K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-09-2014, 11:37   #1
smiley
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2014
Indlæg: 8
Styrke: 0
smiley er ny på vejen
Nogen med kronisk hjernerystelse PCS på førtidsp?

Hejsa

Jeg søger andre, der er ramt af post commotionelt syndrom, nogen kalder det lidt populært kronisk hjernerystelse.

jeg har forsøgt at få praktikplads gennem 10 år efter min skade og har været på kontanthjælp hele tiden, men det er ikke rigtig lykkedes.

Nu har jeg lige fået et neurologisk anfald af en eller anden art igen og har fået ny hjernerystelse og skade på nakken og kan bare ingenting, der kræver koncentration, ligesom ved min første ulykke.


Hvornår begynder man at overveje at søge pension? Hvornår er nok nok? 10 år hvor mit liv har været på standby og vi ikke har fundet nogen løsning, fordi jeg altid er syg eller har for mange smerter, er det nok til at du ville søge om pension? :/

Vennerne begynder at presse mig. Nu har du gået 10 år og der er ikke sket en skid, søg du pension eller noget?

Det gør mig både ked af det og irriteret, at de tror, det er så nem en beslutning. Men hvornår siger man, at nok er nok mht. altid at skulle forsøge at komme i praktik, fordi kommunen synes, det er en god idé?

Jeg synes, det er en frygtelig svær situation at sige 'Pension må være det rigtige for mig', for jeg har jo tidligere elsket at arbejde, men det er jo rigtigt nok, jeg har siddet fastlåst i 10 år, uden der er sket noget, og har bestemt ikke lyst til at bruge 10 år mere på det.

Vil bare så gerne høre andres overvejelse omkring det at komme videre med sit liv, fx ved at søge pension, for jeg føler mig helt alene i verden.

Mange venlige hilsner

Sidst redigeret af smiley; 07-09-2014 kl. 11:40.
smiley er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension