K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2011, 15:13   #11
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Jeg håber virkelig, de vil sætte fokus på SATSpuljefinansieringen. GROTESK at personer på overførselsindkomst hver måned mister 500 kr. på den konto. Måske enkelte - ironisk ment - godt selv kunne bruge den plovmand. SATSpuljen bør være en del af finansloven.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2011, 16:05   #12
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
stampe, vi kan KUN være enige

-den omvendte Robin Hood model duer ikke!

Mtvr og Karo, kan vi ikke blot blive enige om, at alle som bliver tilkendt ftp, flex eller lign gr nedsat/mistet arbejdsevne netop har en årsag til dette.

Og igen:
-Det er ikke et spørgsmål om VILJE men et spørgsmål om at KUNNE ikk´

Ti hi, jeg æææælsker at drille og det er ok med mig(neiiiij, kan ikke tro at jeg kunne finde på det samme vel )
-men tillader mig at reagere på de evt "jeg véd bedre" tilstande/udtalelser der nogen gange kan komme mellem os herinde -det gør mig oprigtig ked af det.

Det er altsammen et spørgsmål om menneskesyn og jo mere vi "skyder" på hinanden indbyrdes, jo lettere har politikerne ved at få "overtaget", hmmm...hvis i forstår?

Falentin, hm....Enhedslisten...tjaa...jeg er også ved at være helt derovre for har uendelig svært ved at se den store forskel på alle de partier der ligger og roder inde midt på, hmm....

Bliver mere og mere overbevist om, at vi burde afskaffe partierne og i disse elektroniske tider, lade befolkningen, høj som lav, komme til orde via disse medier/muligheder...

Kunne det ikke være interessant at se hvad der ville ske

(Ps mtrv: http://politiken.dk/indland/article733797.ece -bare lige for at gentage, tilgiv, nej, min mand var IKKE usamarbejdsvillig MEN han stillede krav til at ALLE lovpligtige formaliteter var ok OGSÅ diverse skånehensyn, og det er mig bekendt endnu ikke forbudt.)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 03-09-2011 kl. 16:12.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2011, 16:28   #13
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Efter 2003 alle førtidspensionssager er behandlet af flere kommunens enheder netop for at undgå nepotisme og utilstrækkelig belysning af sagerne og ens arbejdsevne.
Efter 2003 bliver FP-sager behandlet i flere af kommunens enheder!

Hvilke enheder er det, Karo?

...du er ikke alene: Her er ferie også kun en drøm - ringe trøst, men alligevel :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2011, 17:04   #14
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Efter 2003 bliver FP-sager behandlet i flere af kommunens enheder!

Hvilke enheder er det, Karo?
Carmen, Jobcentere og Socialforvaltninger det er jo to enheder. Fra august 2009 jobcentere er 100% kommunale. Så kommer Kommunens afklaringssteder som har forskellige værksteder som kommer med deres vurderinger af ens arbejdsevne osv.
Der er faktisk ret mange som er involveret i f.pensionssager nemlig for at undgå fusk of snyd.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2011, 17:56   #15
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Jeg har en kontakt person
2 sagsbehandler
1 social området
1 jobcenter

Så ja fusk og snyd, tror jeg ikke rigtig på vi ser mere
for uanset hvem der kommer til magten, så bliver det sikkert endnu svære og få en FP
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2011, 03:19   #16
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Grunden til, at jeg vil støtte Enhedslisten er, at jeg regner med, at fusk og kammerateri i det danske retssystemet kommer frem.
Jeg har ud at svømme godt over 1.000.000 kr. takket være det danske retssystem. Og takket være det danske retssystem er jeg blevet mere syg og ruineret .

Danske retssystem er enestående, fordi det belønner fupmagere.

Vedr. kommuner så vil jeg gøre jer opmærksom på, at Københavns kommune udleverer personlige oplysninger om en til modpartens advokater, fordi nogen kender nogen…..
Det er til at brække sig over.

Sidst redigeret af Karo; 04-09-2011 kl. 03:38.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2011, 09:18   #17
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvad mener du karo?

I hvilke situationer?

Er bare nysgerig!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2011, 10:23   #18
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Grunden til, at jeg vil støtte Enhedslisten er, at jeg regner med, at fusk og kammerateri i det danske retssystemet kommer frem.
Jeg har ud at svømme godt over 1.000.000 kr. takket være det danske retssystem. Og takket være det danske retssystem er jeg blevet mere syg og ruineret .

Danske retssystem er enestående, fordi det belønner fupmagere.

Vedr. kommuner så vil jeg gøre jer opmærksom på, at Københavns kommune udleverer personlige oplysninger om en til modpartens advokater, fordi nogen kender nogen…..
Det er til at brække sig over.
Korrekt Karo

Gladsaxe Kommunes sagsbehandler og lægekonsulent "løj" om mit funktionsniveau, og sparede over 2.000.000 kroner ved fratagelse af hjælp.

Domstolene gjorde til, at jeg tabte mine sager!

http://www.benny-g.dk/Domstole.htm

http://www.benny-g.dk/folketinget.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2011, 11:28   #19
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Karo

Du skriver flg.:
Citat:
Vedr. kommuner så vil jeg gøre jer opmærksom på, at Københavns kommune udleverer personlige oplysninger om en til modpartens advokater, fordi nogen kender nogen…..
Hvorfor jeg går ud fra det er i forhold til din egen sag? Hvis bør du indgive en klage via Datatilsynet, hvis det drejer sig om personfølsomme oplysninger og Kbh.kommune har overtrådt den tilladelse til at behandle disse, herunder ikke mindst videregive dem.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-09-2011, 14:01   #20
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Domstolene gjorde til, at jeg tabte mine sager!
Retsplejelovens §341. Det er præcis lige her hvor domstolene viser sit sande ansigt.

Det same l***e §, blev brugt i en helt anden sag:
http://www.gk2003.dk/andetmaterialeo...itssvar08.html

"...det var første afgørelse Højesteret skulle træffe i sagen, og både den indankede dom og sagsmaterialet er omfattende og antallet af ønskede afhøringer var betydeligt. Afslaget skete med henvisning til retsplejelovens § 341, hvorefter bevisførelse, der skønnes at være uden betydning for sagen, ikke kan finde sted...."

Nå fupmagere og deres advokater er ved at tabe sagen så skriger de med det same efter at inddrage Retsplejelovens §341 og retten er med på noderne med det same.

Sidst redigeret af Karo; 04-09-2011 kl. 14:32.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Derfor er Johnny for syg til sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 04-09-2012 06:10
Dér røg min stemme til S-SF!!! logikeren Politik og Samfund 10 12-01-2011 03:26
Nåeh, derfor... PiaL Politik og Samfund 2 09-12-2010 23:16
Ny matchmodel ,, sådan og derfor maybeline2you Et godt link! 0 08-09-2010 22:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension