K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-06-2010, 21:54   #1
Fellino
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-06 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
Fellino er ny på vejen
hvad skal jeg gøre hvis jeg ikke kan få førtidspension ?

Hej med Jer,
Jeg kommer fra Indonesien, men r allerede blevet Danske Statborge. Jeg er 36 år, og er blevet visiterer som flexjob for 7 år siden pga. Piskesmæld. Siden da, jeg har aldrig fået en flexjob. Lige nu min tilstand er blevet meget være, og jeg har liga haft en revudering samtale med min job konsulent, og sagde at jeg er ikke syge, og min job konsulent spurgte om jeg kan stå til rådighed ? så svar jeg selvfølgelig ærligt at lige nu jeg synes ikke jeg kan stå til rådighed pga. min tilstand. Og hun sagde, jeg har ikke berretighed til førtidspension pga, jeg har ikke været i DK længe nok (jeg har været i DK i 11 år), og hun sagde jeg skal på bistand. Men jeg kan ikke få kontanthjælp alligevel pga. min mands Indkomst er forhøjt (det sagde min mand). Selv om min mand har højt indkomst, men vi har også så mange regning som vi skal betalt, vi har kun knap nok for mad. Lige nu jeg er meget deprimerer pga jeg føller mig at jeg blevet beskylde for at være syge, og jeg er meget træt at blevet heletid kasterund i system. Mit spørgesmål er : kan jeg få hjælp af kommune hvis jeg kan ikke få hverken kontanthjælp eller førtidspension ? (da i DK er umuligt for at liv kun med en Indkomst, for en familier med 2 børn). Er der noget andre mulighed for mig for at fået hjælp af kommune ?

Mvh.
Fellino
Fellino er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-06-2010, 07:33   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Fellino.

Hjertelig velkommen.

Er du blevet CT og Mr-scannet? Hvis ja, kan du ikke beskrive hvad der nævnes i røngtenspecialoverlægens røngtenbeskrivelse af de skader du har pådraget dig.

Bliv her på din tråd hvis der er yderligere vi kan hjælpe med.

Mange hilsner
Peter Fakestrup
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 22-06-2010, 13:43   #3
jeanettess
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-05 2010
Indlæg: 81
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
jeanettess er ny på vejen
nej der er kontanthjælp og hvis din mands løn er for høj er der ikke andre muligheder
jeanettess er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Slidt og ved ikke hvad man skal gøre. Byggemand Bob Alt det andet 6 19-12-2012 19:41
Sygepengestop, ved ikke hvad vi skal gøre. JensJakob Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 01-03-2011 23:33
Hjælp mig, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Julcha Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 105 17-11-2010 12:46
ved ikke hvad jeg skal gøre nillee At søge førtidspension 11 04-02-2009 12:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension