K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-09-2009, 23:18   #11
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Har fået aktindsigt i lægekonsulenten fra Nævnet.

Joo, han vurdere " Dog mener jeg at, en lav dosis har mulighed for at have tilstrækkelig effekt, således at hun i princippet bør kunne tage offentlige transportmidler".
Dette pga at jeg beskrives som smertefri i feb.2009(kom fra Predinisolon 220mg pr dag), fik der 55mg pr dag.

Joo, jeg undres bare over, at lægekonsulenten vil til at tage ansvar for Predinisolon, daglig vedvarende dosis, når egne speciallæger kun vil give Predinisolon-kur. Altså max 3 mdr.?
Ps. er dog stadig i Predinisolon, grundet den høje dosis sidste vinter.

I 2007, fik jeg 3 ture, hvor jeg ikke kunne gå og måtte passes af forældre, fordi jeg under daværende kur, overanstrengte mig. Har jo stadig ødelagt og svag ryg trods Predinisolon, som jo kun tager symptomer/aktiviteten af bindevævslidelsen.

Det bliver mere og mere speget!
VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 00:23   #12
storesøster
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Indlæg: 42
Styrke: 15
storesøster er ny på vejen
PS: øhhh, var der ikke noget om at du har fået handicapskilt til bilen -øhh, kan man få det hvis ikke man har brug for det [/QUOTE]

I dag får man et kraftigt lamineret blåt kort med navn, underskrift og billede på bagsiden, på forsiden ser man den stiliserede tegning der betyder handicapparkering, kortet er personligt og følger personen og ikke bilen. Det vil sige, at kører man med i naboens bil, så medbringes kortet, og så har bilen ret til at parkere som handicapvogn. Der findes dog stadigvæk biler med de gamle skilte, hvor skiltet følger bilen.
storesøster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 01:03   #13
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ifølge Nævnets sagsbehandler er det NEMT at få Handicap skilt?
Vh Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 05:40   #14
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
Nævnet -min bare - kan godt nævne adskillige groteskheder fra dem..........jo et P-kort er da nemt at få, det bliver jo administreret af uvildige, så det kræver "kun" en diagnose og et funktionsniveau der berrettiger brugen

For mit vedkommende tog det 13 måneder at få en kørestol - 11 dage for et P-kort alt incl.

Fra nævnet er det desvære set at relevante fakta er fjernet ved anke til ankestyrelsen således sagen bliver afvist, derfor synes jeg du bør gå direkte til ombudsmanden
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Direktør fusk med fradrag i millardklassen! buster Politik og Samfund 2 29-02-2012 10:33
Flertal vil stoppe fusk med løntilskud Webmaster K10 Nyheder 0 14-11-2011 20:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension