K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Hjælpemidler til handicappede

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælpemidler til handicappede Kender du til det at søge hjælpemiddler ?

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-07-2009, 11:03   #171
Torben H
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2009
Indlæg: 6
Styrke: 0
Torben H er ny på vejen
Hejsa

Jeg venter på helbredsmæssig køreprøve det er over 6 uger siden jeg var på borgerservis og aflever kørekordt og papir men har ikke hørt noget endnu.

skal jeg rykke eller bare vente bare mine papir ikke er blevet væk.

Mvh.

Torben
Torben H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2009, 13:47   #172
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
køreprøve

hej torben

der gik også rimelig lang tid for mig, kontoret for tilladelser har rimeligt travlt, og det er dem som først skriver til dig vedr helbredsmæssig køreprøve, tænk på at dine papirer skal først forbi embedslægen, og kontoret der arrangerer køreprøven har ca 4-5 uger før de giver tilladelses kontoret et svar, som videre sendes til dig. og i det sidste brev står der du skal ringe og bestille tid til helbredsmæssig køreprøve

når først det var sat i gang så synes jeg det kørte, selve sagsbehandlingen

men forstår ikke helt hvad du har afleveret, fordi ifob med min handicap bil ansøgning, så var det sagsbehandleren i kommunen der fremsendte brev om opstart af helbredsmæssig køreprøve til politiet

håber du kan bruge ovenstående
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2009, 13:30   #173
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Ja undskyld, det er længe siden jeg har været her, meeen jeg modtog min fine dyt d. 7/7, og har siden da fået brændt en del Diesel af

Bilen kører godt, og IKKE ÈN eneste gang har venstre ben været fremme for at træde på koblingen, så det har været nemt at vænne sig til automatgear.
Uha hvor jeg nyder, at sætte mig ind i bilen og ikke NED, og ingen hovedpine, af at knalde hovedet i dørstolpen.
Kan nu nyde turen til min familie, der bor 25 - 50 km væk, jeg er da stadig træt og øm, men SLET ikke i samme målestok.

Hæ hæ hæ hæ har siden den 7. juli kørt........ hold fast ........3500 km. he he he mor her er mobil igen, men okay vi var i Ålborg og se de store børn deltage i DM i Bygarder, og vi har besøgt min papbedstemor på fyn, for første gang i 2 år. Det gør altså noget om man har en god bil, nu kan jeg også holde til at sidde i bilen i længere tid, da man sidder som på en god stol, pga højden sidder man ikke med knæene oppe ved ørene.

Håber I alle har haft en god sommer.
Jeg er her stadig, og følger tråden, er der spørgsmål så kom med dem, og jeg vil prøve at svare.

Kærlig hilsen Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2009, 15:43   #174
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Min bilsag, er ikke kommet meget langer, da de nye læge papier,siger at det ikke vil hjælpe at komme under kniven, og at med tiden bliver det en kørestol jeg skal bruge.

Det var hårdt, og da jeg sage det til sagsbehandleren, var beskeden at så skukke være en storbil, og så ville man kikke på om jeg ved en pension også havde råd til at bruge og køre i den, for hvis ikke var der noglen grund til, at få den tilkendt.

Men jeg har stadigvæk et behov for at kunne komme rundt,jeg forstår ikke de regler. hvis det ikke er det ene så det andet, der er galt.
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2009, 15:56   #175
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tillykke Stoktoft, og hvor dejligt du nu kan komme rundt (og slet ikke kan lade være med det!)

Super med en happy ending oven på alle prøvelserne!!

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2009, 17:34   #176
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 16
velcro er ny på vejen
Hej Stoktoft.

3500 km på under en månede, viser vist bare at du havde sparet en god portion ture sammen.
Tillykke med dytten. Det er dejligt at du igen kan komme rundt.

velcro
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2009, 17:42   #177
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Tillykke søde Stoktoft, hvor er det fedt for dig, kan godt forstå du nyder det

herfra og kør nu forsigtigt" hehe. Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2009, 22:12   #178
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hvor det dog glæder mig på dine vegne, Stoktoft.

Man kan virkelig fornemme, hvor stor betydning det har for dig, og sikken livskvalitet og frihed.

Det er bare dejligt med sådan et indlæg.

Tak for det.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2009, 09:31   #179
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Tillykke med bilen

Dejligt at være fri til at kunne køre, hvorhen man ønsker det. Og skønt at du kan holde til at sidde i bilen i længere tid.

Fortsat god sommer og bilture til dig Stoktoft.


Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2009, 22:06   #180
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Så fik jeg endelig bilen

, så nu er jeg den lykkelige ejer af en reunalt master!
fik den i fredags, og den er skøn at køre i, så i morgen skal jeg lige ud til handimobil med min crosser, så de kan sætte låsesystemet fast, så jeg kan have crosseren med når jeg skal noget! Sikke en frihed man lige pludselig får, den er næsten ikke til at beskrive, godt nok skal man lige vende sig til en kassebil, men jeg synes faktisk at jeg allerede er ved at vende mig til det.
Håber virkelig at alle jer der søger handicapbil, får bevilliget jeres drømmebil.
Det er hårdt lige pludselig at blive syg og bevægelseshæmmet, men det hjælper på friheden at få en bil men kan komme rundt i.
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ansøgning af trivselsbil søsser98 Hjælpemidler til handicappede 15 18-08-2013 19:43
Trivselsbil forløb frup Alt det andet 27 02-07-2013 16:07
handicap/trivselsbil Chin Alt det andet 1 04-04-2010 14:40
Trivselsbil nielsen Hjælpemidler til handicappede 1 16-01-2009 01:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension