K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-10-2008, 23:27   #11
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Ja men du skal da lave et eller andet, starte det op vedligehold af siden og lignende eller hvad ????

Jan
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2008, 00:21   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jan mon ikke det er at betragte som en hobby....

Jeg ved da at web i sin tid da vi startede siden her sagde ja til at stå for det hele fordi det var hans hobby at lave hjemmesider (det kan jo sagtens laves hjemmefra)

derimod er jeg blevet gjort opmærksom på at jeg skulle op i arbejdstid fordi jeg var her på siden ...

men der er altså grænser for hvor små sko man kan gå i

Så jeg slap kom endda ned i tid, og det er jo meget heldigt for var det sådan så var der godt nok mange chatter, forumsmedlemmer og facebook bruger der kunne få deres sag for ... men ok det kan jo også være en måde at få kværulanter til at holde kæft
  Besvar med citat
Gammel 16-10-2008, 19:53   #13
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Hej Hejdien

Er jeg kværulant da

Jan
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2008, 01:35   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jan følte du dig truffet

Det behøver du nu ikke, det var nok mig der var kværulanten, det ville jo være genialt for min kommune hvis de kunne få mig til at holde min mund, jeg er her på siden men derudover bruger jeg en del tid på at gøre livet så surt for vores lokalpolitikkere og ledere på kommunen som render fra deres ansvar...

Og jeg tror ikke at kommune og sagsbehandler og jobkonsulenter bryder sig om at blive omtalt her på siden, når det gør i nælderne ...

så det ville jo være eddersmart hvis de kunne få folk til at droppe at gøre noget ved deres liv og i stedet ligge hver en rest energi der skulle være tilbage i jobbet... og ellers holde op med at kværulere her

Så mig selv der er kværulant men du må da gerne være med i gruppen hvis du har lyst he he
  Besvar med citat
Gammel 17-10-2008, 11:08   #15
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Hehe Hejdien.

Det er jeg nok også engang imellem, bruger nok for meget energi på arbejde (mener konen/chefen) og har lige været ved neurolog han mente jeg lå på kanten af en pension kunne ikke forstå jeg ikke var sygemeldt med de smerter jeg har og fod der ikke fungere hele tiden, men føler ikke jeg har energien til at kæmpe og slet ikke når jeg læser herinde.

Bruger meget tid på at komme ovenpå hver dag efter arbejde, men kan ikke rigtig slippe det.

Undskyld det røg udenfor tråden trænkte lige til lidt luft.

Jan
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering / ekstra indtægt Agent007 Alt det andet 4 14-03-2011 15:32
Må man have ekstra indtægt ved siden af en revalidering ? Mickey Alt det andet 2 30-09-2010 10:46
Ekstra indtægt! KimH Et godt link! 0 16-02-2008 13:12
Ekstra job elsemohr Spørgsmål ang fleksjob 6 30-11-2005 23:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension