K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-03-2009, 23:47   #11
Hobbitten
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hobbittens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2007
Lokation: København
Indlæg: 111
Styrke: 18
Hobbitten er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af pruttenQ34 Se meddelelser
ja hun havde angst og depressioner....hun drikker en del nu og har det ikke godt...de andre mennesker jeg er bekendt med får det da godt selv af dem men de forandre sig også og syntes de forandre sig og gør ting de ikke ville have gjort som så går ud over familien....men bare mine tanker om det...ved jo også mange har det godt og det virker jo forskelligt .. i starten de kom frem sagde de jo også det var noget man skulle trappes ud af igen ikke meningen folk skal leve deres liv på dem...men ja igen sidder jeg spiller klog da der jo nok er nogen der har behov for det...

Aj, det er sgu synd for hende!

Ja, jeg har godt hørt, at nogle folk forandrer sig på lykkepiller: nogle siger, at de føler, at de bliver følelseskolde eller ligeglade. Ikke kan føle rigtig glæde eller sorg, men hele tiden befinder sig i et neutralt leje. Og det er jo ikke meningen. Gudskelov har medicinen ikke forandret mig, men fået mig til at blive den samme glade pige, som jeg var inden jeg blev syg.
Hobbitten er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Klagemuligheder over psykologer gunvor Et godt link! 0 27-11-2012 03:07
Yesss fik brev fra min psykriater KatrineB Alt det andet 5 29-11-2011 18:01
Nogle som kan anbefale en god psykriater. KatrineB Alt det andet 3 12-01-2011 22:11
Psykriater anbefaler ftp popcorn Midlertidig Førtidspension 14 29-03-2010 16:59
Uautoriserede psykologer lena Politik og Samfund 0 16-10-2007 09:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension