K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2016, 23:34   #1
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
skylder kommunen dig penge for 2014? Så er det NU

Hvis du forventer eller har håb om at få ret i en manglende udbetaling fra kommunen fra 2014, så er det NU du skal reagerer, for de bliver forældede pr. 1.1.2017

og det hjælper IKKE, at det er skrevet ind i notaterne, du SKAL mindst kræve en bekræftelse i kroner og omfang, tilsendt på E-post.

Min advokat nåede lige at opdage kommunens forsøg på at udsætte sagsbehandlingens afslutning til efter nytår, men han skrev omgående til sagsbehandler:

"Det er fint, at det er journalført, men jeg mangler en bekræftelse på, at der ikke for min klients bevilligede krav indtræder forældelse ved årsskiftet. Bekræftelsen skal indeholde hvad beløbet angår og dets størrelse, allerhelst dog effektiv betaling.

Der er ikke længere mulighed for fristafbrydelse ved underretning efter reformen af Forældelsesloven i 2007 og så vidt jeg kan se, er der ikke andre muligheder for mig at sikre, at min klients krav ikke forældes, end at udtage stævning mod kommunen.

Jeg skal derfor i henhold til reglerne herom varsle, at såfremt der ikke er sket indbetaling af min klients tilgodehavende inden 7 dage fra dato (19.12.2106) ser jeg mig af hensyn til min klients tarv nødsaget til at udtage stævning mod kommunen med deraf følgende retssag."

............

Dette som en del af min senere opdatering af:
http://www.k10.dk/showthread.php?t=33944

men det er vigtigt for mig her, at få de vigtigste meddelelser ud først.
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension