K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2015, 19:55   #21
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Lige for at fluekneppe:

Er det ikke lidt dobbelt moralsk at du skriver

"1) Mere lighed (stem rød blok) - mindre lighed (stem blå blok)

- Når faktum er, at rød blok har været med til at skabe mest ulighed i samfundet igennem reformer i nyere tid

PS. stemmer selv rød.. men syntes stadig det er pudsigt, at vi ignorerer faktum

Jeg ignorerer ik det faktum.

Helle Thorning er Socialdemokrat både rød og blå i handlinger, er iskold over for de svageste stillede i samfundet, er fuld af løgn en løfte bryder.

Lars Løkke er venstremand blå så det batter, vil tryne de svageste. Bruger andele af vores indbetalte skat til fadbamser, nyt tøj og til at betale for sine børns rejsebiletter.

Jeg ønsker ikke at stemme på dem eller deres partier, så kan man stemme blankt, men den stemme er jo ugyldig så det er ik lige sagen.

Sidst stemte jeg på enhedslisten selvom de intet gør for at forbedre ledige fleksjobbers ledighedsydelse eller arb. forhold.

Men nu hvor jeg modtager fleksjob ledighedsydelse på kontanthjælps sats 10.600 kr før skat, bor i andelslejl. og enhedslisten mener at man skal betale hvis man sælger sin bolig, hvad jeg af økonomiske grunde har overvejet, og de støtter de røde, alligevel aldrig får nogent godt for de svageste igennem politisk, så får de heller ikke min stemme.

Df. både rød og blå.

Hvilket parti stemmer man så lige på ?

Alternativet er nyt, har også været ude i problemer med ydelser til kultur.

Regeringen skal have en lærestreg, min stemme er gået til å - alternativet. Selvom deres politik måske ikke lige gavner mig, så kan jeg godt li deres tankegang over for de svagest stillede og at deres politik er grøn.

Så kan alle de andre partier lære at vi er nogen der ikke vil gi vores stemme til deres eget parti på grund af den politik de fører.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2015, 20:20   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Så længe det forholder sig som det gør...med de radikale i regering...ja så ændre det ingenting om du stemmer på alternativet eller enhedslisten...set i forhold til hvad der kommer af politik...

Hvad mener du enhedslisten skulle have gjort her de sidste 4 år....vel vidende at de radikale havde fået indført i regeringsgrundlaget at den blå økonomiske politik skulle videreføres...

De har haft et valg....hvis de ville stoppe de ting der har været lavet....og det ville være at vælte regeringen....hvilket ville medfører at Løkke og co ville komme til...

Er det det du mener de skulle have gjort??

Kigger man lidt ud over egen næse...ja så har de da trods alt været med til at få fjernet kontanthjælpsloft plus en masse reparationer af dagpengene osv...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2015, 23:46   #23
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Suk hva fanden foregår der
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 01:35   #24
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Suk hva fanden foregår der
Danskerne har talt ... et flertal vil ha' blå politik ... så jeg gætter på, at der skal serveres skattelettelser = mindre provenu i fælleskassen. Det hul skal bla. K10 brugerne med røven i vandskorpen regne med at de kraftigt skal medvirke til at fylde :-)


Jeg tænker omvendt, at Tulle skal presses meget hårdt, før han modvilligt går i regering.

Han vil meget hellere stå udenfor og være skygge-statsminister.


Tulle er godt klar over, at det kan koste ørefiner at gå i regering ... han har set, hvordan SF måtte æde den tort ...

Men Venstre med Lille Lars skal nok vide at forsøge at friste Tulle maximalt til at indgå i regeringen.


HVIS Tulle ikke går i regering, så vil de svagest formodentlig få det et mulehår bedre, end hvis han går i regering. Det forudsat at Tulle ikke lader sig friste af en ekstra grænsebom eller tilsvarende - for så er han til salg ... vær vis på det ... og så bliver det de svageste dvs. mennesker på kontanthjælp, førtidspension og sygedagpenge mv., der kommer til at betale prisen.


Andre kan sikkert se frem til som ejendomme-, virksomheds- osv ejere kan skrabe mere ned på kistebunden - isoleret set vil det ikke være så ringe endda, men med det lange lys på og set ind i en helhed på mange planer, så er det en ren katastrofe ... og i og med at rød blok samlet set tabte regeringsmagten, så bliver det også alt andet lige op ad bakke for Rasmus Klump med venner (Å), at vise hvad de dur til - det havde været noget sjovere for dem med en rød regering.

Dermed skal Å også arbejde hårdere for at bevare deres position ved det næstkommende valg ... og dermed er borgerlønnen/basisydelsen rykket noget længere ud i fremtiden.

Så held & lykke K10'er med de næste 4 år ... også til jer der stemte DF ... for jeg er sikker på, at der også bliver holdt øje med jer, der medvirkede til atføre DF frem til det største liberale parti, hvis DF kommer til at medvirke til forringelser af muligheder og økonomi hos de svageste ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension