K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-06-2009, 18:18   #11
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Chihuahua Se meddelelser
Tak skal du ha Morgause.. det håber jeg også jeg gør..man bliver bare så skuffet.. så er det rart at man har nogle gamle kollegaer, som kan fortælle en, at man er super god til sit job..Det varmer ialtfald :O)

Men hørte lige den værste i dag..

En med leukæmi der skulle i arbejdsprøvning på en kirkegård ( og vedkommende er ikke uddannet gartner ) JA folk skal bare sendes ud...
Der er godt nok ikke megen indfølelse at spore der.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2009, 19:51   #12
Chihuahua
Elsker at være her på K10
 
Chihuahuas avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 57
Styrke: 16
Chihuahua er ny på vejen
Nu skal jeg snart ud i en ny arbejdsprøvning, og har lige et par spørgsmål som jeg håber der er nogen der kan svare på

Jeg skal starte op på 4 timer pr dag, men hvordan er jeg egentlig stillet hvis ikke jeg kan klare at være der 4 timer, og bliver nød til at gå hjem.. Tænker mere på at, at jeg jo skal skrive under på en ny jobplan hvori jeg jo skriver under på det med de 4 timer, og at de skal øges..

Skal jeg skrive til min sagsbehandler og høre hvordan jeg forholder mig, tænker her også på, at jeg jo så har hendes svar på skrift..

Håber I forstår hvad jeg mener
Chihuahua er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension