K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-03-2014, 12:57   #101
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Min personlige mening

Jobkonsulenten giver en god beskrivelse ud fra hvad du har gengivet
men jeg synes det ikke virker som om du er realistisk med, hvad du kan og vil !

Hermed fratager du dig selv muligheden for at være medbestemmende.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 13:30   #102
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Hvordan vil i tolke hvad han sagde ?
Han mener ikke, at du er realistisk.

Og det vil jeg give ham fuldstændig ret i.

Men en arb.evne på max. 9 timer pr. uge er det ikke særlig realistisk, at ønske, at arbejde på fuld tid.

Jeg har lidt svært ved, at forstå hans 4 kasser, de to nederste kender jeg ikke betydningen af.

Men med en arb.evne på 9 timer pr. uge kan jeg forestille mig, at de lægger op til, at du skal visiteres til fleksjob.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 14:42   #103
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Tak søde vovse , du altid så sød at hjælpe mig at forstå

Jeg har lige skrevet tak til sagsbehandleren for den nye stol,
Hun skrev tilbage at hun håber den er god for mig , og at det er en proces jeg er igennem nu . Men det jeg kunne før og det jeg kan nu og hun kan mærke jeg forsøger ihærdigt at acceptere det .

Det med at hun skriver , det jeg kunne før og det jag kan nu giver mig stadigvæk en forståelse af at hun forstår mig og vil mig det bedste . Altså at hun ikke har nogen skjult dagsorden ...

Jeg håber så inderligt at jeg har ret og det ikke er som andre skriver at hun er så flink for at forsøge at snyde mig ...


Der står i de papir jeg har fået at det er praktik med henblik på ordinært arbejde men jobkonsulten og dem som har praktikstedet mener at jeg maks kommer op på 9 timer .

Og der er jo langt tid 37 . Jeg sagde at jeg håbede ihvertfald på 15 men til det svarede han at han mente at der var alt for langt op og at jeg skulle være realistisk . Men hvorfor så en praktik med henblik på ordinær beskæftigelse .

Jeg forstår altså ikke noget af det her. I må undskylde at jeg er så dum med det . Det betyder virkeligt meget for mig at jeg har jer herinde at dele mine ting med og få råd og forståelse for det af .

,angår mange tak for at i er så søde !
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 14:45   #104
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Årh tak lgkj jeg havde slet ikke set dit svar . Det havde gemt sig aller øverst .

Ja du har ret . Jeg VIL jo så genre men kan ikke ... Det er det der er så trælst .
Jeg vil jo gerne det hele som før men kan desværre ikke for kroppen begrænser mig i det .

Hvad mener du med at jeg fragter mig selv for at være medbestemmende ?

Mvh Heidi
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 18:00   #105
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Nu vil jeg lige mig at jeg har forstået det rigtigt .. Når de mener 9 timer om ugen max så kan jeg jo ikke klare mig økonomisk i ordinært arbejde hvad sker der så når jeg er i praktikken med henblik på ordinært arbejde ? Vil de så,supplere mine 9 timer op til dagpengesats eller ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 19:06   #106
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hvis du arbejder 9 timer, så vil du blive fleksjobber, som fleksjobber, vil du få løn for de 9 timer og tilskud for resten, prøv for sjov, at bruge beregneren, det hjælper lidt på tankerne
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 19:09   #107
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Mange tak Johnson . Hvilken beregner er det ? Altså selvom jeg kan arbejde 9 timer så kalder de det ikke ordinært arbejde ? Jeg forstår det ikke rigtig for i mine papir står der at det er til formål at få ordinært arbejde ...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 19:47   #108
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Mange tak Johnson . Hvilken beregner er det ? Altså selvom jeg kan arbejde 9 timer så kalder de det ikke ordinært arbejde ? Jeg forstår det ikke rigtig for i mine papir står der at det er til formål at få ordinært arbejde ...
I mine papirer til udredning af arbejdsevne stod: Formål: ordinært arbejde med opstart 20 timer i 3 mdr.
Blev afsluttet i løbet af en måned af afprøvningsstedet, ergoterapeut og Socialrådgiver med konklusion ingen arbejdsevne i ethvert erhverv og indstillet til førtidspension uden ressourseforløb af rehabiliteringsteam.

Ordinært arbejde er altid målet men det er ikke ensbetydende med det kan opnås !
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 20:28   #109
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Nå for dælen da ..

Det vidste jeg ikke de bare kunne.
Er det rigtig forstået at han sagde til mig at han, jobkonsulentens sammen med sagsbehandleren sammen skal finde ud af hvad der videre skal ske med mig eller er det nogen helt andre. ?

Jeg udfører mine opgaver fint i de 1,5 time jeg er der. Ca 5 Tlf opringninger besvarer jeg og putter breve i nogen kuverter . Det hel i et langsomt tempo som han beskriver det

Med pauser efter behov når jeg har brug for at komme ind og ligge ...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-03-2014, 20:49   #110
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
der er jo foreskel på hvad man gerne vil have folk til og hvad man ender med, det var da fint hvis du kom i ordinær arbejde, men det tyder det jo ikke på
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension