30-11-2008 21:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension