K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-02-2010, 14:08   #91
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Tillykke med 1. halvvej... -så håber vi den går rent ind i 2. halvvej
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2010, 14:33   #92
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
hold da helt op, jeg kan ikke finde mig selv efter at jeg fik afvide at jeg bliver indstillet til ftp

den er skisme da helt gal, når man vil ligge det ny indkøbte toiletpapir i køleskabet, jeg tror ikke helt at det er gået helt op for mig endnu at jeg nu er blevet indstillet til pension.

jeg kan ikke lige finde hovde og hale i tingene i dag, alle jeg har snakket med siger at jeg skal prøve at slappe af, men det kan de jo sagtes sige for det er jo ikke dem der står i min situation.

jeg gad godt have set lillemor da hun fik beskeden om at jeg nu bliver indstillet til ftp, hun skrev at hun nærmest stod og hoppede af glæde.
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2010, 10:24   #93
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Hold da helt op det køre da bare efter denne melding igår om at jeg bliver indstillet til førtidspension, jeg tror ikke jeg har sovet så godt i de sidste 2 år (hvis man lige ser bort fra de gange hvor jeg har været bedøvet eller dopet af div medicin)

jeg føler rent faktisk at jeg har et kæmpe overskud, nærmest som om at man er født på (selvfølgelig med de smerter som jeg nu engang har og ikke kommer af med)

jeg ved godt at jeg ikke skal glæde mig for tidligt men jeg har skisme fundet min optimisme igen, for som min sagsbehandler så sødt sagde gå du nu hjem og slappe af og nyd at der ikke er flere der hiver og flår i dig om at du skal dit og dat, for hun er helt sikker på at den går lige igennem.

så jeg har lyttet til min sagsbehandler og overskudet jeg har fået gjore at jeg kunne holde til hele 6 min på kondicyklen idag (dog stadig i et tempo der vil få en snegl til at omkomme af grin)
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2010, 17:47   #94
simba
Elsker at være her på K10
 
simbas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2010
Lokation: århus
Alder: 57
Indlæg: 81
Styrke: 15
simba er ny på vejen
Hej Fodfolket.
Det var rart at høre, at det gik godt hos sagsbehandleren. Tillykke med det.
Så kan vi begge "bare" vente på, at høre om vores fp går igennem.
simba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2010, 23:40   #95
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Simba, ja det bliver nok det værste vores kære sagsbehandler fortalte at min sag vil blive forlagt lægekonsulenten på onsdag.
så skal denne person vurdere min sag inden den sendes vider

men p..... mente at der var rigligt med lægepapir og der var jo også en rigtig god beskrivelse fra AMCN

det var der ligefør at vi skulle sætte et eller andet på spil om hvem af os der får den først
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2010, 08:51   #96
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
Ligger idag ned på sofaen ryggen gør så ondt at jeg nærmest ikke kan holde mig oprejst, har måtte bede om hjælp til at passe ungerne da lillemor er på arbejde.

er lidt nede over at jeg ikke selv kan klare ungerne, sellvom at de rent faktisk har været rimlig stille indtil nu
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2010, 09:08   #97
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
Det er rigtig træls

Føler med dig og sender lige et stort

Håber du alligevel får en god weekend
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2010, 09:17   #98
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
mange tak for

det skal nok gå jomfuen, jeg har heldigvis en rigtig god svigermor der med glæde køre den time det tager hende at nå frem til os for at passe ungerne, og det gode af det hele det er at ungerne også er glad for hende, og det jo så godt at den bærebar er opfundet så jeg har lidt at beskæftig mig med
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2010, 08:40   #99
Fodfolket
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Lokation: silkeborg
Indlæg: 246
Styrke: 0
Fodfolket er ny på vejen
ja så skriver vi søndag og jeg måtte en tur forbi vagtlægen igår da ryggen gjore mega ondt, det viste sig at jeg i min glæde i torsdags havde fået lavet en bevægelse der havde fået en af mine nerver i ryggen til at sætte sig i klemme, og da jeg i forvejen har kroniske smerter turde lægen ikke at rør ved mig da han var bange for at gøre ondt være
Fodfolket er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2010, 01:09   #100
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
æv øv øv øv med den forkerte bevægelse -" bare fordi du endelig var glad og havde fået en positiv melding"
Its not fair


Vil bare sige at jeg kan følge dig 100% i din glæde og lidt din "forsigtighed" jeg har også lige fået svar fra lægekonsulenten og dermed fra min sagsbehandler om, at hun vil indstille mig positiv til en pension jvf §18 - og kommunen er ved at finde ud af, om de vil tilkende den allerede nu, og så lave den hvilende indtil jeg er ude af mit opsigelsesvarsel... man/jeg aner næsten ikke om jeg skal grine eller græde - hoppe eller smide mig på sofaen (ved godt det sidste er det sundeste for kroppen der bare ikke har hørt efter at jeg har fortalt den at den snart får fred og ro...)..

PØJ PØJ på onsdag... måske du er ftp´er fra 01-04-2010... og så er det ikke engang en aprilsnar.

Håber du snart får det lidt bedre
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal det hele ende med? Gardener Politik og Samfund 12 01-06-2012 11:34
En lykkelig ende på historien? Peppe Det er da strengt ! 5 26-01-2012 21:23
bange for at ende uden indkomst Taz Hvordan forløb det da du søgte fleks? 4 10-11-2011 09:42
Skruen uden ende MissSwitchie At søge førtidspension 3 18-05-2011 22:37
Jeg er bliver kørt over ende af en sociallæge. lola44 Alt det andet 31 03-11-2010 22:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension