K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-06-2010, 08:10   #11
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Jeg står midt i pølen. Har været sygemeldt et år efter 6 år med ansættelser i stibevis, jeg har klaret virkelig dårligt. Sidste sommer smed jeg håndklædet, svampen, vakekluden, tandbørsten og min badeand i ringen. Jeg havde ikke mere i mig, kunne ikke mere hive mig selv op og spille spillet. Jeg er helt færdig, brugt op slut dut.

Pga en fejl blev jeg sendt i ordinær aktivering. Det magtede jeg ikke og spildte tre måneder. Nu skal jeg så i rigtig arbejdsprøvning, når konsulenten kommer tilbage fra ferie. Selvom jeg sagde: det er mit liv, jeg er 51 år. Jeg har travlt.

Det er cirkus "ventetid" med mig som klovn. Jeg har bare så lidt lyst til arbejdsprøvning
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 08:14   #12
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
du skal være glad for en rigtig arbejdsprøvning.
forstået på den måde, at så bliver din arbejdesevne nemlig vuderet og beskrevet
hvis dine lægepapir så hænger sammen med arbejdsprøvingen.
så kommer du videre i systemt.
7 år med læger og lidt over 2 i kommune systemet
så kender alt til vente tid.
men er dog ved at få en ende på min sag.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 08:14   #13
BRANDO
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2010
Indlæg: 24
Styrke: 15
BRANDO er ny på vejen
Takker for jeres svar

Så må det være § 18 . Min sagsbehandler + kontaktpersonen på afklarings stedet siger der er ikke noget at komme efter jeg skal nok få min pension .

Desvære kan kun tiden vise om strålingen har hjulpet , og det krydser jeg finger for den har , forde lægerne vil ik operare (staves ) der kan fjernes alt for lidt , og knuden sides så tæt på hypifysen .

Min datter ved kun jeg har en knude , er blevet strålet og får taget blodprøve hvert 3 mdr ... Hun skal ik vide alt det andet , hun skal hygge sig og være barn .. Mvh Lotte
BRANDO er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 08:21   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hanna Se meddelelser
Det er cirkus "ventetid" med mig som klovn. Jeg har bare så lidt lyst til arbejdsprøvning
Jeg kan på det varmeste anbefale dig, at søge her på siden, der er rigtig meget du kan bruge i forbindelse med en arbejdsprøvning, prøv f.eks. at søge på "arbejdsprøvning", "praktik", "dagbog" og "smerteskala".

Og ellers opretter du en tråd herinde, og spørger hvis du er i tvivl om noget.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 10:24   #15
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
hey BRANDO
...var også min klare overbevisning (med § 18)... ellers skulle stæren have hakket omtalte kommune i stykker......

mht "tøsen" ved du bedst min ven... good luck ... ønskes af

eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 11:01   #16
avj
Ved at vænne sig til K10
 
avjs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2008
Lokation: Kalundborg
Indlæg: 22
Styrke: 16
avj er ny på vejen
jeg blev indstillet Fredag den 16 april i år og fik brev med godkendelse Onsdag den 21 april, herimellem er der jo en weekend, og 1 dag til at posten kan nå at aflevere, så reelt har det taget 1 dag at behandle sagen, hurtigere kan det vist ikke gøres.

Men det var ikke et pensionsudvalg der afgjorde sagen, det var kommunens jurist.
avj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 12:07   #17
BRANDO
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2010
Indlæg: 24
Styrke: 15
BRANDO er ny på vejen
Hej Vovse ...
Jeg har været igennem afklaring , og som både kommunen og Bomi sagde " Der er ikke noget at komme efter " jeg kommer ALDRIG i arb mere ....
BRANDO er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 13:53   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
BRANDO, jeg tror du hentyder til mit sidste indlæg, som mest var rettet mod Hanna, som ser ud til at være nået knapt så langt som du og jeg.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 15:20   #19
BRANDO
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2010
Indlæg: 24
Styrke: 15
BRANDO er ny på vejen
Hej Vovse ...

Det er jo lige det med at læse rigtigt Griner

Ja det ser jeg nu .....
BRANDO er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2010, 15:49   #20
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hejsa,

Brando, det lyder godt at din sagsbehandler og Bomi er på din side, men hold dem til ilden, så din sag kommer igang. Er din ressource profil opdateret og hvad skal der videre ske før at din sag kan indstilles til pension via din sagsbehandler iht. §18?

Hanna, som Vovse siger, kæmp videre, du er heldigvis stadig på sygedagpenge, gør hvad du kan for at følge kommunens anvisninger så du bliver afklaret.

Jeg har selv været i afklaring i nu 2 år og satser snarest på at det sidste papir kommer på bordet, så min sagsbehandler kan få lukket min sag og indstille til ftp. Men for hulen da hvor er jeg træt af ikke at høre fra ens sbér når man mailer til dem. Jeg tænker sku ofte på at gøre ligesom dig Vovse, men det tror jeg ikke at min sag er sikker nok til, jeg kunne måske true hende med at lave en §17, hvis jeg ikke høre fra hende ??

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor længe går der? Sascha86 Alt det andet 8 13-05-2013 21:44
Hvor længe? Perlen At søge førtidspension 7 25-04-2011 17:03
Hvor længe? Chin Spørgsmål ang fleksjob 2 09-02-2010 16:24
Hvor længe. jose Nyttigt at vide for Førtidspensionister 11 14-05-2009 17:05
Hvor længe malleaa Jeg er kommet i praktik. 10 05-12-2007 10:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension